با توجه به تمرکز بر اوکراین، یورو در برابر دلار افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوانی چین در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/ جیسون لی نویسنده: استفانو ربائودو (رویترز) – یورو در روز جمعه در حال افزایش بود، اما نگرانی ها در مورد کند شدن بالقوه اقتصاد، آن

کد خبر : 183382
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
با توجه به تمرکز بر اوکراین، یورو در برابر دلار افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یورو، دلار هنگ کنگ، دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند و اسکناس های 100 یوانی چین در این تصویر، 21 ژانویه 2016 مشاهده می شود. رویترز/ جیسون لی

نویسنده: استفانو ربائودو

(رویترز) – یورو در روز جمعه در حال افزایش بود، اما نگرانی ها در مورد کند شدن بالقوه اقتصاد، آن را در محدوده محدود نگه داشت، در حالی که دلار ضعیف شد، زیرا سرمایه گذاران برای انقباض پولی مورد انتظار فدرال رزرو قیمت گذاری کردند.

تحلیلگران ING می‌گویند: «ترکیبی از ریسک‌های مرتبط با روسیه، قیمت‌های بالای انرژی و واگرایی سیاست‌های فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا همچنان نشان‌دهنده ضعیف‌تر و نه قوی‌تر است.»

تحلیلگران Unicredit (MI:) در یادداشتی تحقیقاتی گفتند: «یورو-دلار کاملاً در حدود 1.10 باقی می‌ماند، با نظرسنجی‌های بهتر از حد انتظار PMI در سراسر منطقه یورو در ماه مارس برای ایجاد علاقه به خرید کافی نیست».

یک نظرسنجی در روز جمعه نشان داد که روحیه تجاری آلمان در ماه مارس به دلیل بدتر شدن مشکلات زنجیره تامین ناشی از قیمت بالای بنزین و کمبود راننده بدتر شده است.

ارز واحد با 0.1 درصد افزایش به 1.1016 دلار رسید

درک هالپنی، رئیس بازارهای تحقیقاتی جهانی در MUFG، در یادداشتی به مشتریان گفت که برخی خوش‌بینی‌های جدید نسبت به دورنمای پایان درگیری در اوکراین «به بهبود شرایط بازار مالی و تضعیف دلار آمریکا کمک کرد».

رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی گفت که اوکراینی ها “نیاز به دستیابی به صلح” و توقف بمباران روسیه دارند.

که ارزش دلار را در برابر شش همتا اندازه گیری می کند، با 0.1% کاهش به 98.631 رسید.

تحلیلگران BofA تاکید کردند که قیمت‌ها در حرکت‌های بعدی فدرال رزرو حتی قبل از شروع آن و بسیار سریع‌تر از چرخه انقباض قبلی بین سال‌های 2015 و 2018 است.

بازارهای پول بر روی ۱۹۰ واحد در ثانیه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان سال شرط می‌بندند، از جمله احتمال ۸۰ درصدی افزایش نرخ بهره در ماه می. [IRPR]

ین ژاپن پس از اینکه یک شبه به دلیل تفاوت در انتظارات افزایش نرخ بهره بین بانک مرکزی ژاپن و سایر بانک‌های مرکزی بزرگ به پایین‌ترین حد خود از دسامبر 2015 رسید، 0.6% افزایش یافت، در مقابل دلار آمریکا جهش کرد.

تحلیلگران اعلام کردند که بانک ژاپن (BOJ) با خودداری از ورود به بازار در صبح جمعه، سیگنال صعودی ارائه کرد، حتی در حالی که بازده اوراق قرضه 10 ساله دولتی بالاتر از سطحی بود که بانک مرکزی پیشنهاد خرید مبلغ نامحدود را داده بود. در ماه فوریه

با این حال، فرماندار هاروهیکو کورودا تصریح کرد که ین ضعیف به نفع اقتصاد است.

ما انتظار کاهش بیشتر ارزش ین در برابر دلار را نداریم. رومن زیروک، تحلیلگر بازار در Ebury، گفت: ما فکر می‌کنیم که در 115، با توجه به موضع بد بانک مرکزی ژاپن بسیار ارزشمند است.

کرون نروژ پس از افزایش روز قبل، 0.2 درصد در برابر یورو کاهش یافت، زیرا بانک مرکزی نرخ بهره معیار خود را افزایش داد و گفت که اکنون قصد دارد با سرعتی سریعتر از آنچه قبلاً در نظر گرفته شده بود، افزایش یابد.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.