با وجود داده های ایالات متحده و لحن فدرال رزرو، دلار نمی درخشد، توجه به تورم معطوف می شود

[ad_1] اشتراک گذاری: با توجه به داده های بازار کار، هفته آینده توجه به اعداد تورم ایالات متحده معطوف خواهد شد. این اعداد پیش از نشست FOMC در 25 تا 26 ژوئیه به دقت بررسی خواهند شد. چین همچنین داده های تورم را منتشر خواهد کرد. در بریتانیا، داده های اشتغال روز سه

کد خبر : 372603
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
با وجود داده های ایالات متحده و لحن فدرال رزرو، دلار نمی درخشد، توجه به تورم معطوف می شود

[ad_1]


اشتراک گذاری:

با توجه به داده های بازار کار، هفته آینده توجه به اعداد تورم ایالات متحده معطوف خواهد شد. این اعداد پیش از نشست FOMC در 25 تا 26 ژوئیه به دقت بررسی خواهند شد. چین همچنین داده های تورم را منتشر خواهد کرد. در بریتانیا، داده های اشتغال روز سه شنبه قرار است. با توجه به تصمیمات اخیر بانک مرکزی، بانک مرکزی نیوزلند و بانک کانادا تصمیمات خود را روز چهارشنبه اعلام خواهند کرد.

در اینجا چیزی است که باید برای هفته آینده بدانید:

داده های منتشر شده در روز جمعه نشان می دهد که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه ژوئن 209000 افزایش یافته است که برای اولین بار در 15 ماه گذشته کمتر از حد انتظار است. پس از گزارش چشمگیر ADP که در روز چهارشنبه منتشر شد، دوباره یک شگفتی مثبت انتظار می رفت. علیرغم کاهش سرعت، علائم مثبت بازار کار باعث شد که بازار انتظار داشته باشد که فدرال رزرو (فدرال رزرو) نرخ بهره خود را 25 واحد پایه در نشست جولای افزایش دهد.

این اعداد کلیدی که هفته آینده ارائه می شود، ارقام تورم از ایالات متحده خواهد بودکه بر انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره تاثیر خواهد گذاشت. روز چهارشنبه، شاخص قیمت مصرف کننده ژوئن (CPI) و در روز پنجشنبه، شاخص قیمت تولید کننده (PPI) منتشر می شود. انتظار می‌رود که CPI به طور ماهانه 0.3% افزایش یابد و انتظار می‌رود نرخ سالانه از 4.0% به 3.1% کاهش یابد در حالی که CPI Core از 5.3% به 5.0% کاهش می‌یابد.

این شاخص دلار آمریکا در روز جمعه پس از NFP به شدت کاهش یافت و هفته را به طور قابل توجهی پایین تر، در حدود 102.25، از بالای 103.00 رد کرد. گرینبک نتوانست از بازدهی بالاتر ایالات متحده سود ببرد. بازدهی 10 ساله برای اولین بار از ماه مارس به بالای 4.00 درصد رسید، اما این بار بالاتر از آن باقی مانده است.

یورو/دلار آمریکا از میانگین متحرک ساده 20 هفته ای بازگشت و هفته را بالاتر از 1.0950 به پایان رساند. هفته آینده، یورو باید به بالای 1.1000 برسد تا درها به روی افزایش بیشتر باز شود. این جفت از بازده اوراق قرضه منطقه یورو (EZ) بالاتر سود بردند. هیچ گزارش کلیدی از EZ هفته آینده ارائه نمی شود. بانک مرکزی اروپا (ECB) صورتجلسه آخرین نشست خود را منتشر خواهد کرد. افزایش ۲۵ واحدی نرخ در ماه جولای به طور کامل قیمت گذاری شده است.

GBP/USD پس از افزایش شدید در روزهای پنجشنبه و جمعه، بالاترین بسته شدن هفتگی در بیش از یک سال گذشته را بالای 1.2800 ثبت کرد. این جفت در حال آزمایش بالاترین سطح سال تا به امروز در حدود 1.2850 است. روز سه‌شنبه، بریتانیا آمار اشتغال و تولید ناخالص داخلی را در روز پنجشنبه گزارش خواهد کرد.

پس از سقوط شدید در روز جمعه، USD/JPY با عقب نشینی از نزدیک منطقه مداخله بالقوه در ساعت 145.00 به منطقه 142.00، بدترین هفته را در ماه ها تکمیل کردند. ین ژاپن بالاترین عملکرد را در بین فضای G10 داشت.

USD/CAD پس از اینکه گزارش مشاغل کانادا نشان داد اقتصاد کانادا 60000 شغل ایجاد کرده است، روز جمعه به میزان قابل توجهی کاهش یافت. این رقم به تأیید مجدد انتظارات مبنی بر اینکه بانک کانادا در نشست هفته آینده نرخ بهره را 25 واحد پایه افزایش خواهد داد، کمک کرد. این جفت از بالاترین سطح ماه تا به امروز نزدیک به 1.3400 به سمت 1.3250 عقب نشینی کرد.

تحلیلگران TD Securities:

ما به دنبال این هستیم که BoC در ماه جولای 25 واحد بر ثانیه دیگر را به 5.00 درصد افزایش دهد. تجدید نظرهای صعودی در MPR جولای کاتالیزور اصلی افزایش را فراهم می کند، اما ما انتظار داریم که بیانیه متعادل تری نسبت به ژوئن پس از فرسایش بیشتر احساسات ارائه شود. ما همچنین به دنبال این هستیم که بانک دستورالعمل‌های خود را بدون پایان بگذارد، اگرچه معتقدیم 5.00٪ نرخ پایانه را برای BoC نشان می‌دهد.

ریزش دلار آمریکا باعث تقویت شد AUD/USD در روز جمعه، که به منطقه 0.6700 صعود کرد، سطحی که در کوتاه مدت برای این جفت ارز مرتبط است. هیچ داده کلیدی از استرالیا هفته آینده ارائه نمی شود. با این حال، تورم چین در روز دوشنبه و داده های تجارت در روز پنجشنبه به دقت رصد خواهند شد. لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا روز چهارشنبه سخنرانی خواهد کرد.

NZD/USD روز جمعه برای آزمایش ناحیه 0.6220 افزایش یافت. بانک مرکزی نیوزلند جلسه سیاست پولی خود را چهارشنبه آینده برگزار خواهد کرد. انتظار می رود که نرخ ها را بدون تغییر در 0.5٪ نگه دارد.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.