با بازخرید نزدیک به 10 میلیارد استیبل کوین، عرضه BUSD به پایین ترین سطح از آوریل 2021 کاهش می یابد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] آمار ثبت شده در 15 آوریل 2023 نشان می دهد که تعداد سکه های در گردش برای استیبل کوین BUSD به زیر محدوده 7 میلیارد کاهش یافته و به 6.68 میلیارد رسیده است که کمترین تعداد BUSD در گردش از آوریل 2021 است. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که عرضه BUSD

کد خبر : 346752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
با بازخرید نزدیک به 10 میلیارد استیبل کوین، عرضه BUSD به پایین ترین سطح از آوریل 2021 کاهش می یابد – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

آمار ثبت شده در 15 آوریل 2023 نشان می دهد که تعداد سکه های در گردش برای استیبل کوین BUSD به زیر محدوده 7 میلیارد کاهش یافته و به 6.68 میلیارد رسیده است که کمترین تعداد BUSD در گردش از آوریل 2021 است. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که عرضه BUSD در 30 روز گذشته 19.8 درصد کاهش یافته است.

عرضه استیبل کوین BUSD به کمترین میزان در دو سال گذشته رسید

BUSD که زمانی یکی از بزرگترین استیبل کوین ها بود، همچنان سومین توکن بزرگ مبتنی بر دلار است. با این حال، در 13 فوریه 2023، Paxos اعلام کرد که وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) به شرکت دستور داده است که صدور BUSD را متوقف کند. در آن روز، حدود 16.1 میلیارد توکن BUSD در گردش بود و از آن زمان تاکنون، 9.42 میلیارد استیبل کوین بازخرید شده است.

ارزش بازار BUSD در سه سال گذشته.

بین 15 مارس و 15 آوریل 2023، عرضه BUSD 19.8٪ کاهش یافت. در اواسط نوامبر 2022، ارزش بازار BUSD با 23.49 میلیارد دلار، با حجم تجارت جهانی بیش از 11 میلیارد دلار در یک دوره 24 ساعته، در بالاترین حد خود قرار داشت. با این حال، در 15 آوریل 2023، با ارزش بازار بسیار کمتر، حجم تجارت جهانی BUSD 24 ساعته تقریباً 2.61 میلیارد دلار است.

هفت کیف پول از ده کیف پول برتر BUSD متعلق به بایننس است. بر اساس داده های فعلی، هر ده کیف پول 92.52 درصد از نسخه ERC20 عرضه BUSD را در اختیار دارند.

آمارهای نانسن نشان می‌دهد که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم مبادلات، 6.1 میلیارد دلار BUSD دارد، بر اساس ابزار سبد صرافی Nansen که موجودی‌های ذخیره پلتفرم معاملاتی را نشان می‌دهد. فهرست غنی BUSD نشان می‌دهد که ده دارنده برتر، از جمله مخفیگاه بایننس، 92.52 درصد از عرضه در گردش از 166645 آدرس منحصربه‌فرد را در اختیار دارند که BUSD را در اختیار دارند. علاوه بر این، 100 دارنده برتر BUSD تقریباً 96.09٪ از عرضه فعلی استیبل کوین را در اختیار دارند.

آدرس‌های مرتبط با بایننس هفت آدرس از ده آدرس بزرگ BUSD را کنترل می‌کنند. داده های فعلی نشان می دهد که اگر بازخریدها ادامه یابد، استیبل کوین صادر شده توسط پروتکل Makerdao DAI به زودی از تعداد توکن های فعلی BUSD در گردش پیشی خواهد گرفت. در حال حاضر، 5,016,181,138 دلار DAI در گردش است، اما عرضه DAI نیز طی 30 روز گذشته 13.6 درصد کاهش یافته است.

برچسب ها در این داستان

Altcoins، با پشتوانه دارایی، Binance، Binance Stablecoin، Binance USD، Blockchain، BUSD، BUSD stablecoin، متمرکز، گردش، صرافی رمزنگاری، Cryptocurrency، DAI، غیرمتمرکز، دارایی های دیجیتال، Altcoins دلار، ERC20، Fiat، Finance، Global، سرمایه گذاری پروتکل Makerdao، ارزش بازار، ارزش‌گذاری بازار، NYDFS، Paxos، بازخرید، ذخیره، موجودی ذخیره، استیبل کوین، آمار، عرضه، فناوری، توکن‌ها، دارندگان برتر، حجم تجارت، معاملات، دلار آمریکا، ارز مجازی، کیف پول

نظر شما در مورد تعداد BUSD حذف شده از گردش از 13 فوریه چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.