با خوردن این مواد از کرونا در امان باشیم

برترین‌ها: دانشمندان در مطالعاتی به این نتیجه رسیدند که شکلات تلخ ، ماهی تن و ماست کفیر می تواند در برابر بیماری کرونا شما را در امان نگه دارد. به گزارش اسپوتنیک، مطالعات مختلف در طول بیماری همه گیر نقش غذاهای مختلف را در جلوگیری از ابتلا به کووید 19 را بررسی کرد. به گفته

کد خبر : 1442
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۶:۰۳
با خوردن این مواد از کرونا در امان باشیم


برترین‌ها: دانشمندان در مطالعاتی به این نتیجه رسیدند که شکلات تلخ ، ماهی تن و ماست کفیر می تواند در برابر بیماری کرونا شما را در امان نگه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مطالعات مختلف در طول بیماری همه گیر نقش غذاهای مختلف را در جلوگیری از ابتلا به کووید 19 را بررسی کرد. به گفته دانشمندان در قفسه های فروشگاه های مواد غذایی شما می توانید چیزی پیدا کنید که بتواند در برابر عفونت شدید ویروس کرونا شما را محافظت کند: شکلات تلخ ، ماهی تن ، کفیر. اما چقدر این محصولات در واقع در برابر ویروس کرونا کمک می کنند – در اینجا به ان می پردازیم.

با خوردن این مواد از کرونا در امان باشیم

در حالی که واکسن ها معرفی می شوند، دانشمندان همچنان به دنبال روش هایی هستند که در آن عموم مردم بتوانند خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهند و در صورت انجام این کار از بروز علائم جدی جلوگیری کنند.

نظریه های زیادی در مورد نقش محافظتی مکمل های معمولی مانند امگا 3 ، ویتامین D و ملاتونین وجود دارد، اما سایر مواد غذایی نیز می توانند به این امر کمک کنند.

MailOnline شش محصول قابل دسترسی را بررسی می کند که گروه های مختلف متخصص معتقدند می توانند در مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا مفید باشند.

دکتر سارا بری ، مدرس تغذیه در کالج کینگ لندن ، به MailOnline گفت که بهترین راه برای استفاده از مواد غذایی برای حداکثر محافظت در برابر COVID-19 پیروی از یک رژیم غذایی سنتی ، سالم و متنوع است.

شکلات تلخ و انگور

دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی در تحقیقی بر اثر این دو خوراکی بر کرونا تاکید کرده است.

فلاوانول ها گروهی از ترکیبات شیمیایی هستند که در بسیاری از غذاهای مختلف از جمله چای سبز ، شکلات تلخ ، بلوبری و انگور یافت می شوند. آنها با مزایای مختلف سلامتی ، از جمله بهبود گردش خون در پاها در افراد بالای 60 سال و بهبود چابکی ذهنی ارتباط دارند.

پروفسور دی یو سه، نویسنده مطالعه ، گفت: “Mpro موجود در کووید 19 برای تکثیر و خودنمایی ویروس لازم است.” “اگر ما بتوانیم این پروتئاز را سرکوب یا غیرفعال کنیم ، ویروس از بین می رود.”

مطالعه ای که در ماه دسامبر در مجله Frontiers in Plant Science منتشر شد ، نشان داد که flavan-3-ol می تواند به Mpro متصل شود ، در عملکرد آن اختلال ایجاد کرده و در نتیجه در توانایی تکثیر و گسترش آن تداخل ایجاد می کند.

پروفسور زی می گوید: “پنج ترکیب شیمیایی اثبات شده در چای سبز وجود دارد که به Mpro به مناطق مختلف جیب متصل می شوند ، اساساً آن را سرکوب می کنند و عملکرد آن را سرکوب می کنند. شکلات، انگور مسقطی حاوی این مواد شیمیایی بازدارنده در پوست و دانه های آنها است.”



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.