با محو شدن ترس های بانکی، دلار افزایش یافت. ین بر اساس جریان های پایان سه ماهه سقوط می کند

[ad_1] شاخص دلار که ارز را در برابر شش رقیب اندازه گیری می کند، در روز 0.18 درصد بالاتر بود و به 102.67 رسید و از پایین ترین سطح هفت هفته ای 101.91 که در اواخر هفته گذشته ثبت شد، فاصله گرفت. هلن گیون، تاجر FX در مونکس ایالات متحده، گفت: “به نظر می رسد

کد خبر : 340035
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۱
با محو شدن ترس های بانکی، دلار افزایش یافت.  ین بر اساس جریان های پایان سه ماهه سقوط می کند

[ad_1]

شاخص دلار که ارز را در برابر شش رقیب اندازه گیری می کند، در روز 0.18 درصد بالاتر بود و به 102.67 رسید و از پایین ترین سطح هفت هفته ای 101.91 که در اواخر هفته گذشته ثبت شد، فاصله گرفت.

هلن گیون، تاجر FX در مونکس ایالات متحده، گفت: “به نظر می رسد شکست های اخیر در بخش مالی ایالات متحده مهار شده و خونریزی فوری متوقف شده است.”

گیون گفت که بهبود احساس ریسک و امیدواری سرمایه گذاران به اینکه بانک های مرکزی بتوانند بار دیگر توجه خود را به مبارزه با تورم معطوف کنند، به حمایت از دلار کمک کرد.

او گفت: «اگرچه در نیمه دوم سال شاهد کاهش قیمت دلار هستیم، اما به نظر می‌رسد قدرت دلار در حال حاضر به مسیر فعلی خود ادامه دهد.»

بازارهای مالی جهانی در هفته‌های اخیر متلاطم شدند، زیرا سرمایه‌گذاران از سقوط دو وام‌دهنده آمریکایی و نجات Credit Suisse چشم پوشی کردند و دلار تحت فشار قرار گرفت زیرا نگرانی‌ها از این که آشفتگی بازار ممکن است فدرال رزرو را نتواند با تورم خود ادامه دهد. مبارزه با افزایش نرخ بهره

با این حال، نگرانی‌ها در این هفته از بین رفته است زیرا سرمایه‌گذاران از توافق First Citizens BancShares برای خرید تمام سپرده‌ها و وام‌های بانک سیلیکون ولی شکست خورده و این واقعیت که هیچ شکاف دیگری در بانکداری جهانی در جلسات اخیر ظاهر نشده است، کمرنگ شده است.

روز سه‌شنبه، مایکل بار، معاون نظارت فدرال رزرو، به کمیته بانکی سنا گفت که مشکلات بانک سیلیکون ولی به دلیل مدیریت ریسک «وحشتناک» است و نشان می‌دهد که می‌تواند یک مورد مجزا باشد.

گیون گفت: «شهادت نایب رئیس بار در کنگره دیروز کمک کرد تا دلار با قایق نجات کوچکی فراهم شود، و نگرانی ها مبنی بر اینکه فدرال رزرو نتواند خسارات چند هفته اخیر را مهار کند را کاهش داد.

دلار در برابر ین به بالاترین حد یک هفته اخیر رسید که در آستانه پایان سال مالی ژاپن در روز جمعه، نوسان باقی ماند.

مونکس ایالات متحده گیون گفت: «مقدار مناسبی از جریان USD/JPY امروز مربوط به پایان فصل است.

او گفت: معامله گران در حال حاضر نگران نتایج پول واقعی هستند، اما با ادامه بهبود احساس ریسک جهانی، ین به عنوان یک پناهگاه سنتی کمتر جذاب به نظر می رسد.

دلار با 1.37 درصد افزایش به 132.71 ین رسید.

در جاهای دیگر، دلار استرالیا 0.48 درصد کاهش یافت و به 0.6677 دلار رسید، پس از قرائت تورم مصرف‌کننده استرالیا به پایین‌ترین حد در هشت ماه گذشته، و این موضوع باعث شد که بانک مرکزی کمپین افزایش نرخ خود را در هفته آینده متوقف کند.

پس از اینکه تونی گراول، معاون رئیس بانک مرکزی کانادا گفت که این بانک آماده است تا در صورت تحت فشار قرار گرفتن سیستم بانکی تحت فشار شدید قرار گیرد، دلار کانادا در برابر همتای آمریکایی خود 0.2 درصد بالاتر بود، در حالی که برای سومین جلسه متوالی رشد افزایشی داشت. اکنون حتی نزدیک نیست که نگران سلامت سیستم مالی باشیم.

بیت کوین 3.88 درصد افزایش یافت و به 28329 دلار رسید و به دنبال مشکلاتی که در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، Binance، که توسط کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) مورد شکایت قرار گرفته است، سقوط کرده است.

(گزارش توسط ثاقب اقبال احمد در نیویورک، گزارش اضافی توسط آلون جان در لندن، کوین باکلند در توکیو؛ ویرایش توسط آنگوس مک سوان، کریستینا فینچر و جاناتان اوتیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.