با توجه به اینکه فدرال رزرو از افزایش بیشتر حمایت می کند، واکنش متفاوتی نشان می دهد، رالی نفت در حدود 78.50 دلار متوقف می شود

[ad_1] اشتراک گذاری: سهام چینی در بحبوحه شروع مجدد فهرست های فراساحلی به دنبال افزایش هستند. شاخص USD پس از نزول به نزدیک به 103.00 به دلیل اینکه سرمایه گذاران از موضوع ریسک گریزی چشم پوشی کردند، تغییر مسیر داد. پیش از انتشار آمار تورم چین، قیمت نفت در تلاش است تا رشد

کد خبر : 317655
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
با توجه به اینکه فدرال رزرو از افزایش بیشتر حمایت می کند، واکنش متفاوتی نشان می دهد، رالی نفت در حدود 78.50 دلار متوقف می شود

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • سهام چینی در بحبوحه شروع مجدد فهرست های فراساحلی به دنبال افزایش هستند.
  • شاخص USD پس از نزول به نزدیک به 103.00 به دلیل اینکه سرمایه گذاران از موضوع ریسک گریزی چشم پوشی کردند، تغییر مسیر داد.
  • پیش از انتشار آمار تورم چین، قیمت نفت در تلاش است تا رشد خود را به بالای 78.50 دلار برساند.

بازارها در حوزه آسیایی واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند، زیرا S&P500 در روز چهارشنبه شاهد فروش بود و اکثر سودهای کسب شده در جلسه روز سه‌شنبه را کاهش داد. فروش سهام در ایالات متحده به دلیل ضعف در سهام فناوری غلغلک داد. شرکت آلفابت به شدت توسط فعالان بازار کنار گذاشته شد، زیرا هوش مصنوعی Google Chatbot Bard (AI) پاسخی نادرست به یک تبلیغ آنلاین ارائه کرد.

معاملات آتی S&P500 در نشست آسیایی سود قابل توجهی را نشان داده است، زیرا سرمایه گذاران در حال هضم نگرانی ها در مورد تشدید سیاست های بیشتر توسط فدرال رزرو (فدرال رزرو) هستند، که نشان دهنده وضعیت ریسک در بازار است. شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از نزول به نزدیک به 103.00 به دلیل اینکه سرمایه گذاران موضوع ریسک گریزی را کنار گذاشتند، دچار انحراف شد.

در زمان انتشار، Nikkei225 ژاپن 0.33% کاهش یافت، ChinaA50 تقریبا 1% جهش کرد، Hang Seng 0.40% افزایش یافت و Nifty50 0.40% کاهش یافت.

سهام چین در آستانه انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) که روز جمعه منتشر می شود، افزایش یافته است. CPI سالانه بالاتر از 2.1% مشاهده می شود، در حالی که انتظار می رود تولیدکنندگان کاهش قیمت را در قیمت کالاها و خدمات مستقر در دروازه کارخانه نشان دهند.

انتظارات بیشتر از سوی دولت چین و بانک خلق چین (PBOC) برای جهش رشد اقتصادی پس از از بین بردن کنترل های همه گیر، تورم را تشدید می کند، مشابه فشارهای تورمی در کشورهای غربی که در حال مبارزه با تورم سرسخت پس از دوره همه گیر هستند. .

به گزارش رویترز، رسانه های دولتی چین روز پنجشنبه نسبت به خطرات در تعقیب سهام محلی ChatGPT هشدار دادند، در حالی که شرکت های هوش مصنوعی داخلی (AI) از سرمایه گذاران خواستند که پس از افزایش قیمت سهام آنها توجه قانون گذاران را جلب کرد، منطقی باشند.

احیای فهرست فراساحلی شرکت‌های چینی در حالی که شرکت Hesai Technology در ایالات متحده در حال عرضه عمومی است، ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران چینی را بهبود می‌بخشد.

سهام هند پس از یک دوره دو روزه با فشار مواجه شده‌اند، زیرا بانک مرکزی هند (RBI) پیش‌بینی تورم را زیر 5 درصد در هیچ‌یک از سه ماهه سال 2023 کاهش نداده است. این درها را برای افزایش بیشتر نرخ رپو در آینده باز کرده است.

در جبهه نفت، قیمت نفت پس از رسیدن به 78.50 دلار، در حرکت صعودی زیان نشان می دهد. پس از انتشار داده‌های تورم در چین، قیمت نفت احتمالاً یک عملکرد قدرتمند را نشان خواهد داد. کاهش در ارقام تورم می تواند منجر به کاهش بیشتر نرخ ها توسط PBoC در آینده شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.