با نزدیک شدن به آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) مبارزه با دلار آمریکا (DXY) ادامه دارد

[ad_1] قیمت، نمودار و تحلیل دلار آمریکا (DXY). قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ بهره آمریکا تا پایان سال 2023 به میزان 75 واحد در ثانیه کاهش می یابد. ایالات متحده ممکن است تا اوایل ژوئن تمام شود. گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر شد.

کد خبر : 355421
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
با نزدیک شدن به آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) مبارزه با دلار آمریکا (DXY) ادامه دارد

[ad_1]

قیمت، نمودار و تحلیل دلار آمریکا (DXY).

  • قراردادهای آتی صندوق فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ بهره آمریکا تا پایان سال 2023 به میزان 75 واحد در ثانیه کاهش می یابد.
  • ایالات متحده ممکن است تا اوایل ژوئن تمام شود.
  • گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر شد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

ایالات متحده چرخه افزایش نرخ خود را به پایان رسانده است و از اواخر جولای چرخه کاهش نرخ تهاجمی را آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود نرخ‌ها در اوایل ماه می سال آینده 175 واحد پایه کمتر شود. ابزار CME FedWatch احتمال ملاقات بازی می کند. نرخ‌ها در جلسه بعدی بدون تغییر مشاهده می‌شوند و سپس در سه جلسه از چهار جلسه باقی‌مانده در سال جاری، 25 واحد در ثانیه کاهش می‌یابند. علاوه بر کاهش 25 واحدی بیشتر در سال آینده، قیمت فعلی بازار کاهش 50 واحدی تهاجمی تری را در نشست مارس آینده نشان می دهد. در حالی که این احتمالات دائما تغییر می کنند، چشم انداز فعلی نرخ های پایین تری را برای آینده طولانی تر پیشنهاد می کند.

image1.png

ایالات متحده ممکن است نتواند صورت حساب های خود را در آینده پرداخت کند، مگر اینکه کنگره موافقت کند که سقف بدهی ایالات متحده را به زودی افزایش دهد. جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده اخیراً هشدار داده است که ممکن است دولت در اول ژوئن با کمبود پول مواجه شود و این امر باعث یک نکول احتمالی می شود. در حالی که این بحث ها در مورد سقف بدهی به طور منظم انجام می شود – سقف بدهی 20 بار از سال 2001 افزایش یافته است – معمولاً نتیجه ای وجود دارد زیرا جمهوری خواهان و دموکرات ها راه میانه ای پیدا می کنند. نگرانی ها در مورد بن بست محدودیت بدهی را می توان در آخرین دور فروش اسناد خزانه داری ایالات متحده مشاهده کرد. فروش دیروز 50 میلیارد دلار اسکناس 4 هفته ای T – سررسید 6 ژوئن – بازدهی بالای 5.84 درصدی را ایجاد کرد زیرا سرمایه گذاران بازده بیشتری را برای ریسک مرتبط با تاریخ بالقوه نکول مطالبه کردند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

در حال حاضر با افزایش ترس از شیوع بیماری در بخش بانکداری منطقه ای ایالات متحده، احساس ریسک به دلار آمریکا کمک می کند. آخرین بانک هایی که در کانون توجه قرار گرفتند، PacWest Bancorp و Western Alliance Bancorp دیروز با تشدید نگرانی ها نسبت به دور دیگری از خروج سپرده ها، به ترتیب 50 و 38 درصد سقوط کردند. سایر دارایی های امن، از جمله طلا و ین ژاپن نیز مورد تقاضا بوده است.

آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده (NFP) که در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ امروز منتشر می شود، در فهرست داده های ایالات متحده قرار دارد. بازار کار ایالات متحده با نرخ بیکاری در پایین ترین سطح چند دهه اخیر یا نزدیک به آن، قوی باقی می ماند و این زیربنای دستمزدها در کل است.

image2.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

دلار آمریکا در ماه گذشته همچنان در محدوده معاملاتی جانبی گیر کرده است، اگرچه مجموعه فنی کلی حاکی از کاهش قیمت‌ها در آینده است. هر سه میانگین متحرک در وضعیت منفی قرار دارند، در حالی که میانگین متحرک 20 روزه همچنان مانع از هرگونه شکست صعودی می شود. پایین ترین سطح 14 آوریل در 100.34 اولین سطح حمایت افقی و پس از آن حمایت رقم بزرگ در 100 است.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 5 مه 2023

image3.png

نمودار از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.