با داغ شدن نشست سینترا، یورو/دلار آمریکا همچنان توسط بانک مرکزی اروپا Hawkish حمایت می‌شود

[ad_1] پیش بینی قیمت یورو/دلار آمریکا: پیشنهاد شده توسط زین وودا نحوه معامله EUR/USD بیشتر بخوانید: اسلاید طلا و افزایش USD/CAD به عنوان داده های ایالات متحده پشتیبانی موقت DXY را ارائه می دهد داده های ایالات متحده، سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا، انجمن ECB دیروز EUR/USD علیرغم بازگشت ارزش دلار آمریکا در جلسه ایالات

کد خبر : 367621
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
با داغ شدن نشست سینترا، یورو/دلار آمریکا همچنان توسط بانک مرکزی اروپا Hawkish حمایت می‌شود

[ad_1]

پیش بینی قیمت یورو/دلار آمریکا:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله EUR/USD

بیشتر بخوانید: اسلاید طلا و افزایش USD/CAD به عنوان داده های ایالات متحده پشتیبانی موقت DXY را ارائه می دهد

داده های ایالات متحده، سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا، انجمن ECB

دیروز EUR/USD علیرغم بازگشت ارزش دلار آمریکا در جلسه ایالات متحده پس از داده های مثبت ایالات متحده، از یک رالی مناسب برخوردار بود. با این حال، این امر تا حد زیادی با اظهارنظرهای مستمر سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا (ECB) در مجمع بانک مرکزی اروپا در سینترا، پرتغال خنثی شد.

نمودار قدرت ارز: قوی ترین – JPYضعیف ترین – NZD.

image1.png

منبع: FinancialJuice

بر اساس گزارش‌ها، سیاست‌گذاران بانک مرکزی اروپا دلیل کمی برای توقف افزایش نرخ بهره در این مرحله با وجود نشانه‌هایی از کاهش رشد در منطقه یورو می‌بینند. امروز صبح نظرات بیشتری را از سیاست‌گذار لوئیس دی گیندوس شنیدیم که اظهار داشت افزایش نرخ بهره در ماه جولای تا سپتامبر تعیین شده است که احتمالاً به داده‌ها بستگی دارد. چنین لفاظی‌های مستمری احتمالاً باعث می‌شود که یورو در این میان حمایت شود و EURUSD احتمالاً محدود به محدوده باقی بماند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

Gfk اعتماد مصرف کننده و تورم فرانسه

طی هفته گذشته داده‌های آلمان با نشانه‌هایی از کند شدن رشد و وخامت اعتماد به‌منظور کاهش رشد منطقه یورو بوده است. بوندس‌بانک در به‌روزرسانی اخیر در مورد چشم‌انداز رشد اقتصاد آلمان با حداقل رشد پیش‌بینی‌شده برای سه‌ماهه دوم، به همین میزان اشاره کرده است. رقم Gfk Consumer Confidence از اکتبر 2022 قبل از کاهش مشاهده شده از چاپ امروز که به 25.4- در مقابل پیش بینی -23 رسید، در یک مسیر صعودی ثابت قرار داشت. در یک نکته مثبت، اعتماد مصرف کننده فرانسوی اندکی بهبود یافته است، اما با چاپ 85 در محدوده بدبینانه باقی مانده است، از 83 در ماه قبل.

از نظر رخدادهای ریسکی که امروز برای هر دو منطقه یورو و ایالات متحده وجود دارد، با تورم ایتالیایی، آزمون استرس بانک ایالات متحده تنها برجسته واقعی است. مجمع بانک مرکزی اروپا (ECB) احتمالاً یک محرک کلیدی برای تحرکات بازار باقی خواهد ماند، زیرا احساسات احتمالاً به عقب و جلو تغییر می کند. امروز، مجمع ECB، پانل قدرتمندی از بانکداران مرکزی را با پاول، اوئدا، بیلی و لاگارد از بانک مرکزی اروپا ارائه می دهد. با توجه به چالش‌های بانک مرکزی انگلستان (BoE) و افزایش نرخ بهره اخیر 50 واحد در ثانیه، نظرات جنگ‌طلبانه پاول و به‌ویژه بیلی را می‌پذیرم. با این حال، سوالی که بر لبان همه وجود دارد احتمالاً این خواهد بود که آیا اوئدا، رئیس بانک ژاپن (BoJ) بالاخره با توجه به اظهارات وزیر دارایی ژاپن در مورد مداخله، آماده است تا لحن جنگ طلبانه‌تری اتخاذ کند یا خیر.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

چشم انداز فنی و افکار نهایی

از دیدگاه فنی به EURUSD نگاه می کنیم و همچنان سیگنال های مختلط دریافت می کنیم. پس از شکست ساختار، بسته شدن شمع صعودی روز گذشته نیز اگر بخواهید یک الگوی مورنینگ استار را چاپ کرد، که به ادامه صعودی اشاره دارد و در تضاد با تصویر کلی قیمت که حکایت از ادامه روند نزولی دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، به نظر می‌رسد که یورو دلار در حال حاضر عامل اصلی بازی است و شاهین‌های بانک مرکزی اروپا احتمالاً یورو را بالاتر از دسته 1.0900 نگه می‌دارند، در حالی که نظرات جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در اواخر امروز می‌تواند هرگونه تلاش برای شکست را به بالای دسته 1.1000 محدود کند. در حال حاضر، احتیاط و یک رویکرد کوتاه مدت در محدوده اخیر ممکن است بهترین گزینه باشد زیرا کشمکش گاو و خرس ادامه دارد.

یورو/دلار آمریکا نمودار روزانه – 28 ژوئن 2023

image4.png

منبع: TradingView

سطوح کلیدی برای نگه داشتن چشم در

سطوح پشتیبانی

سطوح مقاومت

داده های احساسات مشتری IG

معامله گران خرده فروشی IGCSshows در حال حاضر در EURUSD کوتاه هستند و 62٪ از معامله گران در حال حاضر موقعیت های SHORT دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که EURUSD ممکن است قبل از ادامه سقوط از یک جهش کوتاه لذت ببرد.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

وضعیت بازار

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.