با تور مجازی به اعماق آب‌های جزیره کومودو سفر کنید

در این قسمت از تورهای مجازی، به اعماق آب‌های جزیره‌ کومودو در کشور اندونزی سفر می‌کنیم و به ماجراجویی می‌پردازیم. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱۲ به‌روزرسانی شده است. جزیره‌ کومودو یکی از مناطق مهم و توریستی کشور اندونزی است. قرارگیری این منطقه در یک جغرافیای مطبوع و

کد خبر : 9116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
با تور مجازی به اعماق آب‌های جزیره کومودو سفر کنید


در این قسمت از تورهای مجازی، به اعماق آب‌های جزیره‌ کومودو در کشور اندونزی سفر می‌کنیم و به ماجراجویی می‌پردازیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱۲ به‌روزرسانی شده است.

جزیره‌ کومودو یکی از مناطق مهم و توریستی کشور اندونزی است. قرارگیری این منطقه در یک جغرافیای مطبوع و خوش آب‌وهوا، کاری کرده تا گونه‌های گیاهی و جانوری پرتعدادی در آن، گرد هم بیایند و جزیره‌ نام‌برده را به‌منطقه‌ای دیدنی تبدیل کنند. کومودو یک منطقه‌ ۳۹۰ کیلومتری است که ۲۰۰ هزار نفر در آن زندگی می‌کنند. ساکنانش اکثرا مسلمان هستند و مابین آن‌ها، اقلیت‌های مسیحی و هندو نیز دیده می‌شود. جزیره‌ کومودو با گونه‌ای مهم و به‌خصوص از مارمولک‌ها که «اژدهای کومودو» نامیده می‌شود، در میان مقصدهای دیدنی شرق آسیا برای خودش نامی دست و پا کرده است؛ اما در این مطلب می‌خواهیم طی یک تور مجازی از اعماق دریاهای اطراف کومودو دیدن کنیم. همراه ما باشید تا سراغ این ماجراجویی جذاب برویم.

پارک ملی کومودو یکی از دیدنی‌های این منطقه است. این پارک، از سه جزیره‌ بزرگ کومودو، پادار و رینکا تشکیل شده و در سال ۱۹۸۰ به‌منظور حفاظت از گونه‌ اژدهای کومودو تاسیس شده است. البته که با گذشت زمان، این پارک به حفاظت از گونه‌های آب‌زی مختلف هم پرداخته و علاوه بر اژدهای کومودو، از حیوانات متنوعی حفاظت می‌کند. این پارک در سال ۱۹۹۱ به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد. این پارک از دیدنی‌های متعددی تشکیل شده است. ساحل صورتی یکی از قسمت‌های زیبا و جذاب آن است.

یکی از زیباترین قسمت‌های پارک ملی کومودو، بخش «دنیای گمشده» است. بخشی که در کنار ساحل صورتی، توریست‌های بسیار زیادی را به خودش جذب می‌کند. در این قسمت از پارک ملی کومودو حدود ۱۹ گونه از درختان عظیم‌الجثه وجود دارند که ریشه‌ آن‌ها در داخل دریا قرار گرفته است. ریشه‌هایی حالا به محل زندگی جانداران دریایی پرتعدادی تبدیل شده است. در این منطقه‌ دریایی، گونه‌های جانوری بسیار زیادی پیدا می‌شود. از خرچنگ‌ها و سبزه‌های دریایی گرفته تا دلفین‌ها، کوسه‌ها، لاک‌پشت‌ها و حدود ۹۰۰ گونه ماهی مختلف را می‌توان در اعماق این دریا پیدا کرد.

جهان‌های زیر‌ آب همیشه برای نوع بشر اسرارآمیز بوده‌اند و چه چیزی جذاب‌تر از کاوش در این دنیاهای مرموز و صدالبته، سراسر زیبایی. به کمک بخش موجود در قسمت آغازین مطلب، می‌توانید از  دنیای زیر آب کومودو دیدن کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.