با تمرکز در جکسون هول

[ad_1] پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی این هفته سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو است و انتظار می رود سیاستگذاران لحن جنگ طلبانه تهاجمی را به کار گیرند. تیسه مؤلفه بزرگ شاخص DXY، پوند انگلیس، یورو و ین ژاپن، با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند که به قول معروف،

کد خبر : 244777
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۲
با تمرکز در جکسون هول

[ad_1]

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: فدرال رزرو در جکسون هول متمرکز است

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی

  • این هفته سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو است و انتظار می رود سیاستگذاران لحن جنگ طلبانه تهاجمی را به کار گیرند.
  • تیسه مؤلفه بزرگ شاخص DXY، پوند انگلیس، یورو و ین ژاپن، با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند که به قول معروف، دلار آمریکا را به «زیباترین خانه در یک محله بد» تبدیل می کند.
  • با توجه به تیاو شاخص احساسات مشتری IG، دلار آمریکا دارای یک مختلط جانبداری به آخرین هفته کامل آگوست می رویم.

بررسی هفته دلار آمریکا

دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) هفته گذشته بهترین هفته خود در سال 2022 را ثبت کرد و 2.3% افزایش یافت تا در بالاترین سطح بسته هفتگی خود در سال به پایان برسد. سوال این است که چه مقدار از این افزایش به دلیل دلار محوری بوده است و پاسخ، به طور خلاصه، تنها برخی است: افزایش اندک اما معنی دار در بازدهی 2 ساله ایالات متحده. افزایش نوسانات تا پایان هفته؛ و افزایش مستمر شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو.

اما منبع اصلی تقویت دلار آمریکا ضعف در خارج از کشور بود: سه مؤلفه بزرگ شاخص DXY، پوند انگلیس، یورو و ین ژاپن، با مشکلات خود دست و پنجه نرم می‌کنند که به قول معروف باعث می‌شود دلار آمریکا، “زیباترین خانه در یک محله بد.” نرخ EUR/USD 2.13- کاهش یافت، نرخ GBP/USD تا -2.54٪ کاهش یافت و نرخ USD/JPY +2.54٪ افزایش یافت. با این حال، بار قدرت بیشتر دلار در روزهای آینده دقیقاً بر دوش فدرال رزرو است.

داده های اقتصادی ایالات متحده هنوز مهم است، اما…

پس از یک تقویم اقتصادی سبک‌تر ایالات متحده تا اواسط ماه، این فهرست بار دیگر با حدود دوازده رویداد با رتبه‌بندی «متوسط» و «بالا» اشباع شده است. و در حالی که اطلاعات منتشر شده مهم هستند، واقعیت ساده موضوع این است که آنها احتمالاً در نشست دوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو، به ویژه سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز جمعه، در جایگاه دوم قرار خواهند گرفت.

  • روز دوشنبه، 22 آگوست، شاخص فعالیت ملی فدرال رزرو شیکاگو ایالات متحده در ژوئیه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد.
  • در روز سه‌شنبه، 23 آگوست، گزارش فروش خانه جدید ژوئیه در ایالات متحده در ساعت 14 به وقت گرینویچ ارائه می‌شود. کاشکاری، رئیس فدرال رزرو مینیاپولیس در ساعت 23 به وقت گرینویچ سخنانی را بیان خواهد کرد.
  • در روز چهارشنبه، 24 آگوست، آمار هفتگی درخواست وام مسکن ایالات متحده در ساعت 11 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. سفارشات کالاهای بادوام ژوئیه ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود. گزارش فروش خانه در جولای در انتظار ساعت 14 به وقت گرینویچ است.
  • در روز پنجشنبه، 25 آگوست، سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو آغاز خواهد شد. در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ، دومین قرائت گزارش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه دوم سال 22 منتشر خواهد شد، همانطور که آمار هفتگی ادعاهای بیکاری ایالات متحده منتشر خواهد شد.
  • در روز جمعه، 26 آگوست، سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو ادامه خواهد یافت. شاخص قیمت PCE ژوئیه ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد، همانطور که آمارهای درآمد شخصی و مخارج شخصی ژوئیه ایالات متحده و گزارش موجودی های خرده فروشی ایالات متحده در ماه جولای منتشر خواهد شد. پاول، رئیس فدرال رزرو، در ساعت 14 به وقت گرینویچ، زمانی که آخرین گزارش احساسات مصرف کننده میشیگان ایالات متحده در ماه آگوست موعد ارائه می شود، سخنرانی خواهد کرد.

برآورد رشد تولید ناخالص داخلی فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه دوم سال جاری (17 اوت 2022) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: فدرال رزرو در جکسون هول متمرکز است

بر اساس داده های دریافتی تا کنون در مورد 3Q’22, GDPNow فدرال رزرو آتلانتا پیش‌بینی رشد اکنون بر اساس داده‌های موجود تا 17 آگوست سالانه +1.7٪ است. کاهش رتبه نتیجه “در حال حاضر رشد مخارج مصرف شخصی در سه ماهه سوم [decreasing] از جانب +2.7% به +2.4%.”

برای کامل اقتصادی آمریکا پیش بینی داده ها، مشاهده تقویم اقتصادی DailyFX.

نرخ صعودهای خزنده بازگشته است

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای ماه اول/آگوست 2022 و دسامبر 2022 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا پایان سال جاری به کجا می‌روند.

گسترش قراردادهای آتی یورودلار (ماه اولیه تا دسامبر 2022) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (اوت 2021 تا اوت 2022) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: فدرال رزرو در جکسون هول متمرکز است

در چند هفته گذشته شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو افزایش یافته است. در اول آگوست، تا پایان سال 2022 یک افزایش 25 بیتی بر ثانیه وجود داشت، با احتمال 34 درصدی برای دومین افزایش نرخ 25 بیتی بر ثانیه (در مجموع 50 واحد در ثانیه تا پایان سال). اکنون، افزایش نرخ 50 بیتی بر ثانیه کاملاً تخفیف داده می شود، با احتمال 29 درصد برای سومین افزایش نرخ 25 بیت در ثانیه. در کنار پروانه شیب دارتر 2s5s10s، بازار به وضوح به حرف های فدرال رزرو گوش می دهد، زیرا چندین سیاست گذار اصرار دارند که چرخه افزایش نرخ به پایان نرسیده است. تصور یک فدرال‌رزرو نسبتاً جنگ‌طلب‌تر، کمک می‌کند تا به عقب‌نشینی اخیر دلار آمریکا کمک کند.

منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده (1 ساله تا 30 ساله) (اوت 2020 تا اوت 2022) (نمودار 3)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: فدرال رزرو در جکسون هول متمرکز است

شکل منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده – معکوس، اما کمتر از هفته های اخیر – در کنار افزایش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، ثابت می کند که باد دنباله دار برای دلار آمریکا است. نرخ‌های واقعی ایالات متحده (انتظارات اسمی کمتر از تورم) دوباره شروع به افزایش کرده‌اند که این افزایش را تقویت می‌کند. پیش‌بینی انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره ضعیف‌تر از اوایل سال جاری است، که نشان می‌دهد بیشتر تقویت اخیر دلار آمریکا مربوط به مشکلات درک شده در خارج از کشور، به ویژه برای پوند انگلیس و یورو است.

CFTC COT موقعیت آتی دلار آمریکا (اوت 2020 تا اوت 2022) (نمودار 4)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: فدرال رزرو در جکسون هول متمرکز است

در نهایت، با نگاهی به موقعیت‌یابی، طبق COT CFTC برای هفته منتهی به 16 آگوست دلالان موقعیت خالص دلار آمریکا خود را به 37968 c افزایش دادرشد می کند از 38635 قرارداد. با وجود تعدیل در هفته‌های اخیر، موقعیت‌یابی دلار آمریکا همچنان اشباع شده است و نزدیک به خالص‌ترین سطح خود از مارس 2017 باقی مانده است.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.