با وجود پیش‌بینی ناامیدکننده سه ماهه دوم، هدف از انتظارات سود فراتر رفت

[ad_1] مجموع درآمد بیش از برآوردهای تحلیلگران است مدیر عامل تارگت، برایان کورنل، اظهار داشت که با وجود اینکه مشتریان اقلام دلخواه کمتری می خرند، این شرکت آنها را با خواربار، اقلام ضروری روزمره و محصولات رایج به فروشگاه های خود جذب می کند. درآمد خالص این سه ماهه از 1.01 میلیارد دلار یا 2.16

کد خبر : 359999
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
با وجود پیش‌بینی ناامیدکننده سه ماهه دوم، هدف از انتظارات سود فراتر رفت

[ad_1]

مجموع درآمد بیش از برآوردهای تحلیلگران است

مدیر عامل تارگت، برایان کورنل، اظهار داشت که با وجود اینکه مشتریان اقلام دلخواه کمتری می خرند، این شرکت آنها را با خواربار، اقلام ضروری روزمره و محصولات رایج به فروشگاه های خود جذب می کند. درآمد خالص این سه ماهه از 1.01 میلیارد دلار یا 2.16 دلار به ازای هر سهم به 950 میلیون دلار یا 2.05 دلار به ازای هر سهم کاهش یافت. این نسبت به سال قبل. درآمد کل تقریباً 1٪ افزایش یافت و به 25.32 میلیارد دلار رسید که کمی فراتر از انتظارات تحلیلگران است.

فروش قابل مقایسه مسطح

فروش قابل مقایسه، که فروش را در فروشگاه های باز به مدت حداقل 13 ماه و به صورت آنلاین دنبال می کند، در سه ماهه اول در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ثابت ماند و با رشد 0.2 درصدی پیش بینی شده توسط وال استریت مطابقت داشت. با این حال، در رفتار مشتریان با خرید اقلام مختلف، تغییراتی وجود داشت. فروش فروشگاه های قابل مقایسه 0.7٪ رشد کرد، اما فروش دیجیتالی مقایسه 3.4٪ نسبت به سال قبل کاهش یافت که بخشی از آن به دلیل کاهش تحویل در خانه است.

سال چالش برانگیز هدف: سود فشرده

سال Target چالش برانگیز بوده است، با سود فشرده و کاهش تقاضا پس از تجربه رشد قابل توجه در طول همه گیری. درآمد سالانه این شرکت از سال مالی منتهی به ژانویه 2020 تا سال مالی منتهی به ژانویه 2023 نزدیک به 40٪ یا 31 میلیارد دلار افزایش یافت. با این حال، در سه ماهه سال قبل با مشکلاتی از جمله هزینه های حمل و نقل بالاتر و همه گیری فروخته نشده مواجه شد. -خریدهای مرتبط

با چالش ها سازگار می شود، موجودی را کاهش می دهد

این شرکت با لغو سفارش‌ها، پاک کردن موجودی مازاد و تطبیق پیشنهادات خود برای مطابقت با تغییر هزینه‌های مشتری، این چالش‌ها را برطرف کرد. موجودی کالا نسبت به سال قبل 16 درصد کاهش یافت که ناشی از کاهش 25 درصدی در دسته بندی کالاهای اختیاری بود. با این حال، نرخ حاشیه عملیاتی هنوز به سطح قبل از همه‌گیری بازنگشته است و انتظار نمی‌رود تا سال مالی آینده یا بعد از آن، این کار انجام شود.

نبردهای هدف سرقت خرده فروشی سازمان یافته

Target مسئله دیگری را که خرده فروشان با آن روبرو هستند برجسته کرد – سرقت سازمان یافته خرده فروشی، که به طور قابل توجهی بر سودآوری تأثیر می گذارد. این شرکت انتظار دارد که انقباض به دلیل افزایش حوادث خشونت آمیز و سرقت بیش از نیم میلیارد دلار سود را نسبت به سال قبل کاهش دهد.

به چالش ها می پردازد، مشتریان را جذب می کند

با وجود فصلی بهتر از حد انتظار، مدیران تارگت به چالش‌های ناشی از فشار بر خانواده‌های آمریکایی اذعان کردند. تورم مداوم، کاهش پس‌انداز و عدم اطمینان اقتصادی بر انتخاب‌ها و مبادلات مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد. با این وجود، Target مشتریان را با اقلام با مضمون تعطیلات، محصولات جدید و قیمت های پایین تر برای تشویق به خرج می کند. این شرکت افزایش فروش را در روز ولنتاین و عید پاک تجربه کرد. این افزایش به دلیل غذا، دکور و هدایا و همچنین اسباب‌بازی‌های با تم فیلم و مجموعه‌های لباس زنانه بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.