با محو شدن محدودیت های کووید، سیستم مراقبت های بهداشتی چین مورد آزمایش قرار گرفت

[ad_1] در عوض، روز بعد، چین به طور ناگهانی سیاستی را که پرجمعیت ترین کشور جهان را در دنیایی که عمدتاً یاد می گیرد با کووید زندگی می کند، به یک کشور دورتر تبدیل کرد، کاهش داد. لی، 30 ساله، که خواست تنها با نام خانوادگی خود شناسایی شود، به رویترز گفت که اجازه دارد

کد خبر : 292229
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۶
با محو شدن محدودیت های کووید، سیستم مراقبت های بهداشتی چین مورد آزمایش قرار گرفت

[ad_1]

در عوض، روز بعد، چین به طور ناگهانی سیاستی را که پرجمعیت ترین کشور جهان را در دنیایی که عمدتاً یاد می گیرد با کووید زندگی می کند، به یک کشور دورتر تبدیل کرد، کاهش داد.

لی، 30 ساله، که خواست تنها با نام خانوادگی خود شناسایی شود، به رویترز گفت که اجازه دارد در خانه خود در شهر صنعتی نزدیک پایتخت پکن بهبود یابد.

اما تغییر ناگهانی سیاست او را غافلگیر کرد – او به تنهایی رها شد و هیچ دارویی در خانه برای درمان تب نداشت.

لی به رویترز گفت: «در آن زمان نمی‌توانستم دارویی بخرم، با صف‌های طولانی بیرون از داروخانه‌ها.

سه سال پس از ظهور ویروس کرونا در مرکز چین، برخی از شهروندان اخیراً اعتراضات عمومی نادری را علیه سیاست ضد کووید صفر که خواستار قرنطینه‌های مخرب اقتصادی و قرنطینه اجباری در مراکز دولتی بود، راه‌اندازی کردند.

اما تغییر سیاست ناگهانی پکن در روز چهارشنبه، که مورد تشویق برخی قرار گرفت، همچنین باعث ایجاد نگرانی در کشوری با نرخ نسبتا پایین واکسیناسیون شد که در آن به مردم آموزش داده شده بود که از این بیماری بترسند.

سهولت در آزمایش اجباری PCR 1.4 میلیارد نفری چین، توانایی مقامات بهداشتی را برای شناسایی سریع موارد و سنجش نحوه گسترش عفونت، تضعیف جامعه و اقتصاد ضعیف کرده است.

از زمان کاهش محدودیت ها، مقامات پیش بینی نکرده اند که چند نفر ممکن است به طور جدی بیمار شوند یا بمیرند. در ماه اکتبر، چین حداقل 100 مرگ به ازای هر 100000 عفونت را پیش بینی کرد.

کمبود دارو

بائودینگ، محل سکونت 9.2 میلیون نفر، به سرعت در Weibo چین مانند توییتر با پست هایی از افراد مبتلا به کووید که توجه را به تجهیزات پزشکی ناکافی با افزایش عفونت جلب می کردند، جلب کرد.

رویترز در یک بازدید دریافت که برخی از انبارها دوباره پر شده اند و داروهای سرماخوردگی مانند ایبوپروفن در بسیاری از داروخانه ها موجود است. اما طب سنتی چینی محبوب Lianhua Qingwen که برای علائمی مانند تب و سرفه و کیت های تست آنتی ژن استفاده می شود، یافتن آن سخت تر است.

بائودینگ تنها نیست. داروخانه‌های آنلاین در سراسر چین با کمبود دارو و کیت‌های آزمایش مواجه شده‌اند، که دولت را بر آن داشته تا با احتکار آن مقابله کند.

مقامات از خانواده‌ها خواسته‌اند تا با استفاده از کیت‌های آنتی‌ژن خود تجویز علائم جدی را گزارش کنند. اما تهیه این کیت ها هنوز سخت است، و این خطر را افزایش می دهد که بیمار شدید ممکن است به موقع درمان نشود.

بن کاولینگ، اپیدمیولوژیست در دانشگاه هنگ کنگ، گفت: «مطمئناً در هفته‌های آتی تعداد عفونت‌ها افزایش خواهد یافت»، صرف نظر از اینکه چه تعداد مبتلا در اعداد آزمایش شده‌اند. وی هشدار داد که عفونت های شدید نیز افزایش خواهد یافت.

یک مقام بهداشتی اخیرا گفت که چین 138100 تخت بیمارستانی برای مراقبت های ویژه دارد که برای جمعیت گسترده چین پایین است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.