با ثابت ماندن رشد شغلی، نرخ بیکاری کاهش می یابد. حالا برای سهام، دلار چطور؟

[ad_1] نکات کلیدی گزارش مشاغل سپتامبر: گزارش مشاغل سپتامبر نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه گذشته 263,000 کارگر در مقابل انتظار افزایش 250,000 حقوق و دستمزد اضافه کرد. در همین حال، نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش یافت، دو دهم درصد کمتر از پیش بینی ها. میانگین درآمد ساعتی 0.3 درصد به صورت

کد خبر : 264438
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
با ثابت ماندن رشد شغلی، نرخ بیکاری کاهش می یابد.  حالا برای سهام، دلار چطور؟

[ad_1]

نکات کلیدی گزارش مشاغل سپتامبر:

  • گزارش مشاغل سپتامبر نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در ماه گذشته 263,000 کارگر در مقابل انتظار افزایش 250,000 حقوق و دستمزد اضافه کرد. در همین حال، نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش یافت، دو دهم درصد کمتر از پیش بینی ها.
  • میانگین درآمد ساعتی 0.3 درصد به صورت ماهانه و 5.0 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
  • بازار کار انعطاف پذیر احتمالاً فدرال رزرو را در مسیر جنگ طلبانه نگه می دارد

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: بهبود قیمت طلا در معرض خطر با افزایش دلار آمریکا؛ XAU/USD در مقاومت رد شد

به روز شده در ساعت 9:00 صبح ET

واکنش بازار به گزارش NFP

بلافاصله پس از انتشار گزارش مشاغل ماه سپتامبر، دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، افزایش یافت، که با افزایش قابل توجه بازدهی خزانه داری ایالات متحده تقویت شد. در همین حال، معاملات آتی S&P 500 و Nasdaq 100 در محدوده منفی قرار گرفتند و در زمان نوشتن بیش از 1.5 درصد سقوط کردند.

داده‌های قوی بازار کار احتمالاً فدرال‌رزرو را در مسیر جنگ‌طلبانه نگه می‌دارد و سیاست‌گذاران را به افزایش بیشتر نرخ بهره و جلوگیری از چرخش زودهنگام آن‌ها به سمت یک موضع بدخواهانه ترغیب می‌کند. این سناریو باید به نفع دلار آمریکا باشد، اما می تواند باد مخالف قوی برای سهام ایجاد کند.

منبع: TradingView

پست اصلی در ساعت 8:40 صبح به وقت شرقی

کارفرمایان ایالات متحده در پایان سه ماهه سوم با سرعت مناسبی برای اقتصادی که مسیری سنگلاخ و سربالایی را در میان تورم سرسختانه، رشد آهسته تر و افزایش هزینه های استقراض طی می کند، استخدام می کنند، که نشانه ای از این است که چرخه کوهنوردی پیش رو فدرال رزرو انجام نشده است. با این حال به تقاضای بسیار ضعیف تر برای کارگران تبدیل شده است.

بر اساس گزارش وزارت کار ایالات متحده، این کشور در ماه سپتامبر 263,000 حقوق و دستمزد اضافه کرد، در مقابل 250,000 پیش بینی شده، پس از افزایش بازنگری نشده 315,000 در ماه اوت. در همین حال، نرخ بیکاری به 3.5 درصد کاهش یافت که با یکی از بهترین سطوح خود در چند دهه گذشته مطابقت داشت.

نتایج امروز تأیید می‌کند که بازار کار حتی پس از دو فصل متوالی منفی شدن تولید ناخالص داخلی و یکی از تهاجمی‌ترین چرخه‌های سخت‌گیری سیاست‌های پولی از دهه 1980، انعطاف‌پذیر و بسیار فشرده باقی می‌ماند. این گزارش همچنین روایت رکود اقتصادی را به چالش می کشد و ادعاهای توقف گسترده استخدام ها و اخراج های عمده در سراسر کشور را به چالش می کشد.

نتایج NFP در یک نگاه

منبع: DailyFX Economic Calendar

در بخش دیگری از نظرسنجی NFP، میانگین درآمد ساعتی، یک شاخص تورمی قوی که بانک مرکزی آن را به دقت دنبال می‌کند، 0.3 درصد بر اساس تعدیل فصلی و 5.0 درصد در 12 ماه گذشته افزایش یافت که انتظارات در نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ نیوز را برآورده کرد.

رشد درآمد پایدار، اگرچه برای اکثر آمریکایی‌هایی که درآمد واقعی خود را در سال جاری کاهش می‌دهند مثبت است، اما مبارزه سیاست‌گذاران برای بازگرداندن ثبات قیمت‌ها را پیچیده‌تر می‌کند، زیرا فشارهای دستمزد بالا می‌تواند نیروهای تورمی را در اقتصاد تقویت کند در زمانی که CPI سرفصل در حال حاضر در حال اجرا است. سریع ترین سرعت آن در بیش از چهار دهه گذشته است.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

گزارش مشاغل سپتامبر

منبع: TradingEconomics

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

پیامدها برای دلار آمریکا و بازار بورس

انقباض بازار کار، همراه با فشارهای دستمزد ثابت، احتمالا فدرال رزرو را در مسیر جنگ طلبانه نگه می دارد و سیاست گذاران را به حفظ مواضع محدودکننده برای مدت طولانی تر از آنچه که در ابتدا انتظار می رفت، سوق می دهد و احتمال چرخش را در سال 2023 کاهش می دهد. در این شرایط، نرخ های خزانه داری ایالات متحده حمایت می‌شود، به‌ویژه آنهایی که در بخش‌های اولیه هستند، و راه را برای دلار آمریکا هموار می‌کنند تا تمایلی به سمت بالا را حفظ کند، به‌ویژه در برابر همتایان کم‌بازده خود.

با تمرکز بر سهام، داده‌های امروزی هنوز به یک فرود سخت قریب‌الوقوع اشاره نمی‌کند، اما سرمایه‌گذاران آینده‌نگر هستند و می‌دانند که فدرال رزرو ممکن است برای بالا بردن نرخ بیکاری سخت‌تر ترمز کند تا بتواند این نوع تقاضا را ایجاد کند. برای کاهش تورم و بازگرداندن آن به هدف 2.0 درصدی، تخریب لازم است. نوسانات می تواند بدون هشدار در این محیط فوران کند، ریسک اشتها را کاهش دهد و مانع از بهبود معنی دار و بادوام سهام شود. برای S&P 500 و Nasdaq 100، همه اینها به این معنی است که پایین‌ترین چرخه جدید می‌تواند نزدیک باشد.

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.