با بهبود ریسک پذیری، دلار عقب نشینی می کند. رویترز، ارز استرالیا، NZ افزایش یافت

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه به طور کلی پایین‌تر رفت در حالی که ارزهای استرالیا و نیوزلند با افزایش ریسک

کد خبر : 298499
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۳
با بهبود ریسک پذیری، دلار عقب نشینی می کند.  رویترز، ارز استرالیا، NZ افزایش یافت

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های صد دلاری آمریکا در این تصویر که در 7 فوریه 2011 در سئول گرفته شده است، دیده می شود. رویترز/لی جائه وون/عکس فایل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – دلار در روز سه‌شنبه به طور کلی پایین‌تر رفت در حالی که ارزهای استرالیا و نیوزلند با افزایش ریسک پذیری پس از اینکه چین اعلام کرد قوانین قرنطینه کووید را برای مسافران ورودی لغو می‌کند، جهش کردند – گامی بزرگ در جهت کاهش محدودیت‌ها در مرزهایش.

دلار نیوزیلند با 0.65 درصد افزایش به 0.63115 دلار رسید، در حالی که در معاملات عمدتاً ناچیز در فصل تعطیلات پایان سال، 0.25 درصد افزایش یافت و به 0.67485 دلار رسید. این دو ارز اغلب به عنوان پراکسی مایع برای .

کمیسیون ملی بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد، حتی با افزایش موارد ابتلا به کووید، چین الزام مسافران ورودی را به قرنطینه در بدو ورود از 8 ژانویه متوقف خواهد کرد. در همان زمان، پکن مقررات مربوط به مدیریت موارد کووید را به رده کمتر سختگیرانه B از رده A سطح بالا کاهش داد.

کریستوفر وانگ، استراتژیست ارزی در OCBC گفت: «به‌نظر می‌رسد با وجود افزایش موارد ابتلا به کووید در سرزمین اصلی، سرعت کاهش محدودیت‌های کووید وجود ندارد.» این شاید نشان دهنده عزم سیاستگذاران چینی برای بازگشایی کامل باشد.

وانگ گفت: «علاوه بر این، اخباری مبنی بر اینکه چین احتمالاً اقدامات خارق‌العاده‌ای برای حمایت از رشد انجام می‌دهد، منتشر شد.

در جاهای دیگر، استرلینگ با 0.16 درصد افزایش به 1.20865 دلار رسید، در حالی که یورو با 0.06 درصد افزایش به 1.06395 دلار رسید.

در برابر سبدی از ارزها، روی 104.12 ثابت ماند.

داده های منتشر شده در روز جمعه نشان داد که هزینه های مصرف کننده ایالات متحده در ماه نوامبر به سختی افزایش یافت، در حالی که تورم بیشتر کاهش یافت و این انتظارات را تقویت کرد که فدرال رزرو بتواند از مسیر انقباض سیاست پولی خود عقب نشینی کند.

فرانچسکو پسوله، استراتژیست ING FX گفت: «در راستای روند فصلی خود، دسامبر ماه نرمی برای دلار بوده است.

شایان ذکر است که دلار در هر یک از چهار سال گذشته در ژانویه افزایش یافته است.

ین ژاپن 0.1 درصد افزایش یافت و به 132.75 در هر دلار رسید، زیرا این ارز اخیراً شکننده همچنان تحت تأثیر تغییرات غیرمنتظره بانک ژاپن (BOJ) در سیاست منحنی بازده هفته گذشته خود قرار دارد.

هاروهیکو کورودا، فرماندار BOJ، روز دوشنبه احتمال خروج کوتاه‌مدت از سیاست پولی فوق‌العاده سست را نادیده گرفت، حتی در شرایطی که بازارها و سیاست‌گذاران از تمرکز فزاینده بر آنچه پس از پایان دوره تصدی کورودا در آوریل سال آینده رخ می‌دهد، خبر می‌دهند.

تحلیلگران می‌گویند: «در حالی که تغییر سیاست‌ها به چشم‌انداز BOJ بی‌اطمینانی اضافه کرده است، ما همچنان به سمتی متمایل هستیم که سیاست‌گذاران BOJ تا پایان سال ۲۰۲۳ هیچ گونه تعدیل سیاستی بیشتری نداشته باشند». ولز فارگو (NYSE:).

انتظار می رود فشارهای تورمی کاهش یابد، که باید انگیزه BOJ را برای تحرکات بیشتر سیاست کاهش دهد.

بر اساس گزارش CoinDesk، وام دهنده ارزهای دیجیتال Vauld خرید احتمالی خود توسط رقیب Nexo را متوقف کرده است.

آخرین بار با کاهش اندکی به 16914 دلار رسید، در حالی که اتر با 0.1 درصد کاهش به 1227 دلار رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.