با توجه به ثابت ماندن دلار با توجه به پاول فدرال رزرو، NZD/USD کاهش یافت

[ad_1] اشتراک گذاری: NZD/USD به دنبال سرنخ هایی پیش از رویدادهای کلیدی به استرالیا است. دقایق RBA و شهادت رئیس فدرال رزرو در کانون توجه قرار خواهند گرفت. دلار نیوزیلند در روز دوشنبه به پایین ترین سطح 0./6101 سقوط کرد و در حال حاضر پس از رسیدن به بالاترین سطح سه هفته ای

کد خبر : 363498
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۱
با توجه به ثابت ماندن دلار با توجه به پاول فدرال رزرو، NZD/USD کاهش یافت

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • NZD/USD به دنبال سرنخ هایی پیش از رویدادهای کلیدی به استرالیا است.
  • دقایق RBA و شهادت رئیس فدرال رزرو در کانون توجه قرار خواهند گرفت.

دلار نیوزیلند در روز دوشنبه به پایین ترین سطح 0./6101 سقوط کرد و در حال حاضر پس از رسیدن به بالاترین سطح سه هفته ای هفته گذشته با 0.5 درصد کاهش به 0.6200 رسیده است.

بازارها به دنبال مجموعه ای از داده های اقتصادی داخلی در این هفته هستند، از جمله تراز تجاری نیوزلند برای دقیقه می و رزرو بانک استرالیا.

دلار آمریکا هفته گذشته و روز دوشنبه به دنبال تعدادی از تصمیمات سیاست پولی بانک های مرکزی افزایش یافت. در این راستا، پاول، رئیس فدرال رزرو، گزارش سیاست شش ماهه را به کنگره ارائه خواهد کرد. انتظار می رود او مجدداً تأکید کند که کمیته احتمالاً در سال جاری به سمت نرخ های سیاست بالاتر متمایل است.

تحلیلگران TD Securities گفتند: “توجه داشته باشید که علیرغم این پیام، FOMC تصمیم گرفت افزایش نرخ بهره را در ژوئن متوقف کند، و ما معتقدیم که بعید است آنها دوباره آن را تحت شرایط کاهش تورم در ژوئن- آگوست افزایش دهند.” .

شاخص دلار، DXY، که واحد پول آمریکا را در برابر شش همتای اصلی اندازه‌گیری می‌کند، با 0.3 درصد افزایش به 102.55 رسید که در کمتر از 102.00 در روز جمعه قرار داشت.

AUD کیوی را بالاتر می برد

AUD یک عملکرد برتر بوده و به حمایت از کیوی کمک کرده است. افزایش ناگهانی نرخ بهره اخیر بانک مرکزی استرالیا به تقویت آنتی‌پودیان کمک کرده است. علاوه بر این، انتشار یک گزارش شغلی درخشان در استرالیا نیز حاکی از اقدامات سیاستی بیشتر است که می تواند به ارتقای پرنده کمک کند.

در رابطه با RBA، صورتجلسه این هفته منتشر خواهد شد و تحلیلگران TD Securities توضیح دادند که «در بیانیه ماه ژوئن، بانک «انتظارات تورمی میان‌مدت به خوبی ثابت مانده است» را کاهش داد که برای ما به‌عنوان جنگ‌طلب خوانده می‌شود، و ما می‌توانیم انتظار یک بحث پر جنب و جوش اشاره به تأثیر افزایش حداقل 5+ درصدی حداقل دستمزد بر چشم انداز دستمزد به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت زیرا افزایش شغلی قوی اخیر احتمال افزایش دیگری در ماه ژوئیه را به دلیل خطر افزایش فشار دستمزدها افزایش می دهد.

تحلیلگران Rabobank اضافه کردند که در مورد بانک مرکزی نیوزلند، بانک مرکزی “از طرفداران جدی افزایش نرخ های اولیه بوده و اولین بانک مرکزی G10 بود که چرخه افزایش نرخ خود را آغاز کرد.” آب و هوای بد و اعتصاب معلمان اخیراً بر تأثیر شرایط سخت تر اعتبار افزوده است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.