با تغییر تمرکز به اطلاعیه‌های سیاست بانک مرکزی اروپا، یورو بازگشت

[ad_1] آنچه باید در روز پنجشنبه 14 آوریل بدانید: روز چهارشنبه در بحبوحه بهبود وضعیت بازار و کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، دلار آمریکا در برابر رقبای اصلی خود تضعیف شد. پس از پشت سر گذاشتن یک برد 9 روزه، شاخص دلار آمریکا در اوایل روز پنجشنبه به نزول خود ادامه می دهد.

کد خبر : 193227
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
با تغییر تمرکز به اطلاعیه‌های سیاست بانک مرکزی اروپا، یورو بازگشت

[ad_1]

آنچه باید در روز پنجشنبه 14 آوریل بدانید:

روز چهارشنبه در بحبوحه بهبود وضعیت بازار و کاهش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا، دلار آمریکا در برابر رقبای اصلی خود تضعیف شد. پس از پشت سر گذاشتن یک برد 9 روزه، شاخص دلار آمریکا در اوایل روز پنجشنبه به نزول خود ادامه می دهد. پیش از اعلام سیاست های موردانتظار بانک مرکزی اروپا (ECB) این ارز مشترک جایگاه خود را حفظ می کند. بعداً در روز، سند اقتصادی ایالات متحده گزارش خرده فروشی ماه مارس و داده های هفتگی اولیه ادعاهای بیکاری را ارائه خواهد کرد.

پیش‌نمایش آوریل ECB: پایان سریع‌تر QE برای کمک به بهبود یورو.

داده های ایالات متحده در روز چهارشنبه نشان داد که تورم سالانه تولیدکننده در ماه مارس از 10.3 درصد در فوریه به 11.2 درصد افزایش یافته است. اگرچه این چاپ بالاتر از انتظار بازار 10.6 درصد بود، شاخص‌های اصلی وال استریت رشد روزانه قوی داشتند و بازده اوراق قرضه 10 ساله آمریکا برای دومین روز متوالی در قرمز بسته شد.

در همین حال، شاخص های آتی شاخص سهام ایالات متحده بین 0.2٪ تا 0.4٪ افزایش یافته است که نشان می دهد که فضای بازار احتمالاً ریسک مثبت باقی می ماند. با این حال، شایان ذکر است که در بحبوحه قرنطینه‌های مرتبط با ویروس کرونا در چین و درگیری‌های مداوم بین روسیه و اوکراین، ممکن است برگزاری یک تجمع امدادی دشوار باشد.

پیش‌نمایش مارس خرده‌فروشی ایالات متحده: در انتظار سقوط چکش تورم.

USD/CAD روز چهارشنبه نزدیک به 100 پیپ از دست داد و زیر 1.2600 بسته شد. این جفت در محدوده منفی در حدود 1.2550 در صبح اروپا معامله می شود. بانک مرکزی کانادا (BOC) نرخ بهره خود را 50 واحد پایه افزایش داد و به 1 درصد رساند. در کنفرانس مطبوعاتی، تیف ماکلم، رئیس بانک کانادا گفت که این بانک آماده است تا با قدرت لازم برای مقابله با تورم حرکت کند.

یورو/دلار آمریکا توانست در بازگشت روز چهارشنبه رشد کند و آخرین بار با افزایش متوسط ​​روزانه بالای 1.0900 دیده شد.

پیش‌نمایش بانک مرکزی اروپا: پیش‌بینی‌های 12 بانک بزرگ، سیاست سخت‌گیرانه‌تر در پاسخ به تورم بالاتر.

GBP/USD از فشار فروش پیرامون دلار استفاده کرد و بهبود خود را به بالای 1.3100 رساند.

USD/JPY در روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسید و به بالای 126.00 رسید، اما در بحبوحه عقب نشینی بازده اوراق قرضه آمریکا، اکثریت سودهای روزانه خود را از بین برد. این جفت تقریباً در اواسط ساعت 125:00 اوایل پنجشنبه آرام می ماند.

طلا از کاهش بازدهی ایالات متحده سرمایه گذاری کرد و قبل از اینکه در اوایل روز پنجشنبه وارد فاز ادغام نزدیک به 1970 دلار شود، به بالاترین سطح ماهانه بالای 1980 دلار رسید.

بیت کوین با توجه به جریان های ریسک در روز چهارشنبه بیشتر شد. BTC/USD در روز پنجشنبه به سودهای کوچک روزانه بالای 41000 دلار می چسبد. اتریوم روز چهارشنبه 3 درصد افزایش یافت و در محدوده محدودی در حدود 3100 دلار شروع به نوسان کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.