با نزدیک‌تر شدن ادغام، هش ریت اتریوم از بالاترین حد مادام العمر فراتر رفت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] پس از بالاترین رکورد تاریخ (ATH) ثبت شده در ماه مه، هش ریت اتریوم دوباره رکوردها را شکست، زیرا در روز شنبه، 4 ژوئن، به 132 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید. در حال حاضر، هش ریت اتریوم در امتداد 129 PH/ قرار دارد. s و استخر استخراج برتر شبکه، اترمین 0.24 درصد از هش

کد خبر : 212902
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
با نزدیک‌تر شدن ادغام، هش ریت اتریوم از بالاترین حد مادام العمر فراتر رفت – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

پس از بالاترین رکورد تاریخ (ATH) ثبت شده در ماه مه، هش ریت اتریوم دوباره رکوردها را شکست، زیرا در روز شنبه، 4 ژوئن، به 132 پتاهاش در ثانیه (PH/s) رسید. در حال حاضر، هش ریت اتریوم در امتداد 129 PH/ قرار دارد. s و استخر استخراج برتر شبکه، اترمین 0.24 درصد از هش ریت شبکه را فرمان می دهد.

هش ریت اتریوم یک رکورد دیگر در سال جاری ثبت کرد

در 2 ژوئن، Bitcoin.com News در مورد پنج استخر استخراج برتر گزارش داد که بیش از 71٪ از هش بیت بیت کوین را در ماه می حفظ کردند. نرخ هش بیت کوین در آن زمان میانگین تقریبی حدود 200 اگزاهش در ثانیه (EH/s) داشت و 16 استخر استخراج شناخته شده دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو را استخراج کردند.

در ماه مه گذشته، حدود 1.03 درصد از هش‌ریت بیت‌کوین از استخراج‌کنندگان پنهان‌کاری ناشی می‌شد و قدرت پردازش از یک ATH در 2 می 2022 در ارتفاع بلوک 734577 بهره برد. هش ریت اتریوم نیز در ماه مه در جریان سقوط Terra LUNA و UST به ATH رسید و در ارتفاع بلوک 14770231 به 127 PH/s رسید.

برترین استخرهای استخراج اتریوم در 4 ژوئن 2022. در حالی که بیت کوین (BTC) دارای 16 استخر شناخته شده است، اتریوم تقریباً 78 استخر استخراج در روز شنبه دارد.

تقریباً دو هفته بعد، هش ریت اتریوم دوباره در 30 می در ارتفاع بلوک 14874537 به 127 PH/s رسید. در حالی که بیت کوین دارای 16 استخر استخراج شناخته شده است که اکثر هش ریت شبکه را به خود اختصاص داده است – به عنوان پنج فرمان برتر بیش از 70٪ – اتریوم دارای 78 استخر است. اختصاص داده شده به زنجیره

برترین استخر استخراج اتریوم، اترمین 296.69 تراهش در ثانیه (TH/s) و دومین استخر بزرگ، F2pool، 151.46 TH/s را دریافت می کند. Ethermine و F2pool پس از Poolin، Hiveon و 2miners قرار دارند. از پنج معیار برتر استخر استخراج اتر، استخرهای ترکیبی 0.745٪ از هش ریت جهانی اتریوم را تولید می کنند.

هش ریت اتریوم در 4 ژوئن 2022 به بالاترین حد خود رسید و به 132 پتاهاش در ثانیه (PH/s) در ارتفاع بلوک 14,902,285 رسید.

داده های روز شنبه نشان می دهد که هش ریت اتریوم به 132 PH/s رسیده است، زیرا متریک قدرت هش بار دیگر در سال 2022 از یک ATH دیگر استفاده کرد. ATH در ارتفاع بلوک 14,902,285 رخ داد و 3.93 درصد بیشتر از معیارهای هش اتریوم ثبت شده در 13 و 30 می بود. (127 PH/s).

رکوردهای امسال با نزدیک شدن به The Merge و تبدیل شبکه به پروتکل بلاک چین اثبات سهام (PoS) به ثبت رسیده است. پس از تکمیل انتقال، ۷۸ استخر استخراج که هش‌پاور را به زنجیره اتریوم اختصاص می‌دهند، باید شبکه دیگری را استخراج کنند.

تعدادی از شبکه‌های رمزنگاری وجود دارد که استخراج‌کنندگان ETH می‌توانند از بین آنها انتخاب کنند، از جمله اتریوم کلاسیک (ETC)، ubiq (UBQ)، موسیقی کوین (MUSIC)، کالیستو (CLO) و کوارک چین (QKC). در زمان نگارش مقاله، الگوریتم اجماع اتریوم Ethash سودآورترین است و پس از آن الگوریتم اجماع Kadena از نظر سودآوری قرار دارد.

علاوه بر این، سه الگوریتم اجماع دیگر سودآورتر از SHA256 (الگوریتم BTC) هستند که شامل Scrypt، X11 و Cuckatoo32 می‌شود. با این حال، پس از The Merge، الگوریتم اجماع Ethash احتمالاً از سودآورترین الگوریتم به استخراج با حذف قابلیت‌های استخراج اتریوم (ETH) کاهش می‌یابد.

برچسب ها در این داستان

132 Petahash، 132 PH/s، 2miners.com، ETH، ETH Hashpower، هش اتریوم، Ethash، هش ریت اتریوم، استخراج اتریوم، عملیات استخراج اتریوم، شبکه اتریوم، هش ریت اتریوم، ethermine.org، F2 hashrate.Pool، , hiveon.net, Lifetime Hashrate High, Megahash, Mining, Petahash, Poolin, PoS, PoW, Terahash, The Merge

نظر شما در مورد رسیدن هش ریت اتریوم به بالاترین حد خود در روز شنبه چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.