با بازگشت فارنبرو، صنعت هوایی با گرمای طوفانی مقابله می کند

[ad_1] وضعیت اضطراری ملی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در بریتانیا اعلام شده است و دمای هوا برای اولین بار به بالای 40 درجه سانتیگراد (104 فارنهایت) می رسد. علیرغم هشدارهایی که مردم نباید سفر کنند مگر در موارد ضروری، نمایندگان برای رسیدن به نمایشگاه در همپشایر، جنوب انگلستان، با قطارهای شلوغ و اتوبوس‌های

کد خبر : 230495
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
با بازگشت فارنبرو، صنعت هوایی با گرمای طوفانی مقابله می کند

[ad_1]

وضعیت اضطراری ملی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در بریتانیا اعلام شده است و دمای هوا برای اولین بار به بالای 40 درجه سانتیگراد (104 فارنهایت) می رسد.

علیرغم هشدارهایی که مردم نباید سفر کنند مگر در موارد ضروری، نمایندگان برای رسیدن به نمایشگاه در همپشایر، جنوب انگلستان، با قطارهای شلوغ و اتوبوس‌های شاتل مبارزه کردند.

مشکلات سفر توسط معترضان به اقلیم تشدید شد که مراسم تشییع جنازه ای ساختگی برای زمین در جاده اصلی خارج از نمایشگاه برگزار کردند و نمایندگان با هشدارهایی در مورد لغو و تأخیر قطارها ممکن است با سفر سختی برای بازگشت به خانه روبرو شوند.

این اولین نسخه از نمایش هوایی است که از سال 2019 به طور متناوب با پاریس تغییر می کند.

بوئینگ، تحت فشار برای جبران زمین های شکست خورده به رقیب ایرباس، روز یکشنبه از پیش بینی های اساسی هواپیماهای غیرنظامی به طور کلی با ثبات رونمایی کرد.

منابع آگاه گفتند، این شرکت به دنبال تقویت هواپیماهای مشکل دار 737 MAX 10 و 777X با سفارش هایی به ارزش بیش از 15 میلیارد دلار با قیمت های فهرست شده از خطوط هوایی دلتا و لوفت هانزا است که از روز دوشنبه آغاز می شود.

تقاضا برای جت ها در سال 2016 به اوج خود رسید، اما تا زمانی که بیماری همه گیر باعث فلج شدن حمل و نقل هوایی شد، همچنان بالا بود. در حال حاضر، سفر در حال بازگشت است، مسافران با صف های طولانی روبرو هستند و برخی از جت ها دوباره مورد تقاضا هستند.

اما سفارش‌های بلیت‌های بزرگ که بر رویدادهای گذشته تسلط داشتند، نادرتر هستند زیرا خطوط هوایی ترازنامه را تعمیر می‌کنند که به دلیل محدودیت‌های سفر COVID-19 ضعیف شده است.

شرکت‌های هوافضا در ابتدای نمایشگاه تحت فشار مشتریان قرار گرفتند تا زنجیره‌های عرضه شکسته را تثبیت کنند و تقاضای جت‌های جت را تامین کنند، حتی در شرایطی که خطوط هوایی و فرودگاه‌ها در تلاش برای هموارسازی فعالیت‌های خود پس از همه‌گیری هستند.

گیوم فاوری، مدیر اجرایی ایرباس، در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، به Flightglobal گفت که تاخیرهای موتور در توقف تحویل هواپیما در اواسط سال به اوج خود خواهد رسید.

اما ویلی والش، مدیر کل یاتا، رئیس سازمانی که شرکت‌های هواپیمایی جهانی را نمایندگی می‌کند، گفت که سازندگان فرصت‌های خود را برای تقویت خطوط مونتاژ خود از دست داده‌اند.

«شرکت‌های هواپیمایی از تاخیر در تحویل هواپیما ناامید شده‌اند. والش به رویترز گفت که آنها از مسائلی مانند دسترسی به قطعات یدکی ناامید هستند.

من فکر می‌کنم (تولیدکنندگان) باید از رکود تقاضا در دو سال گذشته استفاده بهتری می‌بردند تا برای این بهبود آمادگی بهتری داشته باشند.»

صنایع در سراسر جهان با شکاف هایی در زنجیره تامین و کمبود نیروی کار مواجه هستند. به گفته خودی ها، حتی خود نمایشگاه هوایی فارنبرو نیز در جذب تعداد کافی کارکنان مهمان نوازی با مشکل مواجه شده است.

افزایش هزینه‌های دفاعی نیز با تجمع این صنعت در زیر سایه جنگ در اوکراین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود رهبران هوافضا به نگرانی‌های مربوط به زنجیره‌های تامین و افزایش تورم که سوالاتی را در مورد هزینه‌های ورودی و تقاضای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند، رسیدگی کنند.

(گزارش توسط پل سندل، نیک کری، تیم هفر و دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.