با تضعیف املاک و مستغلات، بازارهای ایالات متحده سقوط می کنند، پوتین معاهده هسته ای را تعلیق می کند، مورگان استنلی نسبت به “منطقه مرگ” بازار سهام هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] در روز سه‌شنبه، هر چهار شاخص اصلی سهام ایالات متحده سقوط کردند زیرا داده‌های املاک نشان داد که فروش مسکن در ماه گذشته 0.7 درصد کاهش یافت و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، معاهده کنترل تسلیحات هسته‌ای با ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد. علاوه بر این، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده در مورگان

کد خبر : 323296
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
با تضعیف املاک و مستغلات، بازارهای ایالات متحده سقوط می کنند، پوتین معاهده هسته ای را تعلیق می کند، مورگان استنلی نسبت به “منطقه مرگ” بازار سهام هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

در روز سه‌شنبه، هر چهار شاخص اصلی سهام ایالات متحده سقوط کردند زیرا داده‌های املاک نشان داد که فروش مسکن در ماه گذشته 0.7 درصد کاهش یافت و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، معاهده کنترل تسلیحات هسته‌ای با ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد. علاوه بر این، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده در مورگان استنلی گفت که بازار سهام در “منطقه مرگ” قرار دارد و ممکن است 26 درصد دیگر سقوط کند.

نگرانی سرمایه گذاران از رکود طولانی مدت، تنش های آمریکا با روسیه بازارهای جهانی را بیشتر مختل می کند

در روز سه‌شنبه، بازارها نسبت به روز گذشته کمتر معامله شدند، زیرا سرمایه‌گذاران تحت تأثیر پس‌زمینه اقتصاد کلان فعلی متزلزل شده‌اند. انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) روز سه‌شنبه گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بازار املاک و مستغلات ایالات متحده ضعیف شده است و فروش مسکن در ژانویه 0.7 درصد کاهش یافته است. قیمت طلا و نقره و همچنین اقتصاد کریپتو با کاهش 1.37 درصدی در 24 ساعت گذشته به 1.11 تریلیون دلار کاهش یافت. سهام از الگوی مشابهی پیروی کردند و هر چهار شاخص اصلی سهام (DJI، GSPC، IXIC، RUT) 1.9% تا 2.79% کاهش یافتند.

بازارهای ایالات متحده با تضعیف املاک و مستغلات سقوط می کنند، پوتین معاهده هسته ای را تعلیق می کند، مورگان استنلی نسبت به

گزارش NAR، همراه با ادامه افزایش تورم، سرمایه‌گذاران را نگران کرده است که فدرال رزرو ایالات متحده به افزایش نرخ بهره ادامه دهد و برخی فکر می‌کنند که این امر می‌تواند اقتصاد ایالات متحده را نابود کند. علاوه بر این، تنش ها بین ایالات متحده و روسیه در روز سه شنبه به میزان قابل توجهی افزایش یافت و بسیاری معتقدند که ما در آستانه یک بحران هستیم. جنگ جهانی سوم. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیمان هسته‌ای استارت جدید را به حالت تعلیق درآورد و موشک‌ها را بر روی آمادگی رزمی قرار داد.

بازارهای ایالات متحده با تضعیف املاک و مستغلات سقوط می کنند، پوتین معاهده هسته ای را تعلیق می کند، مورگان استنلی نسبت به

پوتین گفت که زمانی که آمریکا و دیگر کشورها با سوریه، لیبی و عراق درگیر شدند، غرب در ایجاد «روش نفرت انگیز فریب» مشارکت داشت. پوتین در این مراسم ملی تاکید کرد: «روسیه مشارکت خود در معاهده استارت جدید را تعلیق می‌کند». پیمان هسته ای که در سال 2010 توسط روسای جمهور سابق دیمیتری مدودف و باراک اوباما امضا شد، به منظور جلوگیری از آزمایش هسته ای و جنگ بود. سخنرانی پوتین برای سرمایه گذاران جهانی چندان خوشایند نیست، زیرا درگیری اوکراین و روسیه اقتصاد جهانی را تضعیف کرده است.

استراتژیست مورگان استنلی درباره “منطقه مرگ” برای بازار سهام ایالات متحده هشدار داد

علاوه بر این، استراتژیست های مورگان استنلی باور ندارند که بانک مرکزی ایالات متحده و رئیس جروم پاول، رئیس جمهور آمریکا در سال جاری تغییر کند. مایکل ویلسون، استراتژیست ارشد سهام ایالات متحده در مورگان استنلی، هشدار داده است که بازار سهام اکنون در “منطقه مرگ” است. ویلسون توضیح داد که نام “منطقه مرگ” یک اصطلاح رایج در کوهنوردی است که در آن افرادی که به ارتفاعات بسیار بالا صعود می کنند اکسیژن از دست می دهند. ویلسون معتقد است که بازارهای سهام در منطقه مرگ مشابهی قرار دارند و او پیش بینی می کند که S&P 500 (GSPC) می تواند در یک دوره زمانی سریع 3000 واحد کاهش یابد.

ویلسون در یادداشت خود برای سرمایه گذاران توضیح داد: “بسیاری از مرگ و میرها در کوهنوردی در ارتفاعات ناشی از منطقه مرگ است، یا به طور مستقیم از طریق از دست دادن عملکردهای حیاتی، یا به طور غیرمستقیم به دلیل تصمیمات اشتباه گرفته شده تحت استرس یا ضعف فیزیکی که منجر به حوادث می شود.” “این یک قیاس کامل برای جایی است که سرمایه گذاران سهام امروز خود را پیدا می کنند، و کاملاً صادقانه بگویم، جایی که آنها چندین بار در دهه گذشته بوده اند.”

بین تورم فزاینده اقتصاد، رکود املاک و مستغلات ایالات متحده و افزایش تنش با سایر کشورها، مسائل در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است. بادهای معکوس ناشی از نرخ‌های بهره بالاتر فدرال رزرو و افزایش هر روزه هزینه‌های زندگی برای آمریکایی‌های متوسط، رشد این کشور را کند کرده است و بسیاری گمان می‌کنند که یک رکود طولانی مدت در راه است. علاوه بر این، یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 55 درصد از آمریکایی ها معتقدند اگر رکود به ایالات متحده برسد، همه چیز را از دست خواهند داد. اکثر پاسخ دهندگان این مطالعه (سه نفر از چهار نفر) گمان می کنند که رکود اقتصادی 2023 در سال جاری به نتیجه خواهد رسید.

برچسب ها در این داستان

آمریکایی ها، آمادگی رزمی، هزینه زندگی، منطقه مرگ، بازارهای سهام، تلفات، فدرال رزرو، سرمایه گذاران جهانی، فروش خانه، شاخص ها، تورم، عراق، جروم پاول، لیبی، اقتصاد کلان، موشک، مورگان استنلی، کوهنوردی، NAR، ملی انجمن مشاوران املاک، پیمان هسته ای استارت جدید، اکسیژن، تضعیف فیزیکی، نرخ ها، املاک، رکود، روسیه، S&P 500، بازار سهام، استرس، سوریه، تنش ها، درگیری اوکراین روسیه، ایالات متحده، معیار ایالات متحده، بانک مرکزی ایالات متحده، ایالات متحده اقتصاد، عملکردهای حیاتی، ولادیمیر پوتین، تصمیمات اشتباه

نظر شما در مورد وضعیت فعلی بازار سهام و افزایش نگرانی های اقتصادی در ایالات متحده چیست؟ آیا با هشدار استراتژیست مورگان استنلی در مورد “منطقه مرگ” موافق هستید یا چشم انداز خوش بینانه تری برای آینده اقتصاد ایالات متحده دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.