با کاهش 20 درصدی NFT های مبتنی بر ETH در هفته گذشته – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین – فروش NFT همچنان به کاهش خود ادامه می دهد.

فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) در هفت روز گذشته، سال را 13.97 درصد کمتر از هفته قبل به پایان رسانده است. در طول هفته گذشته، آمار نشان می دهد که 147,054,554 دلار در فروش NFT در بین 334,668 خریدار NFT ثبت شده است. فروش NFT همچنان کاهش می یابد: 13.97٪ کاهش در هفت روز گذشته

کد خبر : 300565
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
با کاهش 20 درصدی NFT های مبتنی بر ETH در هفته گذشته – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین – فروش NFT همچنان به کاهش خود ادامه می دهد.


فروش توکن غیرقابل تعویض (NFT) در هفت روز گذشته، سال را 13.97 درصد کمتر از هفته قبل به پایان رسانده است. در طول هفته گذشته، آمار نشان می دهد که 147,054,554 دلار در فروش NFT در بین 334,668 خریدار NFT ثبت شده است.

فروش NFT همچنان کاهش می یابد: 13.97٪ کاهش در هفت روز گذشته

طبق معیارهای cryptoslam.io، فروش NFT در این هفته کاهش یافته است، 13.97 درصد کمتر از هفته گذشته. سال 2022 سال خوبی برای NFT ها نبوده است زیرا فروش و ارزش NFT طی 12 ماه گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است. از 147.05 میلیون دلار فروش NFT در هفته گذشته، NFT هایی که از اتریوم (ETH) مشتق شده اند، 113.86 میلیون دلار از کل فروش را در هفت روز تشکیل می دهند. با این حال، فروش NFT مبتنی بر ETH در هفته گذشته 20.4 درصد کاهش یافت.

با کاهش 20 درصدی NFT های مبتنی بر ETH در هفته گذشته، فروش NFT همچنان رو به کاهش است.
فروش هفت روزه طبق آمار cryptoslam.io در 31 دسامبر 2022.

فروش Solana NFT در این هفته 91.36 درصد افزایش یافت زیرا این زنجیره فروش 23.64 میلیون دلاری در فروش هفت روزه داشت. در حالی که افزایش Solana بزرگ بود، فروش NFT مبتنی بر امواج 302.59٪ افزایش یافت اما فقط 7609 دلار NFT فروخت. فروش NFT تتا طی هفته گذشته 132.29 درصد افزایش یافت اما تنها 358 دلار کلکسیون دیجیتالی فروخت.

Bored Ape Yacht Club (BAYC) با فروش 12.59 میلیون دلاری، برترین مجموعه این هفته از نظر فروش هفت روزه بود. با این حال، فروش 12.59 میلیون دلاری بیش از 144، 47.05 درصد کمتر از فروش BAYC در هفته گذشته است. پس از BAYC به ترتیب Otherdeeds، Mutant Ape Yacht Club (MAYC)، Azuki و Cryptopunks قرار دارند. کریپتوپانک ها توانستند در این هفته نسبت به فروش هفته گذشته 94.71 درصد از نظر فروش جهش کنند.

پروژه Solana NFT Degods، که قصد دارد NFT ها را به زنجیره اتریوم منتقل کند، شاهد افزایش فروش 253.80 درصدی نسبت به فروش Degods در هفته گذشته بود. داده‌ها نشان می‌دهد گران‌ترین کلکسیون دیجیتال فروخته شده در هفت روز گذشته Azuki #4690 بود که سه روز پیش به قیمت 216 هزار دلار فروخته شد. پس از Azuki #4,690، Azuki #2,311، Azuki #9,446 و Bored Ape Yacht Club #193 قرار گرفتند.

سه قیمت گران قیمت کف برای NFTهای امروزی شامل BAYC، Cryptopunks، و Mutant Ape Yacht Club است. طبق nftpricefloor.com ارزش طبقه BAYC 69.49 ETH است، در حالی که ارزش کف Cryptopunks در حال حاضر 65.47 ETH است.

برچسب ها در این داستان

2022، Azuki، Azuki Sales، BAYC، Blockchain، Blue-Chip NFTS، Bored Ape، Bored Ape Yacht Club، cryptopunks، cryptoslam.io، کلکسیون های دیجیتال، ارزش های طبقه، Google Trends NFT، Interest، nft، مجموعه های صنعت NFT، NFT ، سود NFT، صاحبان NFT، فروش NFT، حجم فروش NFT، nftpricefloor.com، NFT ها، معامله گران

نظر شما در مورد فروش NFT در این هفته چیست؟ آیا پیش بینی می کنید که سال 2023 سال بهتری برای NFT ها خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.