با ناامید شدن تعداد حقوق و دستمزدهای ضعیف، دلار آمریکا رو به افزایش است

[ad_1] اشتراک گذاری: دلار آمریکا با افزایش بیشتر نرخ‌ها از قیمت‌های بازار هیچ تاثیری ندارد. همه نگاه ها به داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه معطوف می شود. شاخص دلار آمریکا در جستجوی جهت نزدیک به 103.00 است. دلار آمریکا (USD) عقب نشینی می کند زیرا اعداد حقوق و دستمزد

کد خبر : 371612
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
با ناامید شدن تعداد حقوق و دستمزدهای ضعیف، دلار آمریکا رو به افزایش است

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • دلار آمریکا با افزایش بیشتر نرخ‌ها از قیمت‌های بازار هیچ تاثیری ندارد.
  • همه نگاه ها به داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه معطوف می شود.
  • شاخص دلار آمریکا در جستجوی جهت نزدیک به 103.00 است.

دلار آمریکا (USD) عقب نشینی می کند زیرا اعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده به زیر تخمین زده شده و بین پیش بینی های پایین و بالا برای این رقم کاهش یافته است. بازارها این عدد را کاملاً عادی درک کردند و عملکرد درخشان اعداد ISM و ADP را در روز پنجشنبه از بین برد. بازارها یک گام به عقب برمی‌دارند و دوباره این سوال را مطرح می‌کنند که آیا افزایش نرخ دوم برای فدرال رزرو موجه است یا خیر، در حالی که اسکناس‌های T از اوج خود پایین می‌آیند. جایی که گرین‌بک در اوایل روز جمعه اتاق خود را از دست می‌داد، زیان‌ها تنها پس از تعداد حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی بیشتر می‌شوند.

معامله‌گران می‌توانند گزارش کار و رویدادهای این هفته را هضم کنند، زیرا بعداً امروز در مورد شماره‌های ذخیره‌سازی گاز طبیعی EIA و شمارش دکل‌های Baker Hughes در تقویم اقتصادی هفتم اتفاق می‌افتد. پس از پرداخت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، گرین‌بک به طور کامل در برابر اکثر ارزهای رایج عقب‌نشینی کرد و تنها در برابر روپیه هند افزایش یافت. همه ارزهای اصلی دیگر در برابر گرینبک هستند که در حال حاضر با به صدا درآمدن زنگ افتتاحیه ایالات متحده در حال افزایش است.

خلاصه روزانه: دلار آمریکا چندان جلا داده نشده است

  • چین به منظور حمایت و کاهش بدهی‌های مخفی مخاطره‌آمیز، در نظر دارد اوراق قرضه محلی بیشتری را نگه دارد. در همین حال هنگ کنگ برخی از قوانین وام مسکن را به منظور تقویت بازار مسکن کاهش خواهد داد.
  • نقطه اصلی داده برای این جمعه از اداره آمار کار ایالات متحده با چاپ شماره حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده برای ماه ژوئن بود که در محدوده مورد انتظار بین بالاترین و کمترین تخمین 209,000 از 339,000 که 230,000 پیش بینی می شد کاهش یافت. تعداد حقوق و دستمزدها افزایش اندک در تعداد بیکاران و کاهش به زیر 10 میلیون در فرصت های شغلی Jolts را تأیید می کند. این کار را بسیار دشوار می کند زیرا دستمزد ساعتی از 0.3 درصد به 0.4 درصد می رسد و بنابراین نیروهای تورم را زیربنا می کند و شاهد کاهش آنها نیست.
  • جانت یلن، وزیر خزانه‌داری آمریکا در پکن گفت که ایالات متحده به دنبال تنوع‌بخشی است، نه جدایی از چین. هرگونه تدابیر امنیتی ایالات متحده برای محافظت از امنیت ملی و نه برای به دست آوردن مزیت اقتصادی در برابر چین فعال می شود.
  • یک روز قرمز دیگر برای سهام آسیایی با کاهش 0.97 درصدی تاپیک ژاپنی و کاهش 0.90 درصدی هانگ سنگ. ارزش سهام اروپا تغییر کرده و نزدیک به 0.50 درصد در سبز رشد کرده است. الگوی مشابهی را می توان برای معاملات آتی سهام ایالات متحده مشاهده کرد، که همچنان با زیان های نهایی معامله می شوند، هرچند که پایین ترین سطح در روز را دارند.
  • CME Group FedWatch Tool نشان می دهد که بازارها با احتمال 89.9% افزایش 25 واحد پایه (bps) نرخ بهره در 26 ژوئیه قیمت گذاری می کنند. احتمال افزایش دوم در نوامبر در حال حاضر 36.7٪ افزایش یافته است. بنابراین هنوز هیچ اعتقاد کاملی وجود ندارد، اگرچه احتمالات در حال افزایش است.
  • معیار بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در 4.02% معامله می شود، در بیشتر بخش های جلسه اروپا عقب مانده است، زیرا نقطه عطف 4% در روز پنجشنبه با اوج 4.08% شکسته شد. پس از اینکه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی کمتر از حد انتظار بود، نرخ 10 ساله کمی عقب نشینی کرد.

تحلیل تکنیکال شاخص دلار آمریکا: کاهش قیمت دلار در برابر ارزهای اصلی

دلار آمریکا برای آخرین گزینه انتخاب کرده است، یک حرکت افتضاح، زیرا گرینبک فقط در برابر تعداد انگشت شماری ارزهای کوچکتر در سبز معامله می شود. در بیشتر جفت‌های اصلی مانند یورو (یورو/دلار)، پوند استرلینگ (GBP/USD) یا ین ژاپن (USD/JPY)، دلار آمریکا زیان چاپ می‌کند. این البته شاخص دلار آمریکا را نه تنها برای امروز، بلکه برای کل هفته در معرض ضرر قرار می دهد.

در روند صعودی، به دنبال 103.58 به عنوان سطح مقاومت کلیدی بعدی باشید که مطابق با بالاترین سطح روز پنجشنبه است. میانگین متحرک 200 روزه (SMA) در 104.73 هنوز بسیار دور است. بنابراین سطح واسطه ای که باید به دنبال آن باشید، سطح روانی در 104.00 و اوج 31 مه در 104.70 است.

در جنبه نزولی، SMA 55 روزه نزدیک به 102.82 شکسته شد، زیرا نتوانست از حرکت چاقو در حال سقوط پشتیبانی کند و از این پس باید به عنوان نشانگر احتمالی به سمت پایین نادیده گرفته شود. یک لمس پایین تر، 102.50 برای حفظ آن از نقطه نظر روانشناختی حیاتی خواهد بود. در صورتی که DXY به زیر 102.50 سقوط کند، با یک لغزش کامل به 102.00 و آزمون مجدد پایین ترین سطح ژوئن در 101.92، ضعف بیشتری انتظار می رود.

سوالات متداول تورم

تورم افزایش قیمت یک سبد کالا و خدمات را اندازه گیری می کند. تورم اصلی معمولاً به صورت درصد تغییر ماه به ماه (MoM) و سال به سال (سال) بیان می شود. تورم اصلی عناصر ناپایدارتر مانند غذا و سوخت را که ممکن است به دلیل عوامل ژئوپلیتیکی و فصلی در نوسان باشد، حذف می کند. تورم اصلی رقمی است که اقتصاددانان روی آن تمرکز می کنند و سطحی است که توسط بانک های مرکزی مورد هدف قرار می گیرد، که موظف هستند تورم را در سطح قابل کنترل نگه دارند، معمولاً حدود 2٪.

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) تغییر قیمت یک سبد کالا و خدمات را در یک دوره زمانی مشخص می کند. معمولاً به صورت درصد تغییر بر اساس ماه به ماه (MoM) و سال به سال (YoY) بیان می شود. CPI اصلی رقمی است که توسط بانک‌های مرکزی مورد هدف قرار می‌گیرد زیرا ورودی‌های غذایی و سوخت نوسان را حذف نمی‌کند. وقتی Core CPI از 2% بالاتر می رود، معمولاً منجر به نرخ بهره بالاتر می شود و بالعکس زمانی که به زیر 2% می رسد. از آنجایی که نرخ بهره بالاتر برای یک ارز مثبت است، تورم بالاتر معمولا منجر به ارز قوی تر می شود. برعکس زمانی که تورم کاهش می یابد صادق است.

اگرچه ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما تورم بالا در یک کشور ارزش پول آن کشور را بالا می برد و بالعکس برای کاهش تورم. این به این دلیل است که بانک مرکزی به طور معمول برای مبارزه با تورم بالاتر، نرخ های بهره را افزایش می دهد، که باعث جذب سرمایه جهانی بیشتر از سوی سرمایه گذارانی می شود که به دنبال مکانی پرسود برای پارک پول خود هستند.

قبلاً، طلا در مواقع تورم بالا به دلیل حفظ ارزش خود، دارایی‌ای بود که سرمایه‌گذاران به آن روی می‌آوردند، و در حالی که سرمایه‌گذاران اغلب در مواقع آشفتگی شدید بازار همچنان طلا را برای دارایی‌های امن خود می‌خرند، در بیشتر مواقع اینطور نیست. . این به این دلیل است که وقتی تورم بالا باشد، بانک‌های مرکزی برای مبارزه با آن نرخ‌های بهره تعیین می‌کنند.
نرخ‌های بهره بالاتر برای طلا منفی است زیرا هزینه فرصت نگهداری طلا را در مقابل دارایی دارای بهره یا قرار دادن پول در حساب سپرده نقدی افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، تورم پایین‌تر برای طلا مثبت است زیرا نرخ‌های بهره را پایین می‌آورد و این فلز درخشان را به یک جایگزین سرمایه‌گذاری بادوام‌تر تبدیل می‌کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.