با کاهش بیش از 50 درصدی PacWest، بحران بانکی به بانک‌های کالیفرنیا رسید

[ad_1] نکات برجسته با تداوم بحران بانکی، سهام بانک های منطقه ای تحت فشار باقی می مانند. سهام PacWest ضعیف ترین حلقه است و امروز بیش از 50٪ از ارزش خود را از دست داده است. PacWest آخرین هدف در بحران بانکی است که در صنعت بانکداری ایالات متحده در حال گسترش است. سهام بانک

کد خبر : 355095
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
با کاهش بیش از 50 درصدی PacWest، بحران بانکی به بانک‌های کالیفرنیا رسید

[ad_1]

نکات برجسته

  • با تداوم بحران بانکی، سهام بانک های منطقه ای تحت فشار باقی می مانند.
  • سهام PacWest ضعیف ترین حلقه است و امروز بیش از 50٪ از ارزش خود را از دست داده است.

PacWest آخرین هدف در بحران بانکی است که در صنعت بانکداری ایالات متحده در حال گسترش است. سهام بانک تا اوایل معاملات روز پنجشنبه بیش از 50 درصد از ارزش خود را کاهش داده است. روز چهارشنبه، لس آنجلس PacWest فاش کرد که در حال بررسی “همه گزینه ها” از جمله امکان فروش است.

نمودار توسط TradingView

همتایان PacWest نیز در حال تجربه فروش همدردی هستند، از جمله First Horizon که امروزه بیش از یک سوم ارزش خود را از دست داده است. ابهام در صنعت بانکداری باعث شده است که TD Bank قرارداد ادغام با First Horizon را فسخ کند.

بحران بانکی

این آخرین دومینویی است که در یک تحول بانکی که با بانک سیلیکون ولی (SVB) در ماه مارس آغاز شد، سقوط کرد. در اوایل این هفته، First Republic، یکی دیگر از بانک‌های مستقر در کالیفرنیا، پس از یک عملیات بانکی که شرکت و سهام آن را به هم ریخته بود، توسط رگولاتور توقیف شد. جی پی مورگان برای خرید بیشتر دارایی های First Republic وارد عمل شد.

پس از آن معامله، جیمی دیمون، مدیرعامل جی پی مورگان، فریاد زد که بدترین شرایط در بحران بانکی به پایان رسیده است. با این حال، PacWest ثابت می‌کند که آخرین کفشی است که عرضه شده است.

بانک های منطقه ای کالیفرنیا به دلیل پایگاه مشتریان مشابه که اعتماد خود را به صنعت از دست داده است در خطر هستند. با این حال، بر خلاف First Republic، PacWest اعلام کرد که مانند همتایان مشکل خود دچار برداشت سپرده مشابهی نشده است. در واقع، این بانک می گوید که سپرده های اصلی آن از پایان سه ماهه اول 2023 افزایش یافته است.

سقوط بازارها

نگرانی‌های بانکی به بازار سهام گسترده‌تر سرایت کرده است و میانگین صنعتی داوجونز در معاملات اولیه 300 واحد کاهش یافت. با این کاهش ها، داو در حال حاضر برای سال 2023 در محدوده منفی قرار دارد. S&P 500 و Nasdaq هر دو کمتر از 1 درصد سقوط کردند.

روز چهارشنبه، فدرال رزرو با افزایش یک چهارم درصدی نرخ بهره موافقت کرد که بر فشار بر سهام بانک ها افزود. سیاستگذاران همچنین به توقفی در مسیر افزایش نرخ تهاجمی پیش رو اشاره کردند، اما برای جلوگیری از خونریزی انجام نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.