با وجود جرم انگاری استخراج، آبخازیا مزرعه رمزارز دیگری را کشف می کند – اخبار استخراج بیت کوین

حتی پس از معرفی جریمه و مسئولیت کیفری برای استخراج ارزهای دیجیتال، آبخازیا همچنان به یافتن امکانات زیرزمینی برای استخراج ارز دیجیتال ادامه می دهد. این هفته، مقامات مجری قانون ده‌ها دستگاه ماینینگ را از یک مزرعه غیرقانونی کریپتو توقیف کردند. آبخازیا مزرعه کریپتو را تعطیل کرد و سخت افزار استخراج را تصرف کرد پلیس

کد خبر : 209095
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
با وجود جرم انگاری استخراج، آبخازیا مزرعه رمزارز دیگری را کشف می کند – اخبار استخراج بیت کوین


حتی پس از معرفی جریمه و مسئولیت کیفری برای استخراج ارزهای دیجیتال، آبخازیا همچنان به یافتن امکانات زیرزمینی برای استخراج ارز دیجیتال ادامه می دهد. این هفته، مقامات مجری قانون ده‌ها دستگاه ماینینگ را از یک مزرعه غیرقانونی کریپتو توقیف کردند.

آبخازیا مزرعه کریپتو را تعطیل کرد و سخت افزار استخراج را تصرف کرد

پلیس آبخازیا یکی دیگر از تاسیسات ماینینگ کریپتو را در یک منطقه روستایی در جمهوری جداشده گرجستان تعطیل کرد. وزارت امور داخله اعلام کرد مرکز ضرب سکه غیرقانونی در روستای یشتوها منطقه سوخومی واقع شده است.

نمایندگان وزارت کشور، همراه با مقامات وزارت نظارت بر انرژی و سایر سازمان‌های دولتی، در روز چهارشنبه، 16 مه، به مزرعه ارزهای دیجیتال یورش بردند و بر اساس یک اطلاعیه اقدام کردند.

یک پروتکل اداری علیه معدنچی، خانچالیان روبرتوویچ 29 ساله ساکن محلی تنظیم شده است. او 31 دستگاه معدن را اداره می کرد که مصادره و به یک انبار دولتی منتقل شده است.

در چند سال گذشته، بسیاری از مردم آبخازیا به استخراج کریپتو به عنوان یک منبع درآمد جایگزین روی آورده‌اند. دولت این جمهوری تا حدی به رسمیت شناخته شده در قفقاز جنوبی، فرآیند پر انرژی را عامل کسری فزاینده برق در این منطقه می داند.

برای مقابله با کمبود برق، دولت واقعی تحت حمایت روسیه در سال 2018 ممنوعیت موقت استخراج ارز دیجیتال و واردات سخت افزار را اعمال کرد. سال

مقامات سوخومی همچنین جریمه های سنگین و مسئولیت کیفری را برای استفاده غیرقانونی از برق برای تولید ارزهای رمزپایه تعیین کردند. اعتقاد بر این است که معدن عامل اصلی خرابی های مکرر شبکه توزیع برق جمهوری است.

مقامات سوخومی از آن زمان اعتراف کرده‌اند که تلاش‌های آن‌ها برای محدود کردن استخراج کریپتو تا حد زیادی شکست خورده است. گزارش ها در تابستان گذشته فاش کردند که آبخازیا در تلاش برای حل مشکلات خود در زمینه تامین برق با روسیه گفتگو کرده است. در آن زمان، دولت همچنین در حال برنامه ریزی برای تنظیم فعالیت و اطمینان از اتصال قانونی معدنچیان به شبکه بود.

برچسب ها در این داستان

آبخازی، آبخازی، آبخازی، آبخازی، ممنوعیت، مصادره، رمزنگاری، مزرعه رمزنگاری، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، کسری، برق، ماینرها، ماینینگ، دستگاه‌های ماینینگ، مزرعه استخراج، ماشین‌های ماینینگ، کمبود نیرو، مسدود شده

آیا انتظار دارید آبخازیا پس از غلبه بر کمبود برق، استخراج ارزهای دیجیتال را قانونی کند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.