با بهبود خلق و خوی ریسک، رشته ها در محدوده های آشنا نوسان دارند

[ad_1] آنچه باید در روز سه شنبه 21 دسامبر بدانید در اینجا آمده است: دلار آمریکا در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در اواخر روز دوشنبه، ضررهای خود را در برابر رقبای اصلی خود محدود کرد و به نظر می رسد اوایل روز سه شنبه وارد مرحله تثبیت شده است و شاخص

کد خبر : 145447
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
با بهبود خلق و خوی ریسک، رشته ها در محدوده های آشنا نوسان دارند

[ad_1]

آنچه باید در روز سه شنبه 21 دسامبر بدانید در اینجا آمده است:

دلار آمریکا در بحبوحه افزایش بازده اوراق قرضه خزانه داری آمریکا در اواخر روز دوشنبه، ضررهای خود را در برابر رقبای اصلی خود محدود کرد و به نظر می رسد اوایل روز سه شنبه وارد مرحله تثبیت شده است و شاخص دلار آمریکا در حدود 96.50 حرکت می کند. داده‌های خرده‌فروشی نوامبر از کانادا و داده‌های شاخص اعتماد مصرف‌کننده کمیسیون اروپا برای منطقه یورو برای انگیزه‌های جدید در اواخر روز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اگرچه شاخص‌های اصلی وال استریت در روز دوشنبه در محدوده منفی بسته شدند، شاخص‌های اصلی سهام آسیایی روز سه‌شنبه بهبود چشمگیری را تجربه کردند. علاوه بر این، معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده در طول ساعات معاملاتی اروپا حدود 1٪ افزایش یافته است که نشان دهنده بهبود احساسات ریسک است. در همین حال، بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده، که 1.5 درصد در روز دوشنبه افزایش یافت، رشد روزانه اندکی را در 1.43 درصد ثبت می کند که به دلار کمک می کند در برابر همتایان خود انعطاف پذیر بماند.

در همین حال، ایالات متحده اولین مرگ مرتبط با Omicron را در روز دوشنبه گزارش داد و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) اشاره کرد که نوع جدید تقریباً سه چهارم موارد تایید شده کووید را تشکیل می دهد. در بریتانیا، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس گفت که آنها در حال بررسی همه گزینه‌ها برای کاهش سرعت شیوع ویروس هستند و افزود که هیچ اقدامی را رد نمی‌کنند.

یورو/دلار آمریکا روز دوشنبه افزایش متوسطی را ثبت کرد و به صعود به سمت 1.1300 در روز سه شنبه ادامه داد. علیرغم این بازگشت اخیر، این زوج در تلاش برای انجام یک حرکت تعیین کننده هستند و همچنان در محدوده دو هفته ای نوسان دارند.

GBP/USD نتوانست از ضعف دلار در روز دوشنبه استفاده کند و در نزدیکی 1.3200 تحت فشار نزولی متوسط ​​قرار گرفت.

AUD/USD در حدود 0.7100 در روز سه شنبه در پشت پا باقی می ماند. پیش از این، بانک مرکزی استرالیا در صورتجلسه خود متعهد به حفظ شرایط پولی بسیار حمایتی است.

USD/JPY به دلیل اینکه بازدهی اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده بهبود یافت، علیرغم شرایط بازار ریسک گریز، روند صعودی این جفت را محدود کرد، روز دوشنبه ثابت بسته شد. در روز سه‌شنبه، این جفت سود روزانه کوچک زیر 114.00 را ثبت کرد

طلا نتوانست بالای 1800 دلار نگه دارد و نزدیک به 1790 دلار بسته شد. XAU/USD در یک محدوده نسبتاً فشرده در اطراف آن سطح به سمتی حرکت می کند.

بیت کوین قدرت خود را بازیافته و به سمت 50000 دلار حرکت کرده است. اتریوم اندکی بالای 4000 دلار در رنگ سبز معامله می شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.