با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید

در این مطلب به‌صورت مجازی از رویداد ملی یگان دریایی روسیه در سال ۲۰۱۷ میلادی، بازدید می‌کنیم. رویدادی که یکی از جاذبه‌های مهم کشور روسیه است. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ به‌روزرسانی شده است. تاریخچه‌ روز ملی یگان دریایی در کشور روسیه، به ۳۰۰ سال قبل برمی‌گردد.

کد خبر : 28137
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
با تور مجازی از یگان نیروی دریایی روسیه بازدید کنید


در این مطلب به‌صورت مجازی از رویداد ملی یگان دریایی روسیه در سال ۲۰۱۷ میلادی، بازدید می‌کنیم. رویدادی که یکی از جاذبه‌های مهم کشور روسیه است.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ به‌روزرسانی شده است.

تاریخچه‌ روز ملی یگان دریایی در کشور روسیه، به ۳۰۰ سال قبل برمی‌گردد. در سال ۱۷۱۴ میلادی امپراتور این کشور یعنی «پیتر کبیر» پس از یک پیروزی در جنگی بزرگ، تصمیم گرفت تا از کشتی‌های یگان دریایی کشور بازدید بکند. مدتی طول کشید تا اینکه روز ملی یگان دریایی در روسیه به‌صورت رسمی، معرفی شد. در طول تاریخ این کشور،‌ رویداد مورد بحث بارها لغو و دست‌خوش تغییرات مختلفی شده است؛ اما هرگز به‌طور کامل از تقویم این کشور پاک نشد؛ اما مورد بازبینی قرار گرفت. همراه ما باشید تا در ادامه و از طریق قاب تور مجازی، از این نمایش بزرگ بازدید کنیم.

در سال ۲۰۱۷ میلادی و به‌دستور رئیس‌جمهور وقت کشور روسیه، مراسم بزرگ‌داشت یگان دریایی کشور روسیه دوباره به حالت قبلی خود بازگشت. این رویداد در شهر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شد. حالا اما رویداد نام‌برده در تاریخ ۳۰ ژوئیه هر سال، در آب‌های شهر کرونش‌تادت (Kronshtadt) با حضور ۵۰ کشتی و زیردریایی مختلف برپا می‌شود. کشتی‌هایی عظیم مثل کشتی «پیتر کبیر» که حامل کلاهک‌های اتمی است تا بزرگ‌ترین زیردریایی دنیا که زیردریایی «دیمیتری دونسکوی» باشد. البته که نیروهای دریایی تنها مواردی نیستند که در این رویداد شرکت می‌کنند چراکه ۴۰ نوع از نیروهای یگان هوایی روسیه هم از شرکت‌کنندگان این رویداد عظیم هستند. رویداد بزرگ و رژه‌ عظیم نیروی دریایی این کشور یکی از جا‌های دیدنی روسیه است که سالانه توریست‌های پرتعدادی را به‌سمت خود می‌کشاند. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.

 



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.