با وجود تمرکز روی درمان‌های COVID-19، بازار داروهای جدید در کانادا طی دو سال گذشته کند نشده است

[ad_1] 28 آوریل 2022 – اتاوا، ON – هیئت بررسی قیمت های پزشکی ثبت شده دو گزارش جدید منتشر شده توسط هیئت بررسی قیمت‌های داروی ثبت‌شده (PMPRB) وضعیت فعلی بازار داروهای جدید در کانادا را به تفصیل شرح می‌دهد و تعداد داروهای جدید تایید شده و خط لوله پر از دارو را افزایش می‌دهد. چهل

کد خبر : 199895
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
با وجود تمرکز روی درمان‌های COVID-19، بازار داروهای جدید در کانادا طی دو سال گذشته کند نشده است

[ad_1]

28 آوریل 2022 – اتاوا، ON – هیئت بررسی قیمت های پزشکی ثبت شده

دو گزارش جدید منتشر شده توسط هیئت بررسی قیمت‌های داروی ثبت‌شده (PMPRB) وضعیت فعلی بازار داروهای جدید در کانادا را به تفصیل شرح می‌دهد و تعداد داروهای جدید تایید شده و خط لوله پر از دارو را افزایش می‌دهد.

چهل و هفت داروی جدید برای اولین بار در ایالات متحده، اروپا و کانادا در سال 2019 تأیید شدند و 50 داروی دیگر در سال 2020 تأیید شدند. بسیاری از این تأییدیه های جدید درمان های تخصصی پرهزینه بودند و تقریباً 60 درصد از تأییدیه های جدید 2020 فهرست شده بودند. یک نام یتیم از FDA و/یا EMA. تا پایان سال 2020، کانادا نزدیک به یک چهارم از تأییدیه های جدید 2019 را تأیید کرده و به فروش رسانده بود که از میانگین نرخ کشورهای مقایسه کننده بیشتر بود.

کانادا همچنین از نظر زمان عرضه به بازار برای داروهای جدید تایید شده در پنج سال گذشته دارای رتبه رقابتی است، با نتایج بالاتر از میانگین برای 11 کشور که PMPRB قیمت‌های کانادا را با زمانی که اصلاح شده مقایسه می‌کند. مقررات داروهای ثبت شده در جولای 2022 لازم الاجرا می شود.

تجزیه و تحلیل خط لوله دارو نشان می دهد که این روندها احتمالاً ادامه خواهند داشت. در سال 2021، نزدیک به 8500 داروی جدید در سطح جهان تحت ارزیابی بالینی قرار گرفتند که شامل 663 واکسن و درمان برای پیشگیری و درمان کووید-19 می‌شود. بیش از یک سوم از کسانی که در مراحل پایانی ارزیابی بودند، برای درمان بیماری‌های نادر مشخص شدند.

این نتایج در دو گزارش PMPRB منتشر شده است که هر دو از طریق ابتکار تحقیقاتی سیستم ملی اطلاعات استفاده از داروهای تجویزی (NPDUIS) تهیه شده‌اند. آخرین نسخه های سالانه ساعت ورود Meds و مانیتور خط لوله Meds مجموعه‌ای که اکنون در وب‌سایت PMPRB موجود است، اطلاعاتی در مورد داروهای جدید تأیید شده و تحت آزمایش‌های بالینی در کانادا و بین‌المللی ارائه می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.