با بازگشایی بازارهای ایالات متحده پس از تعطیلات، روی دقایق FOMC تمرکز کنید

[ad_1] در شرایطی که بازارهای ایالات متحده به دلیل تعطیلات روز استقلال خارج از معاملات بودند، محیط ریسک با لحن ملایم‌تری مواجه شد، بدون اینکه داده‌های اقتصادی زیادی به آن توجه شود. بازارهای اروپایی در یک جلسه معاملات نازک ثابت و اندکی پایین‌تر بودند، در حالی که در زمان نگارش این مقاله، معاملات آتی سهام

کد خبر : 370631
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۱۴
با بازگشایی بازارهای ایالات متحده پس از تعطیلات، روی دقایق FOMC تمرکز کنید

[ad_1]

در شرایطی که بازارهای ایالات متحده به دلیل تعطیلات روز استقلال خارج از معاملات بودند، محیط ریسک با لحن ملایم‌تری مواجه شد، بدون اینکه داده‌های اقتصادی زیادی به آن توجه شود. بازارهای اروپایی در یک جلسه معاملات نازک ثابت و اندکی پایین‌تر بودند، در حالی که در زمان نگارش این مقاله، معاملات آتی سهام ایالات متحده نیز در انتظار و انتظار هستند.

تمرکز بازار امروز روی صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) خواهد بود. با پیش بینی نرخ ترمینال بالاتر در جلسه قبلی، شفافیت بیشتری در مورد دیدگاه سیاستگذاران در مورد این راهنمایی در دقایق آینده جستجو خواهد شد. گفتنی است، با توجه به اینکه ما یک سری شگفتی‌های اقتصادی مثبت و یک رقم تورم اصلی PCE کمتر از حد انتظار داریم که پس از بحث فدرال رزرو منتشر شد، می‌توان این دقایق را تا حدودی قدیمی تلقی کرد. انتظارات نرخ بازار نیز توسط Fedspeak جنگ‌طلب قبلی تزلزل‌ناپذیر بوده است، که نشان می‌دهد ممکن است برای متقاعد کردن بازارها به چشم‌انداز جنگ‌طلبانه‌تر، دقایق بیشتری از فدرال رزرو بگذرد.

DJIA که از نوامبر سال گذشته تا حد زیادی در یک الگوی بلندمدت معامله می‌شود، بازگشته است تا لبه بالایی منطقه تثبیت را بار دیگر در سطح 34500 آزمایش کند. که از اواخر سال 2022 در موارد متعدد نتوانسته است پیشرفتی بالاتر از این سطح پیدا کند، به عنوان یک سطح کلیدی مقاومت برای تماشا عمل کرده است، همراه با اوج های پایین تر اخیر در شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI). DJIA متمرکز بر ارزش، فقط 3.9% نسبت به امروز افزایش یافته است، که به مراتب از 33% Nasdaq Composite عقب است. با گسترده‌تر شدن صحبت‌ها در مورد افزایش ریسک، ممکن است وقفه بالاتر از این سطح تضمین شود تا اطمینان بیشتری برای عملکرد بیشتر در ارزش سهام ایجاد شود. هر شکستی بالاتر از سطح 34500 به طور بالقوه می تواند راه را برای آزمایش مجدد اوج خود در آوریل 2022 هموار کند.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می رسد سهام آسیایی برای باز شدن اندکی ضعیف تر، با Nikkei -0.44٪، ASX -0.26٪ و KOSPI -0.24٪ در زمان نگارش این مقاله آماده شده اند. سهام چین دیروز توانستند در سبز باقی بمانند و شاخص هانگ سنگ 0.6 درصد رشد کرد.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، در ادامه اقدام چین برای محدود کردن مواد کلیدی برای تولید نیمه هادی ها، ایالات متحده قصد دارد دسترسی چینی ها به خدمات رایانش ابری ایالات متحده را محدود کند. پیش از سفر جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده به پکن در هفته جاری، به نظر می رسد اقدامات اخیر از هر دو طرف نمایشی از موضع سخت آنها در روابط دوجانبه باشد که به طور بالقوه برای نشان دادن مزیت رقابتی آنها برای به دست آوردن اهرم فشار در هر بحثی است. هرگونه تصمیم یا انفعال در این دیدار می‌تواند تا حدودی به هفته آینده توجه شود.

پیش از این، شاخص مدیران خرید خدمات چین (PMI) امروز در رادار قرار خواهد گرفت تا سرنخ هایی در مورد چگونگی بهبود اقتصادی این کشور ارائه دهد. از ابتدای سال، این قرائت در 5 مورد از 6 مورد قبلی بالاتر از انتظارات بوده است، که ممکن است در صورت ادامه روند، کاهشی کوتاه مدت برای سهام چین باشد.

نکته مهم در نشست اخیر بانک مرکزی استرالیا (RBA) یک مکث جنگ طلبانه بود که باعث شد AUD/JPY اندکی بالاتر رفته و سطح مقاومت 96.84 را دوباره آزمایش کند. این پس از یک جهش از خط روند صعودی در سطح 95.34، که یک مقاومت افقی تبدیل به حمایت را نیز نشان داد، دنبال می‌شود. از ماه مارس امسال بر روی اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها معامله شد، هر حرکتی بالاتر از سطح 96.84 می‌تواند چشم‌انداز خود را برای آزمایش مجدد بالاترین سطح سال تا به امروز و پس از آن سطح 98.75 قرار دهد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: USD/SGD به سمت راس مثلث صعودی نزدیک تر می شوید

پس از کاهش 10 درصدی از سپتامبر 2022، خریداران از ابتدای سال جاری با شکل گیری الگوی مثلث صعودی در محل از سال تا به امروز تلاش کرده اند تا مقداری کنترل را پس بگیرند. هنوز چیزهای زیادی در حال حاضر در انتظار هستند، با واگرایی های نزولی در RSI و MACD که به برخی از شتاب صعودی رو به کاهش در قله های اخیر اشاره دارد.

سطح 1.360 به عنوان مقاومت فوری برای غلبه بر پیشرو عمل خواهد کرد. آزمایش مجدد اخیر از خط روند مثلث بالایی در اطراف سطح 1.360 نتوانست برای سومین بار در سال جاری پیشرفتی پیدا کند و آن را به عنوان یک سطح مقاومت کلیدی برای تماشا باقی گذاشت. هر حرکت بعدی بالاتر از این سطح می تواند بهتر نشان دهنده کنترل خریداران باشد، که ممکن است راه را برای آزمایش مجدد سطح 1.376 هموار کند. در جهت نزولی، افزایش حمایت از خط روند پایین تر از تشکیل مثلث به عنوان حمایت در اطراف سطح 1.340 عمل خواهد کرد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

سه شنبه: بازارهای ایالات متحده برای تعطیلات بسته شدند، DAX -0.26٪، FTSE -0.10٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.