با تور مجازی از ساحل کامچاتکا بازدید کنید

کامچاتکا از جمله مناطق زیبا و دیدنی کشور روسیه است که در این قسمت از تورهای مجازی کجارو، از طریق تور مجازی به آن سفر می‌کنیم. نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ به‌روزرسانی شده است. کامچاتکا نه‌تنها یکی از زیباترین مناطق دنیا، بلکه از جمله زیباترین و چشم‌نوازترین

کد خبر : 11227
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۴۳
با تور مجازی از ساحل کامچاتکا بازدید کنید


کامچاتکا از جمله مناطق زیبا و دیدنی کشور روسیه است که در این قسمت از تورهای مجازی کجارو، از طریق تور مجازی به آن سفر می‌کنیم.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۶ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ به‌روزرسانی شده است.

کامچاتکا نه‌تنها یکی از زیباترین مناطق دنیا، بلکه از جمله زیباترین و چشم‌نوازترین مناطق دنیا است. این سرزمین، قسمتی وسیع از مناطق شمال شرقی کشور روسیه را در بر گرفته است. این منطقه از غرب به دریای اوکوتسک (Okhotsk Sea) و از سمت شرق و شمال به آب‌های اقیانوس آرام می‌رسد. سرزمین کامچاتکا از سمت شرق تا دو هزار کیلومتر امتداد پیدا می‌کند. بندرهایی عظیم مثل کورفا، اوزرنی، کامچاتسکی، کرونوتسکی و آواچینسکی در این سرزمین واقع شده‌اند. در مرز شمالی کامچاتکا،‌ منطقه‌ای وجود دارد که با یک پهنه‌ی شنی بزرگ، از اقیانوس آرام جدا شده است.

کامچاتکا قسمتی از روسیه است که در آن می‌توان کوه‌های آتش‌فشانی پرتعدادی را پیدا کرد. به‌دلیل خطر فعالیت این کوه‌ها، فعالیت انسان در این منطقه کم شده است و به‌همین منظور،‌ کامچاتکا از جمله مناطق روسیه است که همچنان بکر و زیبا مانده است. همراه ما باشید تا در تازه‌ترین قسمت از تور مجازی، به کامچاتکا سفر خواهیم کرد.

سمیاشیک لیمان (Semyachik Liman) یکی از مناطق دیدنی سرزمین کامچاتکا است. این بخش در کامچاتکا در شمال این سرزمین زیبا قرار گرفته و جایی است که پرنده‌های بسیار زیادی در آن زندگی می‌کنند. آب‌های گرم این منطقه، آن را به یک سرزمین مناسب برای سفر تبدیل می‌کند. علاوه بر پرندگان، حیوانات بسیار زیادی در این منطقه از کامچاتکا زندگی می‌کنند.

در ماه آوریل، ماهی‌های پرتعدادی در آب‌های سمیاشیک لیمان شروع به خودنمایی می‌کنند. این ماه به دوره‌ زاد و ولد اکثر گونه‌های آب‌زی این سرزمین تبدیل می‌شود. نه‌تنها ماهی‌ها، بلکه سایر گونه‌های جانوری منطقه‌ کامچاتکا هم در این ماه از سال به زاد و ولد می‌پردازند.

در قسمت جنوبی کامچاتکا یک پناهگاه به‌خصوص با نام «پناه‌گاه تی.ای.شپلیناک» وجود دارد. این منطقه در سال ۱۹۹۶ توسط شخصی با همین نام، ساخته شده و برای در امان ماندن در برابر خطر فوران کوه‌های آتش‌فشانی، تاسیس شده است. این پناهگاه از جمله مناطق ثبت‌شده در فهرست میراث جهانی یونسکو هم هست. جنوب کامچاتکا جایی است که جزیره‌ها، کوه‌ها و مناطق به‌شدت زیبا در کنار هم جمع‌ می‌شوند و یک زیست‌بوم دیدنی را پدید می‌آورند. در این منطقه خرس‌های بسیار زیادی زندگی می‌کنند. گونه‌های مختلف پرندگان و نهنگ‌ها از جمله دیگر حیوانات جنوب کامچاتکا هستند.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم که با استفاده از بخشی که در قسمت آغازین مقاله جای‌گذاری شده است، بدون ترس از خطرهایی مثل خطر مقابله با حیوانات یا فوران کوه‌های آتش‌فشانی، به بازدید از کامچاتکا مشغول شوید!

کجارو به‌صورت روزانه مطالب مختلفی را با محوریت تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می‌کند. اگر به این جنس از مطالب علاقه‌مند هستید، بازدید روزانه را از کجارو فراموش نکنید.



لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.