با شروع هفته بحرانی بانک مرکزی، سرمایه گذاران محتاط هستند

[ad_1] آنچه باید در روز دوشنبه 31 اکتبر بدانید: با آماده شدن سرمایه گذاران برای جلسات کلیدی بانک مرکزی و انتشار داده های سطح بالا در اواخر هفته، حال و هوای بازار در آخرین روز معاملاتی ماه اکتبر بدتر می شود. شاخص دلار آمریکا بر اساس رشد روز جمعه رشد می کند و در محدوده

کد خبر : 274523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
با شروع هفته بحرانی بانک مرکزی، سرمایه گذاران محتاط هستند

[ad_1]

آنچه باید در روز دوشنبه 31 اکتبر بدانید:

با آماده شدن سرمایه گذاران برای جلسات کلیدی بانک مرکزی و انتشار داده های سطح بالا در اواخر هفته، حال و هوای بازار در آخرین روز معاملاتی ماه اکتبر بدتر می شود. شاخص دلار آمریکا بر اساس رشد روز جمعه رشد می کند و در محدوده مثبت نزدیک به 1110.00 باقی می ماند، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده پس از زیان اندک و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در بالای 4 درصد آرام می ماند. یورواستات برآورد پیشرفته رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه سوم و داده های تورم اکتبر را در روز دوشنبه منتشر خواهد کرد. بعداً در روز، PMI ISM شیکاگو و نظرسنجی تولید تگزاس بانک فدرال رزرو دالاس از نزدیک توسط فعالان بازار مشاهده خواهند شد.

در اوایل روز، داده‌های چین نشان داد که PMI تولیدی NBS و PMI غیر تولیدی هر دو در ماه اکتبر در محدوده انقباضی قرار گرفتند و به ترتیب به 49.2 و 48.7 رسیدند. علاوه بر داده‌های ناامیدکننده PMI، قرنطینه‌ها و محدودیت‌های مداوم مرتبط با ویروس کرونا در شهرهای متعددی در چین، سرمایه‌گذاران را مجبور کرد به دنبال پناه بردن به شانگهای کامپوزیت باشند که تقریباً 1 درصد در روز از دست داده است. در ساعات اولیه معاملات آسیایی روز سه شنبه، بانک مرکزی استرالیا تصمیم خود درباره نرخ بهره را اعلام خواهد کرد. علیرغم تغییر منفی در روحیه ریسک، AUD/USD در کانال باریک کمی بالاتر از 0.6400 معامله می شود.

یورو/دلار آمریکا روز جمعه نتوانست برابری را به دست آورد و هفته جدید را با آرامشی نسبتاً آرام آغاز کرد. در زمان نوشتن، این جفت در حدود 0.9950 به صورت جانبی حرکت می کرد.

GBP/USD برای سومین هفته متوالی بازدهی ثبت کرد و در اوایل دوشنبه وارد مرحله تثبیت نزدیک به 1.1600 شد. بانک انگلستان تصمیمات سیاستی خود را اواخر هفته اعلام خواهد کرد و ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، برنامه مالی خود را در 17 نوامبر رونمایی خواهد کرد.

پس از تصمیم بانک مرکزی ژاپن مبنی بر بدون تغییر در تنظیم سیاست در روز جمعه، USD/JPY در روز جمعه بیش از 100 پیپ به دست آورد. این جفت در یک محدوده نسبتاً فشرده نزدیک به 148.00 نوسان می کند تا به جلسه اروپا در روز دوشنبه حرکت کند.

طلا روز جمعه متحمل ضررهای سنگین شد زیرا بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده یک رگه زیان سه روزه را شکست و 4 درصد را پس گرفت. XAU/USD زیان خود را در حدود 1640 دلار در روز دوشنبه تثبیت می کند.

بیت کوین در آخر هفته تلاش کرد تا حرکتی قاطع در هر دو جهت انجام دهد، اما توانست هفته را بالاتر از سطح کلیدی 20000 دلار به پایان برساند. اتریوم هفته گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافت و در اوایل دوشنبه در حالی که منتظر کاتالیزور مهم بعدی بود، به بالای 1500 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.