با کاهش بیش از 33 درصدی قیمت LUNA در 24 ساعت، استیبل کوین UST به زیر برابری 1 دلار به 0.93 دلار سقوط کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] از آنجایی که بیت کوین در روز دوشنبه به پایین‌ترین حد خود رسید، قیمت ترا (LUNA) در 24 ساعت گذشته 33.3 درصد کاهش یافت. علاوه بر این، stablecoin terrausd پروژه (UST) ثبات خود را از دست داده و به 0.932008 دلار در هر توکن کاهش یافته است. علاوه بر این، کیف پول بیت کوین

کد خبر : 204779
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
با کاهش بیش از 33 درصدی قیمت LUNA در 24 ساعت، استیبل کوین UST به زیر برابری 1 دلار به 0.93 دلار سقوط کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

از آنجایی که بیت کوین در روز دوشنبه به پایین‌ترین حد خود رسید، قیمت ترا (LUNA) در 24 ساعت گذشته 33.3 درصد کاهش یافت. علاوه بر این، stablecoin terrausd پروژه (UST) ثبات خود را از دست داده و به 0.932008 دلار در هر توکن کاهش یافته است. علاوه بر این، کیف پول بیت کوین و آدرس امن اتریوم Gnosis توسط بنیاد لونا گارد خالی شده است.

قیمت LUNA فشار شدیدی بر استیبل کوین UST Terra وارد می کند

در طول 24 ساعت گذشته، بیش از 830 میلیون دلار از اقتصاد کریپتو نقد شده است و قیمت بیت کوین (BTC) به پایین‌ترین سطحی رسیده است که از ژانویه 2022 مشاهده نشده است. در هفت روز گذشته، BTC 20.2 درصد از ارزش خود را در برابر قیمت ارز کاهش داده است. USD، و 11 درصد از ارزش در 24 ساعت گذشته تراشیده شده است. علاوه بر این، بسیاری از دارایی‌های ارز دیجیتال با کاهش 33.3 درصدی ترا (LUNA) زیان‌های عمیق‌تری را تجربه کرده‌اند.

با کاهش بیش از 33 درصدی قیمت LUNA در 24 ساعت، استیبل کوین UST به زیر برابری 1 دلار می رسد و به 0.93 دلار می رسد.

استرس باعث شده است که میخ UST یا برابری 1 دلاری پروژه به زیر ارزش دلار سقوط کند. بر اساس آمار Coingecko.com، در کمترین حد خود در روز دوشنبه، تراوس (UST) به 0.932008 دلار در هر واحد کاهش یافت. محدوده قیمت 24 ساعته UST در روز دوشنبه بین 0.932008 دلار تا 0.999601 دلار در هر واحد بوده است.

بنیاد لونا کیف پول های بیت کوین و اتریوم را خالی می کند

علاوه بر این ضررها، UST و LUNA در روز دوشنبه متحمل شدند، پس از اینکه فاش شد که Luna Foundation Guard (LFG) 1.5 میلیارد دلار به صورت BTC و UST وام خواهد داد، هر دو کیف پول بیت کوین عمومی و اتریوم LFG تخلیه شده اند. کیف پول بیت کوین LFG زمانی دارای 42530.82 بیت کوین بود، اما کل ذخیره را در یک تراکنش به کیف پول دیگری فرستاد. علاوه بر این، آدرس امن Gnosis LFG، که زمانی میلیون‌ها دلار به USDC و USDT داشت، نیز تخلیه شده است.

در 3 می، آدرس امن LFG Gnosis دارای 143 میلیون دلار بود و امروز، در حال حاضر دارای 195 دلار است. در ساعت 2:36 بعد از ظهر (ET)، دو کوون یکی از بنیانگذاران Terra توییت کرد “استقرار سرمایه بیشتر – بچه های ثابت.” قیمت UST در روز دوشنبه پس از استقرار سرمایه کمی بهبود یافته است، اما در چند ساعت گذشته بین 4.5 تا 6.5 درصد کاهش یافته است.

با کاهش بیش از 33 درصدی قیمت LUNA در 24 ساعت، استیبل کوین UST به زیر برابری 1 دلار می رسد و به 0.93 دلار می رسد.

در حالی که سایر دارایی های استیبل کوین مانند USDC و USDT امروز با کاهش درصد کمتری تحت فشار قرار گرفته اند، دو استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار ثابت نگه داشته اند. تتر در روز دوشنبه به 0.995691 دلار در هر واحد کاهش یافت، در حالی که سکه USD (USDC) به 0.994630 دلار در هر واحد کاهش یافت.

Binance USD (BUSD) با 0.996616 دلار مبادله می شود و DAI با 0.995420 دلار معامله می شود. اکثر استیبل کوین‌های تثبیت‌شده با دلار علاوه بر UST حداقل 0.975328 دلار تا 0.99 دلار در هر توکن معامله می‌شوند. در همین حال، در پایان نگارش این مقاله در ساعت 4:00 بعد از ظهر (ET)، UST تلاش کرده است تا برابری 1 دلاری را به دست آورد اما هنوز به هدف خود دست نیافته است. در زمان انتشار در ساعت 4:30 بعد از ظهر، استیبل کوین UST توانست به 0.956017 دلار در هر واحد جهش کند.

برچسب ها در این داستان

برابری 1 دلاری، افت 33 درصدی، کیف پول بیت کوین، گسترش سرمایه، دو کیلووون، میخ دلار، lfg، کیف پول های LFG، LUNA، LUNA down، محافظ پایه لونا، استیبل کوین، استیبل کوین UST، terra (LUNA)، USDC، USDT، UST

نظر شما در مورد کاهش استیبل کوین UST از برابری 1 دلاری خود در روز دوشنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.