با نزدیک شدن نرخ تورم ایالات متحده به بالاترین حد 40 سال اخیر، GBPUSD به افزایش خود ادامه می دهد

در دو هفته گذشته، ما نوشته‌های زیادی در مورد چگونگی اقدام فدرال رزرو در ماه‌های آینده برای مقابله با تورم فزاینده دیده‌ایم. دیروز، اداره آمار کار ایالات متحده یکی از معیارهای کلیدی تورم، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه دسامبر منتشر کرد. CPI نسبت به ماه قبل 0.5 درصد و در 12 ماه

کد خبر : 155138
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
با نزدیک شدن نرخ تورم ایالات متحده به بالاترین حد 40 سال اخیر، GBPUSD به افزایش خود ادامه می دهد



در دو هفته گذشته، ما نوشته‌های زیادی در مورد چگونگی اقدام فدرال رزرو در ماه‌های آینده برای مقابله با تورم فزاینده دیده‌ایم.

دیروز، اداره آمار کار ایالات متحده یکی از معیارهای کلیدی تورم، شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) را برای ماه دسامبر منتشر کرد. CPI نسبت به ماه قبل 0.5 درصد و در 12 ماه منتهی به دسامبر 7 درصد افزایش یافته است. این بزرگترین افزایش سال به سال در CPI از آن زمان است 1982.

با این حال، علیرغم اینکه این ارقام در بالاترین سطح خود در تقریباً چهار دهه گذشته قرار داشتند، با آنچه انتظار می رفت مطابقت داشت و بنابراین قبلاً در قیمت بسیاری از دارایی ها لحاظ شده بود.

در واقع، به نظر می رسید که وال استریت نفس راحتی می کشد که آخرین داده ها حتی بالاتر از حد انتظار نبوده است. بسیاری از سهام افزایش یافتند، در حالی که شاخص های اصلی ایالات متحده همگی با افزایش متوسط ​​جلسه را به پایان رساندند.

گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت که اگر داده‌های تورم بسیار بدتر از حد پیش‌بینی شده بود، فدرال رزرو می‌توانست مجبور شود سریع‌تر عمل کند و نرخ‌های بهره را زودتر از حد انتظار افزایش دهد. با توجه به ارقام دیروز، انتظارات فزاینده ای وجود دارد که فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره در ماه مارس کند.

در پاسخ به این داده‌ها، شاخص دلار آمریکا – که دلار را در برابر شش ارز رقیب خود اندازه‌گیری می‌کند – 0.6 درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود از اواسط نوامبر بسته شد و در صبح پنجشنبه به افت ادامه داد.

از سوی دیگر، استرلینگ به افزایش خود ادامه داد زیرا معامله گران معتقد بودند که اقتصاد بریتانیا می تواند از افزایش الهام گرفته از Omicron در موارد کووید-19 جلوگیری کند و بانک انگلستان (BoE) ممکن است در نشست بعدی خود در فوریه دوباره نرخ بهره را افزایش دهد.

از زمان رسیدن به پایین‌ترین سطح ۱۲ ماهه در دسامبر، GBPUSD تقریباً ۶ درصد افزایش یافته است، روندی که با افزایش نرخ بهره توسط BoE در دسامبر برای اولین بار در بیش از سه سال آغاز شد.

صبح پنجشنبه، جفت ارز برای سومین روز متوالی به افزایش خود ادامه داد و به بالاترین سطح خود از 29 اکتبر رسید. با این حال، باید توجه داشت که اندیکاتور RSI در حال حاضر به محدوده خرید بیش از حد منحرف شده است، به این معنی که گاوها باید مراقب عقب نشینی احتمالی باشند.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار روزانه GBPUSD. محدوده تاریخ: 24 مه 2021 – 13 ژانویه 2022. تاریخ ضبط: 13 ژانویه 2022. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

نشان داده شده: Admirals MetaTrader 5 – نمودار هفتگی GBPUSD. محدوده تاریخ: 19 ژوئیه 2015 – 13 ژانویه 2022. تاریخ ضبط: 13 ژانویه 2022. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

CFD های فارکس را با آدمیرال ها معامله کنید

با یک حساب Trade.MT5 از Admirals، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را بر روی GBPUSD، EURUSD، USDJPY و بسیاری از جفت ارزهای دیگر معامله کنید. CFD ها به معامله گران این امکان را می دهند که از افزایش و کاهش قیمت ها سود ببرند، در حالی که از استفاده از اهرم نیز سود می برند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

معاملات فارکس و CFD

دسترسی به بیش از 40 CFD در جفت ارز، 24/5

شروع به معامله کنید

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  2. هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  3. با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که به طور کامل آن را درک کرده اید خطرات درگیر.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.