با تضعیف سفارشات، PMI انگلیس نزدیک به پایین ترین حد در 21 ماه گذشته است

[ad_1] «فلش» یا نسخه اولیه شاخص مدیران خرید ترکیبی IHS Markit/CIPS (PMI) برای بریتانیا از 48.2 در اکتبر به 48.3 رسید که کمترین میزان آن از ژانویه 2021، زمانی که قرنطینه COVID-19 وجود داشت، بود. کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد تجاری در IHS Markit، گفت: کاهش شدید بیشتر در فعالیت های تجاری در ماه نوامبر به

کد خبر : 284651
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
با تضعیف سفارشات، PMI انگلیس نزدیک به پایین ترین حد در 21 ماه گذشته است

[ad_1]

«فلش» یا نسخه اولیه شاخص مدیران خرید ترکیبی IHS Markit/CIPS (PMI) برای بریتانیا از 48.2 در اکتبر به 48.3 رسید که کمترین میزان آن از ژانویه 2021، زمانی که قرنطینه COVID-19 وجود داشت، بود.

کریس ویلیامسون، اقتصاددان ارشد تجاری در IHS Markit، گفت: کاهش شدید بیشتر در فعالیت های تجاری در ماه نوامبر به نشانه های فزاینده ای می افزاید که بریتانیا در رکود است و تولید ناخالص داخلی احتمالاً برای دومین سه ماهه متوالی در ماه های پایانی سال 2022 کاهش می یابد. .

خوانش PMI زیر 50 نشان دهنده انقباض اقتصادی است و اقتصاددانانی که در نظرسنجی رویترز شرکت کردند انتظار داشتند که PMI سریع در این ماه دوباره به 47.5 کاهش یابد.

IHS Markit گفت که جدای از همه‌گیری، PMI بریتانیا اکنون به بزرگترین کاهش سه ماهه تولید اقتصادی از اوایل سال 2009، در طول بحران مالی جهانی، با 0.4 درصد افت اشاره کرده است.

داده های رسمی نشان داد که اقتصاد بریتانیا در سه ماه منتهی به پایان سپتامبر 0.2 درصد کوچک شده است و هفته گذشته دفتر مسئولیت بودجه بریتانیا اعلام کرد که تخمین می زند اقتصاد وارد رکودی شده است که تا اواخر سال آینده ادامه خواهد داشت.

روز سه‌شنبه، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پیش‌بینی کرد که بریتانیا در سال آینده بیشترین کاهش تولید را در میان کشورهای ثروتمند گروه هفت خواهد داشت.

PMI نشان داد که سفارشات جدید با سریع ترین نرخ از ژانویه 2021 کاهش یافته و رشد اشتغال کند شده است.

در میان بادهای مخالف متعدد، که شامل بحران هزینه زندگی، جنگ اوکراین، افزایش تلفات صادرات – اغلب به برگزیت، هزینه‌های استقراض بالاتر، سخت‌گیری‌های مالی و تشدید عدم اطمینان سیاسی مرتبط می‌شود، حال و هوای تجاری یکی از تیره‌ترین حالت‌هایی است که در ربع قرن گذشته دیده شده است. ویلیامسون گفت.

با این حال، شرکت‌ها ضعیف‌ترین فشارهای تورمی را در بیش از یک سال گذشته گزارش کردند، اگرچه این فشارها طبق استانداردهای تاریخی بالا باقی ماندند. این افت مورد استقبال بانک انگلستان قرار خواهد گرفت، زیرا می ترسد تورم به آهستگی به هدف 2 درصدی خود پس از رسیدن به بالاترین سطح 41 ساله 11.1 درصدی در اکتبر کاهش یابد.

(گزارش توسط دیوید میلیکن؛ ویرایش توسط توبی چوپرا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.