با رسیدن مطالبات بیکاری به بالاترین سطح در ماه‌های گذشته، مزایای بیکاری افزایش می‌یابد

بررسی اجمالی تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده‌اند در هفته گذشته افزایش یافته است و این نگرانی‌ها را در مورد تأثیر افزایش نرخ‌های فدرال رزرو بر بازار کار افزایش داده است. آخرین داده های وزارت کار نشان می دهد که انعطاف پذیری بازار کار ممکن است در حال کاهش باشد. طبق گزارش

کد خبر : 364822
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
با رسیدن مطالبات بیکاری به بالاترین سطح در ماه‌های گذشته، مزایای بیکاری افزایش می‌یابد


بررسی اجمالی

تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده‌اند در هفته گذشته افزایش یافته است و این نگرانی‌ها را در مورد تأثیر افزایش نرخ‌های فدرال رزرو بر بازار کار افزایش داده است. آخرین داده های وزارت کار نشان می دهد که انعطاف پذیری بازار کار ممکن است در حال کاهش باشد.

طبق گزارش وزارت کار، درخواست های ایالات متحده برای درخواست های بیکاری در هفته منتهی به 17 ژوئن به 264000 رسید که نسبت به تعداد بازبینی شده هفته قبل تغییری نکرده است. این رقم کمی فراتر از انتظارات تحلیلگران است و نشان دهنده سطح پایدار مطالبات بیکاری است. قابل ذکر است که تعداد ادعاها در دو هفته گذشته به بالاترین سطح از اکتبر 2021 رسیده است.

علاوه بر این، میانگین متحرک چهار هفته ای مطالبات، که به کاهش نوسانات کوتاه مدت کمک می کند، با 8500 افزایش به 255750 رسید. این بالاترین سطح از نوامبر 2021 است که نشان دهنده روند بالقوه افزایش بیکاری است.

افزایش تعداد مطالبات بیکاری نشان دهنده چالش های مداوم در بازار کار است که احتمالاً ناشی از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو است. این پرسش‌ها را در مورد پایداری انعطاف‌پذیری بازار کار در برابر سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه ایجاد می‌کند.

با توجه به سطح مداوم مطالبات بیکاری و روند صعودی اخیر، چشم انداز کوتاه مدت بازار کار نزولی به نظر می رسد. داده‌ها نشان می‌دهد که افزایش نرخ‌های فدرال رزرو ممکن است شروع به سرد کردن بازار کار قوی قبلی کند و نیاز به نظارت مستمر برای ارزیابی تأثیر بر سطوح اشتغال داشته باشد.

در نتیجه، تعداد آمریکایی‌هایی که برای دریافت مزایای بیکاری درخواست می‌کنند، همچنان بالا مانده است که نشان‌دهنده تغییر بالقوه در انعطاف‌پذیری بازار کار است. با رسیدن ادعاهای بیکاری به بالاترین سطح در چند ماه اخیر، نگرانی ها در مورد تأثیر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یافته است. دوره آتی مستلزم توجه دقیق برای ارزیابی ثبات بازار کار و اثرات تصمیمات سیاست پولی بر سطوح اشتغال است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.