با تور مجازی به سگوویا سفر کنید

سگوویا شهری است که با آب‌وهوای مطبوع و بناهای تاریخی پرتعدادش، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.  نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ به‌روزرسانی شده است. اسپانیا یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین کشورهای اروپا است. آب‌وهوای خوب، جاذبه‌های طبیعی دیدنی در کنار تاریخ و فرهنگ غنی، اسپانیا

کد خبر : 22771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
با تور مجازی به سگوویا سفر کنید


سگوویا شهری است که با آب‌وهوای مطبوع و بناهای تاریخی پرتعدادش، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. 

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ به‌روزرسانی شده است.

اسپانیا یکی از دیدنی‌ترین و جذاب‌ترین کشورهای اروپا است. آب‌وهوای خوب، جاذبه‌های طبیعی دیدنی در کنار تاریخ و فرهنگ غنی، اسپانیا را به یکی از مقصدهای درجه‌ یک توریست‌ها تبدیل کرده است. شهرهایی مثل بارسلونا، مادرید، سویا و والنسیا از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران در اسپانیا به شمار می‌روند. زیبایی‌های کشور اسپانیا اما تنها در این شهرها جمع نشده‌اند و مناطق کمتر شناخته‌شده‌ای هم هستند که از منظر توریستی، توجه گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب می‌کنند. شهر «سگوویا» (Segovia) یکی از همین مناطق است.

سگوویا قسمتی از منطقه‌ خودمختار کشور اسپانیا در منطقه‌ کاستیا و لئون در شمال این کشور واقع شده است. اقدامات «آلفونسوی ششم» باعث شد تا این شهر به‌مدت دو قرن، محل زندگی پادشاهان اسپانیایی باشد. سگوویا منطقه‌ای است که از آب‌وهوای مطبوع کشور اسپانیا بهره‌ می‌برد و در کنار آن، دیدنی‌های پرتعدادی را پیشکش بازدیدکنندگانش می‌کند؛ دیدنی‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها، از دل تاریخ غنی این شهر بیرون می‌آیند. همراه ما و تازه‌ترین قسمت از تور مجازی باشید تا از قاب اینترنت، به این شهر زیبا سفر کنیم.

اقدامات پادشاهان اسپانیایی طی دو قرن سکونت در شهر سگوویا، بناهایی بسیار زیبا و دیدنی را به این شهر اضافه کرده است. یکی از این بناها، قلعه‌ معروف آلکازار (Alcazar) است. این سازه‌ بی‌نهایت زیبا، در دوره‌ پادشاهان اسپانیایی، یک زندان بزرگ و یک مدرسه‌ نظامی را در خود جای داده بود و امروزه، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی کشور اسپانیا و شهر سگوویا تبدیل شده است.

در زمان پادشاه شاه آلفونسوی ششم، دیوارهایی بلند دورتادور سگوویا کشیده شد تا این منطقه از گزند حمله‌ اعراب در امان باشد. دیوارهایی به بلندی سه کیلومتر با پنج دروازه‌ مختلف؛ امروزه اما تنها سه عدد از این دیوارها سالم مانده‌اند و تجلی غنای تاریخی شهر سگوویا هستند.

بزرگ‌ترین قنات رومی ساخته شده در قاره‌ اروپا، در شهر سگوویا قرار دارد. تاریخ دقیق ساخته شدن این قنات مشخص نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که قنات مورد بحث در سال‌های نخستین قرن پس از تولد مسیح ساخته شده است. قناتی با عرض ۷۲۸ و طول ۲۸ متری که بلندترین قنات موجود در اروپا به شمار می‌رود و در آب‌رسانی به شهر سگوویا، همچنان یک نقش کلیدی را ایفا می‌کند.

شهر سگوویا بناهای مذهبی پرتعداد و زیبایی را در خودش جای داده است. قرن ۱۳ پس از میلاد، دوران شکوه بناهای مذهبی در شهر سگوویا بوده است. سازه‌هایی مثل صومعه‌ «سانتا کروز» و کلیسای «La Vera Cruz» و همچنین صومعه‌ مریم مقدس «سانتا ماریا» ( Santa María) که در قرن ۱۵ میلادی تاسیس شد، همگی از جمله بناهای مذهبی باشکوه و دیدنی سگوویا هستند که چشم هر توریستی را به خود خیره می‌کند.

کلیسای جامع سگوویا که در سال‌های ۱۵۲۵ تا ۱۵۷۷ میلادی ساخته شد، آخرین کلیسای قاره‌ سبز است که مهندسی آن با خط فکری «گوتیک» شاخ‌وبرگ گرفته است. این کلیسا، با طول ۱۰۵، عرض ۵۰ و ارتفاع ۳۳ متری خود، یکی از زیباترین بناهای شهر سگوویا است. برج ناقوس ۸۸ متری این شهر هم یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری آن است.

سگوویا از سال ۱۹۸۵ میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. سگوویای قرن ۲۱ با پارک‌ها، سازه‌های توریستی باشکوه و موزه‌های بزرگش شناخته می‌شود. از طریق قسمت ابتدایی این مطلب می‌توانید در قاب یک تور مجازی ویژه، به سگوویا اسپانیا سفر و از دیدنی‌هایش بازدید کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.