با تور مجازی از شهر تیگره در آرژانتین بازدید کنید

شهر تیگره در حومه بوئینس آیرس، یکی از جاهای دیدنی آرژانتین به شمار می‌آید که به ونیز آمریکای لاتین مشهور است. با تور مجازی به این شهر سفر کنید. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰۰۵/۲۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ به‌روزرسانی شده است. رودخانه «پارانا» (Parana)، در سه کشور لاتین برزیل، آرژانتین و

کد خبر : 11126
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰:۴۶
با تور مجازی از شهر تیگره در آرژانتین بازدید کنید


شهر تیگره در حومه بوئینس آیرس، یکی از جاهای دیدنی آرژانتین به شمار می‌آید که به ونیز آمریکای لاتین مشهور است. با تور مجازی به این شهر سفر کنید.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰۰۵/۲۷ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ به‌روزرسانی شده است.

رودخانه «پارانا» (Parana)، در سه کشور لاتین برزیل، آرژانتین و پاراگوئه جریان دارد، نام این رود در زبان محلی به‌معنای «هم‌اندازه دریا» است و در مسیر خود، دلتایی را شکل می‌دهد که ۱۴,۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد. آبشارهای مشهور «ایگواسو» و چندین شهر دیگر، از جمله «تیگره» (Tigre) در این دلتا واقع شده‌اند، در این مقاله از دریچه تور مجازی به شهر تیگره سفر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شهر تیگره در سال ۱۸۲۰ و پس از تخریب شهرهای بسیاری در اثر وقوع سیل‌های ویرانگر در کشور آرژانتین بنا شد. انسان‌ها از سالیان دور در این منطقه می‌زیستند و محدوده تیگره را شکارگاه ببرها و جگوارها می‌دانستند. نام‌گذاری این شهر نیز به همین علت بوده است. به‌نظر نمی‌رسد که جمعیت شهر تیگره از ۳۸۱,۰۰۰ نفر تجاوز کند؛ اما معمولا آماری رسمی از جمعیت این شهر منتشر نمی‌شود؛ چراکه تیگره نیز مانند دیگر شهرهای حومه بوئینس آیرس، بخشی از تراکم جمعیتی پایتخت آرژانتین محسوب می‌شود. جمعیت بوئینس آیرس بیش از ۱۶ میلیون‌ نفر تخمین زده می‌شود که در مساحت ۶,۰۰۰ کیلومتر مربع سکونت دارند.

از طرفی، تیگره تفاوت چشم‌گیری با سایر مناطق حومه‌ای بوئینس آیرس دارد؛ چراکه این شهر، بندر اصلی دلتای پارانا محسوب می‌شود و از موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای برخوردار است. رودخانه پارانا، تیگره را به دو قسمت تقسیم می‌کند و در هر دو سمت، بافت شهری پهناور همراه‌ با بزرگراه‌ها و ساختمان‌های متعدد به‌ چشم می‌خورد. جایی که بندرنشینان از انواع قایق‌ها و شناورهای بادی و سوختی، برای حمل‌ونقل استفاده می‌کنند.

شهر تیگره از مهم‌ترین مقاصد گردشگری آرژانتین است

به‌علت قرارگیری در مجاورت پایتخت، تیگره مقصدی مهم برای گردش آخرهفته‌ها به حساب می‌آید. یک پارک تفریحی مدرن، کلوپ‌های قایق‌رانی، کافه‌ها و موزه‌های متعدد از جمله جاهای دیدنی آرژانتین هستند. از جمله موزه‌های این شهر می‌توان موزه‌ هنر، موزه علوم نظامی و موزه نوشیدنی‌های محلی آرژانتینی را نام برد.

شاید منحصربه‌فردترین جاذبه شهر تیگره را بتوان سازه‌های بنا شده روی آب دانست. این سازه‌ها شامل منازل ساده مسکونی یا حتی برخی شاهکارهای معماری می‌شود. با استفاده از پنجره‌ای که در آغازه این مطلب تعبیه شده است، می‌توانید در ونیز آمریکای لاتین گشت‌وگذار کنید و از زیبایی‌های بی‌شمار آن بهره ببرید. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری به اشتراک می‌گذارد‌. اگر به این دست از مطالب علاقه‌مندید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید‌.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.