با نزدیک شدن به افزایش احتمالی فدرال رزرو توسط رویترز، یورو نزدیک به پایین ترین سطح پنج ساله خود باقی مانده است

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوانی چین در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/ جیسون لی نوشته جویس آلوز لندن (رویترز) – یورو روز سه‌شنبه در برابر دلار آمریکا نزدیک به پایین‌ترین سطح پنج ساله خود باقی ماند و

کد خبر : 202033
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
با نزدیک شدن به افزایش احتمالی فدرال رزرو توسط رویترز، یورو نزدیک به پایین ترین سطح پنج ساله خود باقی مانده است

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوانی چین در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/ جیسون لی

نوشته جویس آلوز

لندن (رویترز) – یورو روز سه‌شنبه در برابر دلار آمریکا نزدیک به پایین‌ترین سطح پنج ساله خود باقی ماند و انتظار می‌رود فدرال رزرو این هفته نرخ‌ها را افزایش دهد، در حالی که معامله‌گران منتظر هستند تا کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، سرنخ‌هایی درباره برنامه‌های سیاست پولی خود ارائه دهد. .

فدرال رزرو رویکرد تهاجمی فزاینده ای را برای سیاست های پولی اتخاذ کرده است، زیرا تورم با سریع ترین سرعت خود در 40 سال گذشته افزایش یافته است، در حالی که بانک مرکزی اروپا محتاط تر عمل کرده است.

دیده می شود که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را 50 واحد افزایش می دهد و در پایان نشست دو روزه خود در روز چهارشنبه، برنامه های خود را برای کاهش ترازنامه 9 تریلیون دلاری خود اعلام می کند.

در همین حال، معاون رئیس بانک مرکزی اروپا، لوئیس دو گویندوس در مصاحبه ای که در آخر هفته توسط بانک مرکزی منتشر شد، گفت که شورای حاکم این بانک درباره «هیچ مسیر از پیش تعیین شده برای افزایش نرخ بهره» بحث نکرده است. وی افزود که خیلی به داده های اقتصاد کلان در ژوئن بستگی دارد.

جرمی استرچ، رئیس استراتژی G10 FX در CIBC می‌گوید: «بعد از اظهارنظرهای دگویندوس در آخر هفته، ما امروز آخرین نظرات لاگارد را زیر نظر خواهیم گرفت.

انتظار می رود لاگارد در اواخر روز سخنرانی کند.

بازارهای پول در حال قیمت گذاری 90 واحد پایه در افزایش نرخ بهره تا پایان سال هستند که انتظار می رود اولین افزایش در ماه جولای رخ دهد. [IRPR]

نگرانی ها در مورد تورم، رشد و ناامنی انرژی در نتیجه تحریم های اعمال شده علیه روسیه پس از تهاجم روسیه به اوکراین باعث شده است که یورو در برابر دلار طی سه ماه 14 درصد کاهش یابد.

در ساعت 1100 GMT، واحد پول واحد در 1.05040 دلار ثابت بود. این قیمت در روز پنجشنبه به 1.0470 دلار کاهش یافته بود که پایین ترین قیمت از ژانویه 2017 بود.

جین فولی، رئیس استراتژی FX در Rabobank در لندن، گفت: «به نظر می‌رسد که یورو کمی بالاتر از منطقه 1.05 است که امروز با کاهش کمی دلار آمریکا کمک می‌کند.

وی افزود: «مسائل امنیت انرژی اتحادیه اروپا همچنان متزلزل است و نشان می دهد که یورو قطعاً هنوز از جنگل خارج نشده است.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که بدون حمایت از یورو، بیکاری در منطقه یورو همچنان به کاهش خود ادامه می‌دهد و به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

استرچ گفت که انتظار ندارد این داده ها بر انتظارات نرخ بانک مرکزی اروپا یا یورو تأثیر بگذارد.

دلار نیز پس از رسیدن به 103.48 در روز پنجشنبه، بالاترین رقم از دسامبر 2002، در 103.6 در برابر سبدی از ارزها ثابت بود.

اگرچه این شانس کم دیده می شود، اما برخی از سرمایه گذاران به دنبال احتمال افزایش 75 واحدی از سوی فدرال رزرو یا سرعت کاهش ترازنامه سریعتر از آنچه در حال حاضر انتظار می رود هستند.

در هفته‌های گذشته، دلار آمریکا نیز از جریان‌های امن سود برده است زیرا محدودیت‌های COVID-19 در چین نگرانی‌هایی را در مورد رشد جهانی ایجاد کرده است.

دلار در برابر بازارهای فراساحلی به 6.6880 رسید که بالاترین میزان از نوامبر 2020 است.

ین ژاپن در برابر دلار که در روز پنجشنبه، زمانی که بانک ژاپن تعهد خود را برای پایین نگه داشتن نرخ های بهره بسیار پایین با تعهد به خرید روزانه مقادیر نامحدود اوراق قرضه برای دفاع از هدف بازدهی خود، تقویت کرد، در برابر دلار کمی بالاتر از 20 سال گذشته باقی ماند.

واحد پول ژاپن پس از رسیدن به 131.24 در روز پنجشنبه، ضعیف ترین از آوریل 2002، آخرین واحد پول ژاپن در 130.10 بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.