با وجود تداوم نقل و انتقالات در ممپول، نرخ تراکنش روزانه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] بیت کوین در سال 2023 در حال چرخش است و رکوردهای چپ و راست را می شکند. به عنوان مثال، در 2 می، در ارتفاع بلوک 787895، هش ریت این ارز دیجیتال به 491 اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافت. علاوه بر این، در 20 آوریل، در ارتفاع بلوک 786240، سختی به بالاترین حد

کد خبر : 359408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
با وجود تداوم نقل و انتقالات در ممپول، نرخ تراکنش روزانه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بیت کوین در سال 2023 در حال چرخش است و رکوردهای چپ و راست را می شکند. به عنوان مثال، در 2 می، در ارتفاع بلوک 787895، هش ریت این ارز دیجیتال به 491 اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یافت. علاوه بر این، در 20 آوریل، در ارتفاع بلوک 786240، سختی به بالاترین حد جدید 48.71 تریلیون رسید. اما این تنها چیزی نیست که در این ماه سر به فلک کشیده است. تعداد تراکنش‌های روزانه پردازش شده در شبکه بیت‌کوین نیز به بالاترین حد خود رسیده است، به طوری که 682,281 تراکنش در 1 می و 671,668 تراکنش تایید شده تنها 9 روز بعد.

تعداد تراکنش های روزانه بیت کوین رکوردها را شکست، نزدیک به 700000 در روز

بیت کوین در سال 2023 با هش و دشواری رسیدن به بالاترین رکوردهای جدید رکورد شکسته است. اما همه چیز برای ارز رمزپایه روان نبوده است. در 7 می، بیش از 500000 تراکنش تایید نشده باعث هرج و مرج در ممپول شد که منجر به افزایش سرسام آور کارمزدها شد.

با وجود تداوم نقل و انتقالات در ممپول، نرخ تراکنش روزانه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.
معاملات بیت کوین در روز طبق ycharts.com.

در حالی که این یک مادام العمر بود و تعداد تراکنش های تایید نشده رکوردشکنی بود، اما از آن زمان ازدحام کاهش یافته است و امروز حدود 250000 تراکنش در انتظار پردازش هستند. همچنین بر کسی پوشیده نیست که فعالیت‌های کتیبه‌های ترتیبی نقش عمده‌ای در ایجاد بسیاری از عقب‌ماندگی داشته‌اند.

با وجود درام ناشی از صف تراکنش، شبکه ارزهای دیجیتال موفق شده است تعداد قابل توجهی از تراکنش ها را در روز پردازش کند. ماه می ماه بسیار قابل توجهی بوده است، به طوری که شبکه در همان روز اول به بالاترین سطح تاریخ (ATH) برای تراکنش های تایید شده روزانه رسیده است.

با وجود تداوم نقل و انتقالات در ممپول، نرخ تراکنش روزانه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.
تعداد تراکنش‌های تایید شده در روز از 1 می تا 14 می 2023 (تصویر سمت چپ) و 6 آوریل تا 19 آوریل 2023 (تصویر سمت راست) از طریق ycharts.com.

682281 انتقال عظیم در اول ماه مه تایید شد، درست یک روز قبل از اینکه هش بیت کوین به ATH 491 EH/s برسد. از 6 می تا 15 می 2023، تراکنش های روزانه کمتر از 500,000 نبوده است و در 10 می، ماینرها 671,668 تراکنش را تایید کردند.

بیت کوین هیچ نشانه ای از کاهش تعداد تراکنش های تایید شده روزانه را نشان نمی دهد و تنها در 14 می 631677 تراکنش پردازش شده است. اما با وجود تقریباً 250000 تراکنش تأیید نشده هنوز در ممپول باقی مانده است، کارمزدها بین 1.46 تا 2.42 دلار در هر انتقال است.

بر اساس داده‌های بایگانی‌شده جمع‌آوری‌شده توسط mempool.space، انتقال با اولویت بالا به ازای هر تراکنش 2.42 دلار به فرستنده بازمی‌گرداند، در حالی که هزینه انتقال با اولویت متوسط ​​1.96 دلار و انتقال با اولویت پایین 1.46 دلار در زمان نوشتن است. بر اساس آمار fork.lol در 15 می 2023، علیرغم کارمزدهای بالا، شبکه بیت کوین همچنان در حال پیشرفت است و تا کنون 550239 تراکنش را در روز دوشنبه پردازش کرده است.

برچسب ها در این داستان

در تمام زمان ها، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، شبکه بیت کوین، بلاک چین، بیت کوین، ارز دیجیتال، دشواری، کارمزد، هاشرات، ممپول، شبکه، رکوردشکنی، tpd، تعداد تراکنش ها، تراکنش ها، تراکنش های روزانه

فکر می‌کنید آینده برای تعداد تراکنش‌های روزانه بیت‌کوین چه خواهد بود؟ آیا به رکوردشکنی ادامه خواهد داد یا در ماه های آینده شاهد کاهش سرعت خواهیم بود؟

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.