با رفتن آقای پاول به کاپیتول هیل، یورو با احتیاط بالاتر می رود

[ad_1] اخبار و تحلیل EUR/USD یورو/دلار آمریکا با توجه به شهادت کنگره فدرال رزرو خود را متوقف کرده است افزایش نرخ بانک مرکزی اروپا چنین نکرده است یورو/دلار آمریکا پیگیری کرده است GBP/USD به دنبال انگلستان قدرتمند تورم داده ها توصیه شده توسط دیوید کوتل نحوه معامله EUR/USD یورو در روز چهارشنبه با احتیاط در

کد خبر : 364359
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
با رفتن آقای پاول به کاپیتول هیل، یورو با احتیاط بالاتر می رود

[ad_1]

اخبار و تحلیل EUR/USD

  • یورو/دلار آمریکا با توجه به شهادت کنگره
  • فدرال رزرو خود را متوقف کرده است افزایش نرخ بانک مرکزی اروپا چنین نکرده است
  • یورو/دلار آمریکا پیگیری کرده است GBP/USD به دنبال انگلستان قدرتمند تورم داده ها

توصیه شده توسط دیوید کوتل

نحوه معامله EUR/USD

یورو در روز چهارشنبه با احتیاط در برابر دلار آمریکا معامله می شود، در حالی که بازارها در انتظار شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در کنگره هستند.

او بعداً در روز روی غرفه کاپیتول هیل خواهد بود و بازارها مشتاق خواهند بود که ببینند وقتی او به آنجا می‌رسد چقدر شاهین به نظر می‌رسد. فدرال رزرو تصمیم گرفت تا سری طولانی و تاریخی افزایش نرخ بهره خود را در این ماه متوقف کند. با این حال، با توجه به اینکه تورم هنوز بسیار بالاتر از هدف است، اگر رفتار کمی بهتر از آن سوی اقیانوس اطلس داشته باشد، به نظر می رسد تقریباً مطمئناً از سرگیری مجدد، شاید خیلی زود، وجود داشته باشد.

در واقع، بازار امسال به دنبال افزایش یک چهارم واحدی دیگر است، در حالی که راهنمایی های فدرال رزرو نشان می دهد که ممکن است دو افزایش داشته باشد. سرمایه گذاران در اواخر چهارشنبه به دنبال یک هدایت خواهند بود. پاول قبلاً به سرسختی تورم و انقباض مداوم بازار کار داخلی به عنوان دلایلی که هزینه‌های استقراض ممکن است بیشتر شود، اشاره کرده است.

در اروپا موضوع نرخ های بالاتر بسیار واضح تر است. تورم قیمت مصرف کننده بیش از سه برابر هدف 2 درصدی بانک مرکزی اروپا است و قیمت کالاهای ضروری مانند غذا حتی از آن هم بسیار بیشتر است.

بانک مرکزی اروپا نرخ بهره کلیدی خود را در این ماه به 4 درصد افزایش داد و کریستین لاگارد، رئیس جمهور آمریکا، گفت که با توجه به اینکه تورم برای مدت طولانی بسیار بالا بوده است، افزایش دیگری در ماه آینده مناسب خواهد بود.

البته، فدرال رزرو قبل از بانک مرکزی اروپا عمل کرده و اقدامات بیشتری انجام داده است، اما مسیر احتمالی نرخ بهره فعلی برای ارز واحد کاملاً حمایت کننده به نظر می رسد.

با این حال، تصویر اساسی بسیار کمتر است، زیرا آلمان، نیروگاه منطقه یورو، در رکود فنی گیر کرده است. موسسه معتبر اقتصادی Ifo آن کشور روز چهارشنبه گفت که با توجه به تاثیر بد تورم بر تقاضای بخش خصوصی، این انقباض می تواند عمیق تر و طولانی تر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد.

EUR/USD همچنین ممکن است GBP/USD بالاتر را دنبال کند. پس از قوی شدن آمار رسمی تورم در بریتانیا، استرلینگ رشد بیشتری را تجربه کرد که اساساً افزایش دیگری را در نرخ بهره کاهش داد.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

خرس EUR/USD همچنان تحت تاثیر خط روند صعودی شیب دار که از 7 ژوئن بازار را پشتوانه کرده است، متوقف می شود.

این ریشه های اساسی خود را در مقایسه بین آن توقف فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا مصمم به ادامه پیاده روی دارد.

با این حال، این روند تحت فشار مجدد قرار گرفته و اکنون پشتیبانی تقریباً نزدیک به بازار فعلی در 1.0895 ارائه می دهد.

گاوهای یورو از ناحیه حمایت روانشناختی 1.09 دفاع کاملاً محکمی حفظ می کنند، اما اگر خط روند به صورت روزانه بسته شود، رشدهای قوی که در 15 ژوئن مشاهده شد در کانون توجه قرار خواهند گرفت، و احتمالاً پایین ترین سطح افتتاحیه آن روز 1.07989 در بازار خواهد بود. در آستانه کاهش قابل توجه اواخر ماه می.

اگر این جفت ارز بتواند بالای 1.09 تثبیت شود، گاوها ممکن است برای تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح اوایل ماه مه 1.10496، که خود یک اوج سیزده ماهه است، جرأت داشته باشند. آنها باید قبل از آن زمان کمی کار انجام دهند، با این حال، برای بازگرداندن این جفت به راحتی در محدوده معاملاتی گسترده ای که از آخرین تلاش در آن اوج پشتیبانی می کرد.

در حال حاضر به وضوح در امتداد آن باند قرار گرفته است و ممکن است با از بین رفتن این هفته نتواند آن را حفظ کند. استقامت آن خط روند کوتاه‌مدت در حال حاضر کلید مسیر است.

احساسات نسبت به EUR/USD احتمالاً طبق معیارهای معاملاتی خود IG به طور کاملاً مساوی تقسیم می شود. در سطوح فعلی یک سوگیری نزولی متوسط ​​وجود دارد، اما به نظر نمی رسد که بازار به شدت متقاعد شده باشد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.