با کاهش ارزش دلار آمریکا، بیت کوین به بیش از 20000 دلار رسید

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: آرم نئونی ارز دیجیتال بیت کوین در کافه Crypstation، در مرکز شهر بوئنوس آیرس، آرژانتین، 5 مه 2022 دیده می شود. رویترز/آگوستین مارکاریان/عکس فایل سنگاپور (رویترز) – از سد 20,000 دلار گذشت و روز جمعه به بهترین روز خود در شش هفته گذشته رسید، زیرا دلار آمریکا به طور گسترده

کد خبر : 252955
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
با کاهش ارزش دلار آمریکا، بیت کوین به بیش از 20000 دلار رسید

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: آرم نئونی ارز دیجیتال بیت کوین در کافه Crypstation، در مرکز شهر بوئنوس آیرس، آرژانتین، 5 مه 2022 دیده می شود. رویترز/آگوستین مارکاریان/عکس فایل

سنگاپور (رویترز) – از سد 20,000 دلار گذشت و روز جمعه به بهترین روز خود در شش هفته گذشته رسید، زیرا دلار آمریکا به طور گسترده افت کرد و بازارها دلایلی برای شاد بودن در پایان یک هفته سرد پیدا کردند.

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، بیش از 7 درصد افزایش یافت و به 20796 دلار رسید که بالاترین رقم در دو هفته اخیر است. اتر، دومین اتر بزرگ، 5 درصد افزایش یافت و به 1717 دلار نیز به اوج دو هفته ای رسید. بیت کوین در روز چهارشنبه به 18540 دلار رسیده بود.

فعالان بازار گفتند که هیچ محرک خاصی برای افزایش به غیر از یک روحیه خوش‌بینانه گسترده در شواهد موجود در بین طبقات دارایی در روز جمعه وجود ندارد، که منجر به کاهش ارزش دلار امن و افزایش سهام چین شد. [MKTS/GLOB]

اگر ارزهای دیجیتال بتوانند سود خود را تا پایان روز یکشنبه حفظ کنند، بیت کوین می تواند دومین افزایش هفتگی متوالی را ثبت کند و بهترین هفته آن در حدود یک ماه گذشته باشد.

نوسانات آخر هفته اتر ممکن است با ارتقای نرم‌افزاری که به نام “ادغام” شناخته می‌شود، افزایش یابد، که بین 10 تا 20 سپتامبر و با زمان دقیق نامشخص است.

این تغییر به طور اساسی نحوه پردازش تراکنش ها را تغییر می دهد و قرار است مصرف انرژی را کاهش دهد. برخی از صرافی ها قصد دارند تا هنگام ارتقا، سپرده ها و برداشت ها را متوقف کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.