با وجود پیش بینی های ضعیف تر از تقاضای نفت ، کاهش قیمت نفت در هفته تغییر نکرده است

[ad_1] روز پنجشنبه ، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که تقاضا برای نفت خام در ماه ژوئیه متوقف می شود و به دلیل افزایش عفونت های ناشی از نوع دلتا ویروس کرونا ، قرار است با سرعت کمتری در بقیه سال افزایش یابد. با این وجود ، تقاضا در بزرگترین مصرف کننده جهان ،

کد خبر : 90292
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
با وجود پیش بینی های ضعیف تر از تقاضای نفت ، کاهش قیمت نفت در هفته تغییر نکرده است

[ad_1]

روز پنجشنبه ، آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که تقاضا برای نفت خام در ماه ژوئیه متوقف می شود و به دلیل افزایش عفونت های ناشی از نوع دلتا ویروس کرونا ، قرار است با سرعت کمتری در بقیه سال افزایش یابد.

با این وجود ، تقاضا در بزرگترین مصرف کننده جهان ، ایالات متحده و سایر کشورهایی که میزان واکسیناسیون کووید -19 بیشتر است ، از نفت حمایت می شود.

جان کیلدف ، شریک در این زمینه می گوید: “در حالی که گزارش IEA نسبت به تقاضا بسیار تیره بود ، در آینده نزدیک ، کاملاً واضح است که کسری عرضه وجود دارد و این احتمال وجود دارد که همچنان ادامه یابد زیرا شاهد هستیم که محدودیت های سفر هواپیمایی در ایالات متحده برداشته می شود.” دوباره Capital LLC در نیویورک.

بانک های بزرگ گلدمن ساکس و JPM Commodities Research به دلیل افزایش نرخ آلودگی ، قیمت نفت را کاهش می دهند.

گلدمن با استناد به کاهش تقاضا در ماه های آگوست و سپتامبر ، برآورد خود را برای کسری جهانی نفت از 2.3 میلیون بشکه در روز به 1 میلیون بشکه در روز کاهش داد.

با این حال ، گلدمن انتظار دارد که بهبود تقاضا در کنار افزایش نرخ واکسیناسیون ادامه یابد.

جیم ریتربوش ، رئیس Ritterbusch and Associates LLP در گالنا ، ایلینوی ، گفت: “جریان اخیر راهنمایی های مطلوب اقتصاد کلان ایالات متحده همچنین بهبود بیشتر تقاضای نفت را پس از فروپاشی Delta Variant نشان می دهد.”

در همین حال ، JPM گفت که اکنون “بهبود تقاضای جهانی در این ماه متوقف شده است” و تقاضا تقریباً در حد متوسط ​​98 میلیون بشکه در روز برای مصرف جهانی در ماه جولای است.

در مقابل ، سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز پنجشنبه به پیش بینی خود مبنی بر افزایش مجدد تقاضای جهانی نفت در سال جاری و رشد بیشتر در سال 2022 پایبند ماند ، علیرغم افزایش نگرانی از افزایش موج COVID-19.

شرکت خدمات انرژی Baker Hughes Co BKR.N اعلام کرد که شرکت های انرژی آمریکایی بیشترین سکوهای نفتی را در یک هفته از آوریل اضافه کرده اند زیرا تعداد دکل های کل بیش از دو برابر رکورد یک سال قبل بیش از دو برابر شده است.

دکل های نفتی آمریکا در این هفته با 10 واحد افزایش به 397 واحد رسید که بالاترین رقم از آوریل 2020 و 172 دالر در سال قبل بود که کمترین میزان از سال 2005 قبل از رونق فعالیت شیل بود.

بر اساس داده های بیکر هیوز ، تعداد دکل های ترکیبی نفت و گاز ، که اولین شاخص تولید آینده است ، در هفته تا 13 اوت 9 تا 500 افزایش یافته است ، که 105 درصد را از کمترین رکورد 244 در سال گذشته افزایش می دهد. بازگشت به سال 1940

(گزارش اضافی توسط شادیا نصرلا ، آرون شلدریک و فلورانس تان ویرایش توسط مارگاریتا چوی ، جین مریمان و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.