با تور مجازی از پارک ملی سایلوجمسکی بازدید کنید

پارک ملی سایلوجمسکی سرزمینی زیبا مملو از جاذبه‌های دیدنی حیات وحش است که در این مطلب، از طریق تور مجازی به بازدید از آن مشغول خواهیم شد. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ به‌روزرسانی شده است. پارک ملی سایلوجمسکی (Saylyugemsky National Park)، یک منطقه‌ زیبا و دیدنی است

کد خبر : 8586
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
با تور مجازی از پارک ملی سایلوجمسکی بازدید کنید


پارک ملی سایلوجمسکی سرزمینی زیبا مملو از جاذبه‌های دیدنی حیات وحش است که در این مطلب، از طریق تور مجازی به بازدید از آن مشغول خواهیم شد.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ به‌روزرسانی شده است.

پارک ملی سایلوجمسکی (Saylyugemsky National Park)، یک منطقه‌ زیبا و دیدنی است که در مرز آلتای (روسیه) و مغولستان قرار دارد. جایی که حیات وحش نادر، دشت‌های وسیع، سرزمین‌های یخی و هوای سرد و کوهستانی‌اش، یک فضای خاص و شدیدا زیبا را شکل داده‌اند. پارک ملی سایلوجمسکی در سال ۲۰۱۰ میلادی برای محفاظت از پلنگ‌های برفی منطقه‌ آلتای و قوچ‌های فرامرزی مغول تاسیس شد

روند احداث این پارک ملی از سال‌های آغازین قرن ۲۰، آغاز شد و باورش سخت است که تا سال ۲۰۱۰ میلادی، برای بازگشایی این پارک هنوز تصمیم‌گیری نشده بود. تصمیم‌گیری برای احداث این پارک، با سختی‌ها و تاخیرهای پرتعدادی مواجه شد تا بالاخره گردانندگان سرزمین‌های آلتا و مغولستان، بر سر احداث یک پارک وحش ملی با نام «سایلوجمسکی» به اجماع رسیدند. همراه ما باشید تا طی قسمتی جدید از تورهای مجازی، به این منطقه‌ بسیار زیبا و سرد، سفر کنیم.

با وجود اینکه در زمان تاسیس این پارک، مناطق زیادی برای حفاظت از حیوانات منطقه‌ آلتا در نظر گرفته نشده بود؛ اما، حالا این مناطق آن هم در مقیاسی به‌شدت وسیع، برای پلنگ‌های برفی و سایر جانوانی که به مراقبت نیاز دارند، ترتیب داده شده است. با رسیدن به پارک ملی سایلوجمسکی، می‌توانید حیوانات وحشی موجود در طبیعت آن را تماشا کنید. توریست‌ها با شرکت در تورهای مختلف، این قابلیت را دارند تا از تمامی نقاط پارک ملی فوق الذکر، بازدید کنند. این تورها در ارتفاع ۲۵۰۰ – ۳۰۰۰ متری بالاتر از سطح دریاهای آزاد، برپا می‌شوند. گردشگران می‌توانند انتخاب کنند که با ماشین، با اسب یا پای پیاده از این پارک دیدن کنند. حتی اسنوموبیل هم برای تردد در این پارک برفی عظیم، در نظر گرفته شده است.

کوهستان‌های سایلوجم و اولاندریک در مرز روسیه، زیست‌گاه قوچ‌های مغول هستند و این‌گونه از جانوران را در منطقه‌ نام‌برده از پارک ملی سایلوجمسکی می‌توان یافت. معمولا گردشگران این پارک زیبا و بزرگ، به عکس‌برداری از گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری پارک ملی سایلوجمسکی می‌پردازند. با وجود اینکه زمستان‌های این منطقه در سرمای منفی ۵۰ درجه‌ سانتی گراد جریان پیدا می‌کند اما بازهم نمی‌تواند جلوی توریست‌ها برای دیدن این سرزمین زیبا را بگیرد.

حالا و به لطف قدرت شبکه‌ جهانی اینترنت، می‌توانید از بخش ابتدایی مطلب و تور مجازی جای‌گذاری شده در قسمت ابتدایی این پست، برای دیدن پارک ملی سایلوجمسکی استفاده کنید و بدون ترس از سرمای استخوان‌سوز یا حمله‌ حیوانات وحشی،‌ از این منطقه‌ بی‌نهایت زیبا دیدن کنید. کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری را منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه از کجارو را فراموش نکنید.



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.