با معروف ترین معامله گران جهان آشنا شوید و مهارت های خود را تقویت کنید

Admirals سری جدیدی از مصاحبه های ویدیویی با مشهورترین معامله گران جهان را ارائه می دهد. با این کارشناسان بازار معاملاتی از نزدیک آشنا شوید تا بفهمید که چرا بسیاری از مردم مشاغل تجاری و سرمایه گذاری آنها را تحسین می کنند و دنبال می کنند. با میزبانی مجری محبوب ما تئو تئودورو، مصاحبه شوندگان

کد خبر : 311415
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
با معروف ترین معامله گران جهان آشنا شوید و مهارت های خود را تقویت کنید



Admirals سری جدیدی از مصاحبه های ویدیویی با مشهورترین معامله گران جهان را ارائه می دهد. با این کارشناسان بازار معاملاتی از نزدیک آشنا شوید تا بفهمید که چرا بسیاری از مردم مشاغل تجاری و سرمایه گذاری آنها را تحسین می کنند و دنبال می کنند.

با میزبانی مجری محبوب ما تئو تئودورو، مصاحبه شوندگان شامل دکتر الدر، آنا کولینگ، اندرو کریگر، استیو نیسون، جان بولینگر و بسیاری دیگر هستند. هر مصاحبه ویدیویی آنلاین 60 دقیقه ای یک معامله گر موفق را نشان می دهد که دانش و داستان های شخصی خود را در مورد حرفه خود به اشتراک می گذارد.

دکتر الکساندر الدر

“شما می توانید آزاد باشید. می توانید در هر کجای دنیا زندگی و کار کنید. می توانید از روال عادی مستقل باشید و به کسی پاسخ ندهید. این زندگی یک معامله گر موفق است.” دکتر الکساندر الدر.

دکتر الدر در حال حاضر مهمان مکرر و بخشی از برنامه آموزشی ما با وبینارهایی است که بینش خود را در مورد روندهای بازار و روانشناسی تجارت به صورت ماهانه به اشتراک می گذارد. او نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار، «تجارت جدید برای زندگی» است.

کتاب‌های او، از جمله تجارت جدید برای یک زندگی، پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در میان تاجران خصوصی و نهادی هستند که به 17 زبان ترجمه شده‌اند. دکتر الدر به عنوان روانپزشک آموزش دید و در هیئت علمی دانشگاه کلمبیا خدمت کرد. اکنون او یک تاجر تمام وقت است که دروسی را که به سختی به دست آورده است با دانش آموزانش به اشتراک می گذارد.

آنا کولینگ

“شعار من این است – هر چه بیشتر یاد بگیرید، درآمد بیشتری خواهید داشت.” آنا کولینگ.

در ژانویه 2023، مصاحبه ما را با تاجر و نویسنده معروف آنا کولینگ، که “راهنمای کاملی برای تحلیل قیمت حجم” و بسیاری از کتاب‌های دیگر نوشت، تماشا کنید.

به این رویداد در اینجا بپیوندید!

آنا کولینگ تقریباً 17 سال است که هم به عنوان سرمایه گذار و هم به عنوان معامله گر در بازارهای مالی فعالیت می کند. رویکرد خانم کولینگ به بازار منحصربه‌فرد است زیرا او دیدگاهی سه‌بعدی بر اساس تحلیل‌های فنی، بنیادی و رابطه‌ای دارد.

آنا کولینگ نه تنها پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های منظم بازار را می‌نویسد، بلکه چندین کتاب نیز نوشته و منتشر کرده است که در آمازون موجود است و به پرفروش‌ترین شماره 1 تبدیل شده‌اند. آنا کولینگ که به عنوان یک معلم و مفسر شناخته می شود، دوره های معامله گر مانند برنامه کامل تجارت فارکس را که روانشناسی تجارت و تحلیل بنیادی را پوشش می دهد، ایجاد کرده است.

دیوید کولینگ

دیوید کولینگ بیش از 20 سال است که در بازارهای معاملاتی و سرمایه گذاری شرکت داشته و تجارت کوانتوم را به همراه همسرش آنا کولینگ تاسیس کرده است. دیوید دو درس ماندگار آموخته شده از تجربه را دنبال می کند. اهمیت مدیریت پول و ریسک و کاربرد تحلیل قیمت حجمی. این مفاهیم با تجزیه و تحلیل رابطه ای و بنیادی ترکیب می شوند تا منبعی از منابع تحلیلی برای معامله گران و سرمایه گذاران ایجاد کنند.

مصاحبه دیوید کولینگ در ماه مارس برگزار می شود، این فرصت را برای یادگیری از یک تاجر و مربی با تجربه از دست ندهید.

به این رویداد در اینجا بپیوندید!

استیو نیسون

در ماه فوریه، مستقیماً از پدر شمعدان ژاپنی، استیو نیسون، بشنوید. استیو نیسون یک مرجع معتبر غربی در نمودار شمعی است. دو کتاب پرفروش بین المللی او، تکنیک های نمودار شمعی ژاپنی و فراتر از کندل استیک ها، به بیش از 10 زبان ترجمه شده اند.

او دارای مدرک MBA در امور مالی و سرمایه گذاری است. او یکی از اولین کسانی بود که از انجمن تکنسین‌های بازار (MTA) نشان Chartered Marked Technician (CMT) را دریافت کرد و برای پیش‌بینی قیمت و تحلیل بازار نامزد بهترین بهترین‌های MTA شد.

کار آقای نیسون در نشریات مالی از جمله وال استریت ژورنال، بارون اس، سرمایه گذار نهادی و یوروویک برجسته شده است. آقای نیسون به عنوان سخنران مورد توجه، استراتژی های تجاری خود را در 16 کشور به هزاران تاجر و تحلیلگر از جمله، بنا به درخواست، بانک جهانی و فدرال رزرو ارائه کرده است. وی همچنین در چهار دانشگاه مدرس بوده است.

به این رویداد در اینجا بپیوندید!

اندرو کریگر

اندرو کریگر با نام مستعار نابغه تجارت ارز، کتاب «بازار پول: درون دنیای تریلیون دلاری تجارت ارز» را نوشت. اندرو کریگر که به خاطر تصمیم‌گیری جسورانه‌اش معروف است، یک بار گفت: «وقتی یک جفت ارز را تجزیه و تحلیل می‌کنم… به همه چیز… در هر دو کشور جفت ارز نگاه می‌کنم.»

مهارت های تحلیلی اندرو کریگر به قدری موثر است که استراتژی او برای کوتاه کردن دلار نیوزلند در سال 1987 باعث شد کارفرمایش در یک روز 300 میلیون دلار دستمزد بگیرد و به یک افسانه در بازارهای معاملاتی تبدیل شود.

اندی کریگر فعالیت تجاری خود را زمانی آغاز کرد که به برادران سالومون پیوست. او مدت کوتاهی کار کرد و بعداً در سال 1986 با پیوستن به بانکرز تراست حرکت حرفه ای خود را انجام داد.

کریگر در سال 1988 پس از ترک بانکرز تراست، به مدیریت صندوق سوروس متعلق به جورج سوروس پیوست. او برای مدت کوتاهی در آنجا کار کرد و Northbridge Capital Management Inc. و Krieger & Associates Ltd.

جان بولینگر

یکی از موفق ترین معامله گران جهان، جان آ. بولینگر، یک تحلیلگر مالی آمریکایی، نویسنده و توسعه دهنده Bollinger Bands است. کتاب او “Bollinger on Bollinger Bands” (2001)، به یازده زبان ترجمه شده است.

Bollinger Bands یک ابزار تجاری فنی است که توسط جان بولینگر در اوایل دهه 1980 ایجاد شد. آنها از نیاز به باندهای تجاری تطبیقی ​​و مشاهده اینکه نوسانات پویا است، نه ایستا، همانطور که در آن زمان به طور گسترده باور می شد، ناشی شدند. باندهای بولینگر را می توان در تمام بازارهای مالی از جمله سهام، فارکس، کالاها و آتی اعمال کرد. باندهای بولینگر را می توان در اکثر بازه های زمانی، از دوره های بسیار کوتاه مدت، ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه استفاده کرد.

نحوه تماشای مصاحبه با موفق ترین معامله گران

بدون شک شما هم به اندازه ما مشتاق شنیدن نظرات این کارشناسان در مورد تجارت و سرمایه گذاری هستید. مصاحبه ها به صورت زنده در کانال یوتیوب ما پخش خواهد شد. برای دریافت اطلاعیه در مورد این مصاحبه های هیجان انگیز هم اکنون مشترک شوید!

حقایق جالب در مورد معامله گران معروف

موفق ترین معامله گر تاریخ کیست؟

پاسخ به این سوال آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. وقتی موفقیت به صورت پولی تعریف می‌شود، معامله‌گری که در مدت کوتاهی بیشترین سود را به دست آورد، جورج سوروس است که صندوق تامینی او در یک لحظه تاریخی در بازارهای معاملات ارزی، 10 میلیارد پوند در سال 1992 فروخت.

هنگامی که موفقیت با جسارت در طول رکود بازار تعریف می شود، جسی لیورمور به دلیل کوتاه کردن سقوط وال استریت در سال 1929 با درآمد 100 میلیون دلاری در این فرآیند برجسته می شود.

یا اگر ترجیح می دهید موفقیت را بر اساس سفته بازی در کالاها تعریف کنید، ریچارد دنیس راه خود را تا 200 میلیون دلار معامله کرد و همچنین تجربه تجارت لاک پشت را ایجاد کرد.

وقتی معیارهای پولی، جسارت و سفته بازی را با هم اضافه کنید، جان پالسون ممکن است انتخاب شما برای موفق ترین معامله گر تاریخ باشد. صندوق تامینی او بازار وام مسکن پایین‌بنیاد آمریکا را در زمانی که در سال 2007 در آستانه سقوط بود، کوتاه کرد.

چگونه به یک معامله گر موفق تبدیل شویم

برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق، آموزش، مدیریت ریسک و تجربه لازم است. چه مبتدی باشید و چه در حال معامله، هر چه زمان بیشتری را صرف تحقیق در مورد اقتصاد و ابزارهای مالی کنید، بهتر است.

بهترین سرمایه گذار تمام دوران کیست؟

شاید شناخته‌شده‌ترین سرمایه‌گذار عصر مدرن وارن بافت باشد و نام‌های دیگری از گذشته وجود دارد که هنوز هم مانند توماس رو پرایس جونیور و جان تمپلتون وجود دارند.

در مورد معامله گران معروف در این مقاله بیشتر بخوانید!

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.