با تضعیف تقاضا، محموله های سه ماهه سنگ آهن ریوتینتو کاهش می یابد

[ad_1] (رویترز) – ریوتینتو روز سه‌شنبه گزارش داد که صادرات سنگ‌آهن در سه‌ماهه سوم به دلیل کاهش تقاضای جهانی از جمله مصرف‌کننده بزرگ فلزات، چین که با رکود در بخش مستغلات فولادی خود نیز دست و پنجه نرم می‌کند، کاهشی ناچیز در محموله‌های سنگ آهن داشته است. ریو با افزایش هزینه‌های تولید دست و پنجه

کد خبر : 268861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
با تضعیف تقاضا، محموله های سه ماهه سنگ آهن ریوتینتو کاهش می یابد

[ad_1]

(رویترز) – ریوتینتو روز سه‌شنبه گزارش داد که صادرات سنگ‌آهن در سه‌ماهه سوم به دلیل کاهش تقاضای جهانی از جمله مصرف‌کننده بزرگ فلزات، چین که با رکود در بخش مستغلات فولادی خود نیز دست و پنجه نرم می‌کند، کاهشی ناچیز در محموله‌های سنگ آهن داشته است.

ریو با افزایش هزینه‌های تولید دست و پنجه نرم می‌کند، در حالی که به دلیل خطر افزایش رکود جهانی، قیمت سنگ‌آهن مواد فولادسازی همچنان به کاهش تقاضای ضعیف ادامه می‌دهد.

قیمت سنگ آهن در مسیر پایان دادن به سال 2022 به پایین ترین سطح خود در سه یا چهار سال اخیر قرار دارد و احتمالاً در سال آینده نیز کاهش خواهد یافت، زیرا چین و اروپا تولید فولاد را کاهش می دهند و فشار ناشی از عرضه اضافی افزایش می یابد.

این شرکت گفت: «اقتصاد چین به دلیل قرنطینه مداوم کووید، کمبود برق در تابستان و تداوم ضعف در بازار املاک به چالش کشیده شده است.

بزرگترین تولیدکننده سنگ آهن جهان در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر 82.9 میلیون تن (میلیون تن) از کالای تولیدی فولاد را ارسال کرد، در حالی که این میزان در سال گذشته 83.4 میلیون تن بود.

با این حال، ریو گفت که بر اساس سه ماهه، با وجود دو قطعی راه آهن، از جمله یکی در خط Guidai-Darri، محموله ها 4 درصد افزایش یافته است.

این معدنچی بار دیگر پیش‌بینی صادرات سالانه سنگ‌آهن خود را بین 320 تا 335 میلیون تن تأیید کرد، اما گفت که چشم‌انداز به افزایش پروژه‌های Gudai-Darri و Robe Valley و در دسترس بودن نیروی کار ماهر بستگی دارد.

این شرکت گفت که در Gudai-Darri، رمپ بالا طبق برنامه در حال پیشرفت است و اضافه کرد که انتظار می‌رود نرخ اجرای کامل ظرفیت در طول سال 2023 به دست آید.

ریو چشم انداز هزینه سالانه خود را برای سنگ آهن حفظ کرد، اما برآوردها را برای مس به 150 سنت تا 170 سنت در هر پوند از 130 سنت به 150 سنت در هر پوند افزایش داد.

ریو در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که قرارداد تقریباً 50 ساله توسعه پروژه سنگ آهن رودز ریج در منطقه پیلبارای شرقی در استرالیای غربی را به روز خواهد کرد.

(گزارش توسط Harish Sridharan و Himanshi Akhand در Bengaluru؛ ویرایش توسط Vinay Dwivedi)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.