با تور مجازی از پایتخت شیلی بازدید کنید

سانتیاگو شهری است که در کنار زیبایی‌های طبیعی و آب‌وهوای عالی، دیدنی‌های تاریخی بسیار زیادی را در خودش جای داده است. همراه کجارو باشید تا با تور مجازی از پایتخت شیلی دیدن کنیم. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ به‌روزرسانی شده است. پدرو د والدیویا که یکی از

کد خبر : 14017
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
با تور مجازی از پایتخت شیلی بازدید کنید


سانتیاگو شهری است که در کنار زیبایی‌های طبیعی و آب‌وهوای عالی، دیدنی‌های تاریخی بسیار زیادی را در خودش جای داده است. همراه کجارو باشید تا با تور مجازی از پایتخت شیلی دیدن کنیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ به‌روزرسانی شده است.

پدرو د والدیویا که یکی از فرماندهان ارتش اسپانیا بود، شهری را در میانه‌های قرن ۱۶ میلادی پیدا کرد که ۱۰۰ کیلومتر از اقیانوس آرام فاصله داشت و در ارتفاع ۵۴۰ متری آب‌ها‌ی آزاد قرار داشت. این شهر با وجود اینکه تا قرن ۱۹ از آسیب زلزله‌ها، حمله‌های نظامی و تغییرات آب‌وهوایی در امان مانده بود، متحمل آسیب‌های زیادی نیز شده بود. به‌همین منظور، قرن ۱۹ با دوران بازسازی این شهر مصادف می‌شود. با وجود تمامی اتفاقاتی که برای این شهر رخ داده، به‌خصوص زلزله‌ای که در طی روزهای ماه فوریه‌ سال ۲۰۱۰ میلادی رخ داد، شهر سانتیاگو همچنان پایتخت کشور شیلی باقی مانده است.

شهر سانتیاگو جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بسیار زیادی را در خودش جای داده است. میدان The Plaza de Armas یکی از اصلی‌ترین دیدنی‌های سانتیاگو محسوب می‌شود که در مرکز شهر واقع شده است. این میدان در محاصره‌ معابد و قصرهای پرتعدادی قرار گرفته است. کنار دیدنی‌های تاریخی و بناهای تورسیتی، شهر سانتیاگو جایی است که تمامی ویژگی‌های فرهنگی و اخلاقی مردم شیلی در آن تجلی پیدا کرده است. شهری که قرارگیری آن در مسیر جریان‌های خاص آب‌وهوایی، از این منظر هم ویژگی‌هایی خاص دارد و جذاب به‌نظر می‌رسد. همراه ما باشید تا در تازه‌ترین قسمت از تورهای مجازی، به پایتخت شیلی، سانتیاگو، سفر کنیم.

در کنار بناهای تاریخی، شهر سانتیاگو به‌پارک‌های بزرگ و بسیار زیبایش معروف است. بزرگ‌ترین پارک موجود در سانتیاگو، پارک متروپولیتان (Metropolitan Park) است. مکانی که مساحتش به ۷۸۰ هکتار می‌رسد. پارک جاردین بوتانیکو (Jardín Botánico)‌ یکی دیگر از بوستان‌های سانتیاگو است که بیش از ۷۰ گونه مختلف از حیوانات را در خودش جای داده است. پارک آروکانو که در قرن ۱۷ میلادی شکل گرفت نیز یکی از مهم‌ترین جاهای سانتیاگو برای برگزاری فستیوال‌های مختلف است

یکی دیگر از دیدنی‌های معروف سانتیاگو، کوه آتش‌فشانی سانتا لوشیا (Santa Lucía) است. این تپه‌ آتش‌فشانی حدود ۱۵ میلیون سال عمر دارد و از جمله قدیمی‌ترین آتش‌فشان‌های جهان محسوب می‌شود. در این منطقه، قلعه‌ای وجود دارد که شکل‌گیری آن به سال ۱۸۱۶ برمی‌گردد. این قلعه برای انجام فعالیت‌های صلح‌آمیز شکل گرفته بود.

در ادامه و به‌لطف قسمتی که در بخش آغازین این مطلب وجود دارد، می‌توانید از طریق تور مجازی به بازدید از پایتخت کشور شیلی مشغول شوید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه از کجارو را فراموش نکنید.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.