با هشدار تسلا در مورد تحویل سال 2022، قیمت آتی نزدک سقوط می کند

[ad_1] (رویترز) – پس از اینکه تسلا نتوانست برآوردهای درآمد سه ماهه را برآورده کند و هشدار داد که هدف تحویل خودرو خود را از دست داده است، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه کاهش یافت و نزدک بیشترین ضربه را خورد. سهام این سازنده خودروهای برقی در معاملات قبل از بازار

کد خبر : 270118
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۳:۲۷
با هشدار تسلا در مورد تحویل سال 2022، قیمت آتی نزدک سقوط می کند

[ad_1]

(رویترز) – پس از اینکه تسلا نتوانست برآوردهای درآمد سه ماهه را برآورده کند و هشدار داد که هدف تحویل خودرو خود را از دست داده است، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه کاهش یافت و نزدک بیشترین ضربه را خورد.

سهام این سازنده خودروهای برقی در معاملات قبل از بازار 6.1 درصد کاهش یافت زیرا این شرکت با چالش‌های تدارکاتی مداوم روبرو بود و تحویل در سه ماهه چهارم کمتر از 50 درصد رشد داشت.

سایر سهام رشد مگاکاپ مانند Alphabet Inc، Meta Platforms Inc، Netflix Inc، Mirosoft Corp و Amazon.com نیز بین 0.7 تا 1.3 درصد سقوط کردند.

بر اساس داده های Refinitiv، تحلیلگران انتظارات برای رشد سود سه ماهه سوم در شرکت های S&P 500 را از 2.8 درصد به 3 درصد رسانده اند. اما این رقم هنوز به شدت کمتر از پیش‌بینی آن‌ها مبنی بر افزایش 11.1 درصدی در آغاز جولای است.

در ساعت 4:41 صبح به وقت شرقی، e-minis Dow 39 واحد یا 0.13 درصد کاهش یافت، e-minis S&P 500 18.25 واحد یا 0.49 درصد کاهش یافت و e-minis Nasdaq 100 91.75 واحد یا 0.82 درصد کاهش یافت.

شاخص‌های اصلی ایالات متحده پس از دو روز افزایش در روز چهارشنبه سقوط کردند، زیرا ضعف در سهام آزمایشگاه‌های ابوت و افزایش بازدهی خزانه‌داری از فصل سود جاری کاسته شد و بر افزایش سهام نتفلیکس غلبه کرد. [.N]

ترس از افزایش تهاجمی نرخ بهره توسط فدرال رزرو همچنان بر احساسات سرمایه گذاران تاثیر می گذارد و انتظار می رود در نشست نوامبر 75 واحد دیگر افزایش یابد.

IBM Corp اعلام کرد که انتظار دارد با تقاضای زیاد برای خدمات دیجیتال خود، از هدف رشد درآمد کل سال فراتر رود. سهام آن در معاملات سبک 3.1 درصد افزایش یافت.

(گزارش توسط Ankika Biswas؛ ویرایش توسط Anil D’Silva)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.