با این راهکارها عملکرد بهتری در محل کار داشته باشید

به گزارش think marketing magazine، سازماندهی کارها یکی از اصلی‌ترین کلیدهایی است که به شما در برابر شغلتان، آرامش درونی می‌دهد. دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه موقع آن را انجام دهید، باعث آرامش و افزایش انرژی‌تان می‌شود. در اینجا ۷ ترفند وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در شغلتان سازمان‌یافته

کد خبر : 65823
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
با این راهکارها عملکرد بهتری در محل کار داشته باشید



به گزارش think marketing magazine، سازماندهی کارها یکی از اصلی‌ترین کلیدهایی است که به شما در برابر شغلتان، آرامش درونی می‌دهد. دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه موقع آن را انجام دهید، باعث آرامش و افزایش انرژی‌تان می‌شود.

در اینجا ۷ ترفند وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا در شغلتان سازمان‌یافته باشید.

۱– چند کار را همزمان انجام ندهید
شما باید تمام توجه خود را به یک کار معطوف کنید. تقسیم توجه و تمرکز باعث اتلاف وقت و بازدهی کمتر خواهد شد. اتمام یک کار، زمان کمتری نسبت به انجام دو کار دارد و آن کار به روش صحیح‌تری انجام می‌شود.

۲- مدت زمانی را صرف ایمیل خود کنید
با تقسیم ایمیلتان آن را سازماندهی کنید. می‌توانید بخش‌هایی را به کارهای اصلی و معینی اختصاص دهید. بنابراین هر ایمیلی را که بخواهید پیدا می‌کنید و ایمیل‌های اضافی را پاک می‌کنید.

۳- خواب کافی داشته باشید
اولین کاری که باید برای سازماندهی مغز و افکار خود انجام دهید، خواب کافی است. خواب خوب به ذهن شما کمک می‌کند تا درست فکر کنید و برای انجام کارهایتان برنامه‌ریزی کنید. اگر احساس می‌کنید افکارتان پراکنده است، ابتدا سعی کنید خود را آرام کنید سپس طبق اولویت‌هایتان شروع به برنامه‌ریزی کنید.

۴- برای روز و هفته‌تان برنامه‌ریزی کنید
یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند تا منظم باشید، برنامه‌ریزی برای گذراندن روز کاریتان است. شما باید از وظایفی که انجام می‌دهید آگاه باشید و برای هر کار زمانی مشخص اختصاص دهید تا بتوانید همه‌ی آن‌ها را تمام کنید و هرگز کاری را به روز بعد موکول نکنید.

همچنین برای استراحت خود زمانی مشخص کنید و آن را زیر پا نگذارید. می‌توانید روزانه برنامه‌ریزی کنید یا یک برنامه هفتگی داشته باشید که طبق آن پیش روید.

۵- اپلیکیشن‌ها می‌توانند کمک کننده باشند
اپلیکیشن‌های یادآوری را دانلود کنید تا مهلت و همچنین زمان انجام وظایفتان را به شما گوش‌زدکنند. همچنین می‌توانید از لیست کارهایی که باید انجام داد، استفاده کنید و پس از انجام هر کار کنار آن علامت بزنید. هنگامی که کارهای انجام شده را علامت می‌زنید اشتیاق‌تان برای انجام کارهای بعدی بیشتر می‌شود.

۶- به تعویق انداختن را متوقف کنید
وقت زیادی را برای انجام کاری که چند دقیقه زمان می‌برد تلف نکنید. همچنین از هر گونه مسئله‌ای که باعث حواس‌پرتی‌تان هنگام کار می‌شود دوری کنید. هشدار اعلان‌های خود را خاموش کرده و شبکه‌های اجتماعی را نادیده بگیرید تا کارتان تمام شود. تمام این‌ها زمانتان را هدر می‌دهد و برنامه‌ریزی شما را مختل می‌کند.

۷- فضای کاری خود را سازماندهی کنید
هرگز در مکان نامرتب کار نکنید. مرتب کردن میز و فضای کاری‌تان به شما کمک می‌کند تا کارتان را سازماندهی کرده و هرچیز در زمان خودش انجام شود. میزتان را تقسیم کنید و هرچیز را در محل مناسب خودش قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا آرامش داشته باشید.

۲۳۵۲۳۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.