با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید/ عکس

[ad_1] شصت روز از جنگ اخیر غزه می‌گذرد و رژیم وحشی صهیونیستی ناتوان از نبرد مستقیم نظامی با گروه‌های مقاومت، همچنان بدون هیچ‌گونه راهبرد مشخصی مشغول بمباران‌های کور و کشتار مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان است. این جنایت جنگی آشکار و نسل‌کشی عامدانه گرچه از سوی رسانه‌های غربی به عنوان دست برتر صهیونیست‌ها در

کد خبر : 441591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۴:۰۶
با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید/ عکس

[ad_1]

شصت روز از جنگ اخیر غزه می‌گذرد و رژیم وحشی صهیونیستی ناتوان از نبرد مستقیم نظامی با گروه‌های مقاومت، همچنان بدون هیچ‌گونه راهبرد مشخصی مشغول بمباران‌های کور و کشتار مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان است.

این جنایت جنگی آشکار و نسل‌کشی عامدانه گرچه از سوی رسانه‌های غربی به عنوان دست برتر صهیونیست‌ها در جنگ و در پوشش «دفاع مشروع» القا می‌شود، اما تردیدی نیست که تمام برساخت‌های ذهنی و رسانه‌ای این رژیم نامشروع نزد افکار عمومی را بر باد داده و جهانیان را با باطن حقیقی آنها مواجه ساخته است.

در این میان؛ برای خیل زیادی از مردم دنیا این سوال مطرح است که واقعا چگونه ممکن است افرادی حاضر باشند با وجود دستور مقامات مافوق خود، این‌گونه وحشیانه بمب‌های چند ده کیلویی را بر سر افراد مظلوم و بی‌گناه خالی کرده و با علم به کشتار کور زنان و کودکان همچنان به این اقدام ضدبشری ادامه دهند؟

به بیان بهتر؛ با کدام منطق حتی جنگی و نه انسانی، چنین افرادی حاضر می‌شوند به این راحتی دست به خون‌ریزی و جنایت علیه هم‌نوع خود بزنند؟ آیا اساسا می‌توان نام انسان بر آنها گذاشت؟

شاید معرفی این وحوش انسان‌نما بتواند فضایی را نزد افکار عمومی جهان علیه این جنایت‌کاران به راه بیندازد و دستِ‌کم بخشی از حجم جنایات آنها را بکاهد.

در همین راستا و با بررسی‌های مداوم طی این مدت، «نورنیوز» به مشخصات قطعی برخی از این خلبانان جنایت‌کار علیه مردم مظلوم فلسطین در غزه دست پیدا کرده که طی سلسله گزارش‌های مستمر طی روزهای آینده آنها را منتشر خواهد کرد.

در این گزارش به معرفی و انتشار مشخصات پنج نفر از این خلبانان خواهیم پرداخت:

نخست؛ یکی از این خلبان‌ها شخصی به نام « گای مور» (Guy Mor) ساکن شهر حیفا و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه هرتزلیا در سال ۲۰۱۱ است که حاصل ازدواج او با «ییل زاک» (Yael Zach – Mor) در سال ۲۰۱۴ دو فرزند است.

با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید+ تصاویر

مور از سال ۲۰۰۳ خلبان نیروی هوایی ارتش اسرائیل بوده، از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ ریاست بخش عملیات را بر عهده داشته، از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ رئیس دفتر فرماندهی نیروی هوایی بوده، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در سمت مدیریت ارشد تولید در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ نیز ریاست شعبه «network disaster» را بر عهده داشته است.

او دارای یک برادر به نام «روی مور» (Roy Mor) و یک خواهر به نام «رونی مور» (Roni Mor) است و از جمله مکان‌های تردد او می‌توان به «پارک‌باغ یوشوا در تل‌آویو»، «کلوپ رقص جیمی هو» و «ساحل ریف راف در بند ایلات» اشاره کرد.

گای مور با دو آدرس «guy.mor» و «guymor۲۰۰۱» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و با آدرس «guy_mor» در فیس‌بوک حضور دارد.

دوم؛ خلبان دوم شخصی به نام «آدیر ایریمسکو» (Adir Irimescu) ساکن محله هادره در شهر حیفا و مهندس مکانیک در نیروی هوایی ارتش اسرائیل است که از دسامبر ۲۰۲۲ با زنی به نام «اُلا ییل گالوبیخ» (Ola Yael Golubikh) نامزد کرده است.

با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید+ تصاویر

او از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ مدیریت پروژه خودرو در وزارت جنگ اسرائیل را بر عهده داشته و از نوامبر ۲۰۲۰ تاکنون به عنوان مهندس مکانیک نیروی هوایی در حوزه بالگردها و پهپادها مشغول به کار است.

ایریمسکو با آدرس «Adir Irimescu» در دو شبکه اجتماعی لینکدین و فیس‌بوک فعال است.

سوم؛ نفر بعدی خلبان بازنشسته‌ای به نام «کوبی رِگِو» (Kobi Regev) با بیش از ۴۲۰۰ ساعت پرواز و ساکن تل‌آویو است که با سابقه پرواز با F۱۶ در بیش از ۵۰۰ عملیات شرکت کرده و به مدت ۲۳ سال از ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۸ فرماندهی اسکادران از جمله در جنگ دوم با لبنان را بر عهده داشته است.

با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید+ تصاویر

او همچنین سابقه مدیریت ارشد در نیروهای نظامی و تاسیسات دفاعی اسرائیل، فرماندهی حساس در مرکز فرماندهی و کنترل نیروی هوایی، وابسته دفاعی خارج اسرائیل و تشکیلات دفاعی در تعداد زیادی از هیئت‌ها و ماموریت‌ها طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ را دارد.

کوبی رگو از سال ۲۰۱۷ به مدت تقریبا هفت سال مدیرعامل شرکت «Krypton Sec LTD» و مشاور امنیتی در بازارهای خارجی بوده و همچنین به مربی‌گری پرواز در دانشکده پرواز و خلبانی در تیم هوازی نیروی هوایی ارتش اسرائیل اشتغال داشته است.

این خلبان جنایت‌کار نیز با آدرس «Kobi Regev» در شبکه اجتماعی لینکدین و با آدرس «kobi_regev» در اینستاگرام فعال است.

چهارم؛ «آلن آمستر» (Allen Amster) متولد شهر سیاتل در ایالت واشینگتن آمریکاست که در شهر تل‌آویو در فلسطین اشغالی سکونت داشته و به زبان آلمانی نیز مسلط است.

او ضمن آن که خلبان جنگنده بمب‌افکن‌ اف ۱۶ است، با توجه به تحصیلات و سابقه کار قراردادی در شرکت مایکروسافت، از سال ۲۰۲۲ با اخذ گواهی‌نامه خلبانی پهپاد، در پایگاه هوایی پالماخیم (Palmachim Airbase) واقع در نزدیکی شهر یافو در سواحل مدیترانه و ۱۲ کیلومتری جنوب تل‌آویو که محل استقرار چندین اسکادران بالگرد و پهپاد نیروی هوایی اسرائیل (IAF) است، مشغول به کار است.

با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید+ تصاویر

آمستر جزو تیم عمل کننده در بسیاری از حملات هوایی علیه مردم مظلوم غزه طی دو ماه گذشته بوده که از مهمترین آنها می‌توان به بمباران دو بیمارستان «المعمدانی» و «الشفاء» اشاره کرد.

او در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با آدرس «Allen Amster» در فیس‌بوک، با آدرس «alon_amster» و با صفحه‌ای خصوصی در اینستاگرام و با آدرس «Alon(Allen)Amster» در لینکدین حضور دارد.

پنجم؛ «ایلان اِشِد» (Ilan Eshed) فارغ‌التحصیل دانشگاه دولتی بن‌گوریون واقع در شهر «بئر شبع» در مرکز صحرای «نقب» در جنوب فلسطین اشغالی است از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۲ مربی پرواز بوده و از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ معاونت اسکادران شکاری در نیروی هوایی ارتش را بر عهده داشته است.

او از ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ ریاست بخش اموزش در نیروی هوایی، از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ مربی حرفه‌ای در نیروی هوایی، از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ ریاست بخش عملیات در وزارت جنگ را بر عهده داشته و از ۲۰۱۸ تاکنون نیز به صورت مستمر به عنوان خلبان در خدمت ارتش بوده است.

آدرس صفحه خصوصی او در اینستاگرام «ilaneshe» و در فیس‌بوک و لینکدین «Ilan Eshed» است. همسرش نیز با آدرس «eshedkeren» در اینستاگرام حضور دارد.

با خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در جنگ غزه آشنا شوید+ تصاویر

ایلان اشد که از سال ۱۹۹۹ با «کِرِن» (Keren) ازدواج کرده و دارای دو پسر و یک دختر است، مشخصا در بمباران مناطق شمالی نوار غزه همچون بیت‌لاهیا و جنایت بمباران بیمارستان اندونزیایی و بیمارستان الاقصی مشارکت داشته است.

از جمله دیگر جنایات اشد می‌توان به عاملیت در ترور اندیشمند فلسطینی پروفسور «رفعت العریر» اشاره کرد. العریر یکی از برجسته‌ترین نویسندگان، شاعران و فعالان غزه است که عمر خود را صرف رساندن صدای غزه به جهان کرد. او در یک حمله هوایی هدفمند به خانه خواهرش، همراه با برادر، خواهر و ۴ فرزندش به شهادت رسید.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.