با کارت کوین‌بیس به‌روز شده آشنا شوید: پاداش‌های رمزنگاری بیشتر ¹، بدون کارمزد تراکنش‌های دیگر² | توسط Coinbase | آوریل 2022

[ad_1] توسط منیب امتیاز، مدیر ارشد محصول در Coinbase، ما با ساختن محصولاتی که ایمن، قابل اعتماد و استفاده آسان هستند، تجربه هزینه و درآمد ارزهای دیجیتال را دوباره تصور می کنیم. به همین دلیل است که ما کارت Coinbase را تقویت می کنیم تا به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری از همیشه بدهیم. از طریق

کد خبر : 189265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۰۰
با کارت کوین‌بیس به‌روز شده آشنا شوید: پاداش‌های رمزنگاری بیشتر ¹، بدون کارمزد تراکنش‌های دیگر² |  توسط Coinbase |  آوریل 2022

[ad_1]

توسط منیب امتیاز، مدیر ارشد محصول

در Coinbase، ما با ساختن محصولاتی که ایمن، قابل اعتماد و استفاده آسان هستند، تجربه هزینه و درآمد ارزهای دیجیتال را دوباره تصور می کنیم. به همین دلیل است که ما کارت Coinbase را تقویت می کنیم تا به مشتریان انعطاف پذیری بیشتری از همیشه بدهیم. از طریق ساختار پاداش چرخشی آینده کوین‌بیس کارت، مشتریان می‌توانند طیف گسترده‌تری از جوایز رمزنگاری را برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال خود کسب کنند. ما همچنین کارمزد تراکنش را برای همه هزینه‌های ارزهای دیجیتال حذف می‌کنیم و به مشتریان این امکان را می‌دهیم که بدون هیچ کارمزدی برای سپرده‌ها به Coinbase پرداخت کنند تا بتوانند به راحتی کارت خود را با هر ارزی تامین کنند. با میلیون‌ها تراکنش تا به امروز، ما قصد داریم فهرست انتظار را اواخر بهار امسال حذف کنیم تا به همه مشتریان ایالات متحده* اجازه دهیم برای کارت کوین بیس ثبت نام کنند.

جوایز چرخشی

مشتریان عاشق کسب جوایز ارزهای دیجیتال هستند و به ما می گویند که کارت کوین بیس آنها را تشویق می کند تا در مورد ارزهای دیجیتال مختلف کاوش کنند و بیشتر بدانند. به زودی، مشتریان این فرصت را خواهند داشت که به راحتی دارایی های جدید را از لیست چرخشی پاداش های کریپتو تنها با کشیدن کارت خود به دست آورند. با ساختار جوایز چرخشی، مشتریان همچنان با دارایی‌های رمزنگاری جدید مانند The Graph (GRT) یا دارایی‌های محبوب مانند بیت‌کوین (BTC)4 تا 4 درصد از هر خریدی به دست خواهند آورد. جوایز تاریخ انقضا خواهند داشت. اگر مشتری هنگام راه‌اندازی چرخش بعدی، پاداشی را انتخاب نکند، ما به‌طور خودکار به او پاداشی با بالاترین نرخ بازگشت ارز دیجیتال می‌دهیم تا بتوانند درآمد خود را متنوع کنند.

دیگر هزینه ای وجود ندارد

مشتریان عاشق توانایی خرج کردن ارزهای دیجیتال هستند. در حالی که اکثر مشتریان USDC را خرج می‌کنند، به ما می‌گویند که هزینه‌های مخارج کریپتو برای دارایی‌های غیر USDC مانعی برای استفاده از ارز دیجیتال برای خریدهای روزمره است. به همین دلیل است که از امروز⁵ کارمزد تراکنش را برای هزینه‌های ارزهای دیجیتال در کارت کوین‌بیس حذف می‌کنیم. با حذف این کارمزد، مشتریان اکنون انعطاف بیشتری برای خرج کردن ارز دیجیتال یا پول نقد دارند.

تامین مالی آسان

از آنجایی که مشتریان بیشتر خرج می کنند، ما می خواهیم تسهیلات مالی برای خرید کارت خود را برای آنها تسهیل کنیم. اکنون به مشتریان گزینه‌های بیشتری برای بارگیری آسان کارت خود می‌دهیم، بنابراین آنها می‌توانند بخشی یا تمام چک حقوق خود را بدون هیچ کارمزدی برای واریز مستقیم به Coinbase واریز کنند. این بدان معناست که مشتریان اکنون می توانند چک حقوق خود را به صورت فیات یا کریپتو دریافت کنند و کریپتو را بدون کارمزد خرج کنند و بیشتر عمر مالی خود را به سمت اقتصاد رمزنگاری منتقل کنند.

جوایز نامحدود

مشتریان می‌توانند به کسب جوایز نامحدود کریپتو ادامه دهند و از کارت Coinbase خود در هر جایی که کارت‌های نقدی Visa® پذیرفته می‌شوند، استفاده کنند. از کسب جوایز در قهوه صبح گرفته تا عضویت ماهانه در باشگاه، Coinbase Card همچنان یک تجربه بسیار پرارزش برای خرج کردن روزانه است.

بدون بررسی اعتبار⁷ یا نیازی به شرط بندی دارایی های شما برای واجد شرایط شدن، ثبت نام و شروع به دست آوردن جوایز رمزنگاری را آسان می کنیم. به لیست انتظار برای کارت کوین بیس بپیوندید و به محض اینکه در صف بعدی قرار گرفتید به شما اطلاع خواهیم داد.

*کارت کوین بیس برای همه مشتریان واجد شرایط در ایالات متحده، به استثنای هاوایی، در دسترس خواهد بود.

¹ جوایز کریپتو یک پیشنهاد اختیاری Coinbase است.

²بدون کارمزد تراکنش کوین‌بیس، اما زمانی که مشتریان دارایی‌های کریپتو می‌خرند، می‌فروشند یا معامله می‌کنند، اسپرد اعمال می‌شود.

³ اگر انتخاب کنید که به صورت رمزنگاری پرداخت شود، Coinbase به طور خودکار چک دستمزد شما را از دلار آمریکا به ارز دیجیتال بدون هیچ کارمزد تراکنش تبدیل می کند. شرایط را ببینید.

⁴ گزینه‌های پاداش ممکن است متفاوت باشد. برنامه خود را برای به روزترین جوایز بررسی کنید.

⁵ در حالی که این ویژگی رایگان است، ممکن است هزینه های دیگری با کارت مرتبط باشد. برای جزئیات بیشتر به قرارداد دارنده کارت مراجعه کنید.

⁶ محدودیت های هزینه اعمال می شود، شرایط را ببینید.

⁷ اطلاعات مهم برای افتتاح حساب کارت: برای کمک به دولت فدرال در مبارزه با تامین مالی تروریسم و ​​فعالیت های پولشویی، قانون میهن پرستان ایالات متحده آمریکا همه موسسات مالی و اشخاص ثالث آنها را ملزم می کند که اطلاعاتی را که هویت هر فردی را که باز می کند به دست آورند، تأیید و ثبت کنند. یک حساب کارت این برای شما چه معنایی دارد: هنگامی که حساب کارت باز می‌کنید، نام، آدرس، تاریخ تولد و سایر اطلاعاتی که به ما امکان شناسایی شما را می‌دهد را می‌پرسیم. همچنین ممکن است بخواهیم گواهینامه رانندگی یا سایر مدارک شناسایی شما را ببینیم.

جوایز فقط برای اهداف توضیحی هستند، گزینه‌های پاداش واقعی ممکن است متفاوت باشد.

کارت کوین بیس توسط MetaBank®، NA، عضو FDIC، طبق مجوز Visa USA Inc صادر می شود. کارت کوین بیس توسط Marqeta پشتیبانی می شود. می توانید از کارت کوین بیس برای خرید در هر جایی که کارت های نقدی ویزا پذیرفته می شود استفاده کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.