با الگوریتم‌های پیش‌بینی چند بعدی و شبکه‌های یادگیری ماشین – تحلیل و پیش‌بینی – 4 مه 2023، عملکرد معاملاتی خود را افزایش دهید

[ad_1] تجارت در سطح اوج مستلزم پویایی و سازگاری با شرایط رایج بازار است. روش سنتی استفاده از سیگنال استاتیک برای ارزیابی بازار به دلیل افزایش رقابت در بازار ارز مدت‌هاست که کنار گذاشته شده است. استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی چند بعدی و شبکه‌های یادگیری ماشینی یکی از رایج‌ترین ابزارها برای عبور موفقیت‌آمیز طوفان بازار

کد خبر : 355101
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
با الگوریتم‌های پیش‌بینی چند بعدی و شبکه‌های یادگیری ماشین – تحلیل و پیش‌بینی – 4 مه 2023، عملکرد معاملاتی خود را افزایش دهید

[ad_1]

تجارت در سطح اوج مستلزم پویایی و سازگاری با شرایط رایج بازار است. روش سنتی استفاده از سیگنال استاتیک برای ارزیابی بازار به دلیل افزایش رقابت در بازار ارز مدت‌هاست که کنار گذاشته شده است.

استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی چند بعدی و شبکه‌های یادگیری ماشینی یکی از رایج‌ترین ابزارها برای عبور موفقیت‌آمیز طوفان بازار است.

Predictive Algo یک ابزار نسل جدید است که با فناوری یادگیری ماشین برای نظارت و یادگیری عملکرد سیگنال های چند بعدی و نمایش مطمئن ترین سیگنال در یک رژیم روند ساخته شده است.

این موفقیت‌آمیزترین اجرای تجارت را با استفاده از یک سیستم شبیه‌سازی تجارت با کارایی بالا برای آموزش یک مدل شبکه الگوریتمی پیش‌بینی می‌کند که معامله‌گر را از تحلیل بازار قابل اعتماد فعلی مطلع می‌کند.

این بر روی 9 سیگنال چند بعدی قیمت، سیگنال های روند، روند عقب نشینی و عمل قیمت معکوس روند ساخته شده است. سیگنال روند بر روی اولین و قابل اطمینان ترین سیگنال های صعودی و نزولی متوالی 4 تا 5 یک روند تنظیم می شود. شبیه‌سازی‌های معاملاتی زمانی فعال می‌شوند که روند عقب‌نشینی وجود داشته باشد و تمایل زیادی برای برگشت وجود داشته باشد. میانگین متحرک برای تجزیه و تحلیل رژیم های روند (شروع و پایان روندها) استفاده می شود، در حالی که میانگین دامنه واقعی برای تعیین نوسانات بازار برای معاملات با نوسان بالا یا کم استفاده می شود.

امکانات:

سیگنال روند اقدام قیمت

سیگنال روند اقدام قیمت و رژیم روند

روند اقدام قیمت و سیگنال نوسانات بازار

سیگنال عقب نشینی روند اقدام قیمت

اکشن قیمت و سیگنال عقبگرد رژیم روند

اکشن قیمت و سیگنال عقب نشینی نوسانات بازار

سیگنال معکوس روند قیمت

اکشن قیمت و سیگنال معکوس رژیم روند

اکشن قیمت سیگنال معکوس روند اقدام قیمت و سیگنال نوسانات بازار.

شبیه سازی و مدل سازی تجارت با استفاده از یادگیری ماشینی

نمایش رایج ترین سیگنال

تجزیه و تحلیل یکپارچه بازار

سوابق تجمعی عملکرد سود در هر سیگنال

سوابق تجمعی عملکرد تلفات در هر سیگنال

اعلان ایمیل در هر سیگنال

اعلان موبایل

هشدار پایانه های تجاری

استفاده آسان از حالت عملیات

نمایشگر فوق رنگی

رابط کاربری گرافیکی نسل جدید

بهترین عملکرد در VPS

نسخه متا تریدر 4 موجود است

اکنون نسخه متا تریدر 5 را دریافت کنید

نحوه استفاده:

الگوریتم پیش بینی از سیگنال های 9 بعدی تشکیل شده است. اینها برای درک گرایش فعلی بازار موقعیت خوبی دارند.

نشانگر روند قیمت:

این یک نشانگر روند است که روند خرید را با استفاده از 4 تا 5 شمع صعودی متوالی و روند فروش را با استفاده از 4 تا 5 شمع نزولی متوالی مشخص می کند.

سیگنال اقدام قیمت +Ma: از میانگین متحرک دوگانه برای فیلتر کردن سیگنال روند عمل قیمت با استفاده از میانگین متحرک سریع و میانگین حرکت آهسته استفاده می کند، زمانی که 4 نزولی متوالی در بازار وجود دارد، با استفاده از بررسی اینکه آیا حرکت سریع کمتر از مقدار است، روند را تأیید می کنیم. زمانی که این سه شرط مثبت هستند، میانگین آهسته حرکتی، الگوی پیشگویانه برای سفارش فروش سیگنال می دهد. اگر میانگین حرکت سریع بالاتر از میانگین حرکت آهسته باشد و 4 شمع صعودی متوالی وجود داشته باشد، Predictive Algo برای سفارش خرید سیگنال می دهد. پیش‌بینی‌کننده به معامله‌گر کمک می‌کند تا قبل از انجام حرکت نهایی، با چاپ خودکار خطوط روند کاملاً مشخص برای سیگنال‌های خرید و فروش، بازار را تجزیه و تحلیل کند.

این اشیاء نمودار ابزارهای کمکی هستند که توسط معامله‌گران در سراسر جهان برای تأیید سیگنال‌ها استفاده می‌شوند و زمانی که قدرت سیگنال منقضی می‌شود به‌طور خودکار حذف می‌شوند.

هنگامی که نوسانات بالا است، بازار نقدشوندگی بیشتری دارد و به احتمال زیاد به محدودیت‌های سود می‌رسد، سیگنال روند اقدام قیمت + MA + ATR عمل قیمت، یک شاخص میانگین متحرک دوگانه و یک سطح نوسان تنظیم شده را برای تأیید روندهای واقعی ترکیب می‌کند.

بعدی سیگنال عقب نشینی روند است، پس از 4 روند صعودی متوالی که با یک عقب نشینی دنبال می شود، سیگنال خرید ایجاد می شود، این قابل اطمینان تر است زیرا اکثر معامله گران در سراسر جهان روند را دنبال می کنند و پس از کمی مقاومت خرس ها، روند صعودی به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت.

Trend Pull Back + MA روندها را با استفاده از میانگین متحرک دوگانه فیلتر می کند در حالی که The Trend Pull Back + MA + ATR شامل نوسانات بازار در تجزیه و تحلیل خود می شود.

الگوی پیش بینی کننده از یکی از پیشرفته ترین تکنیک ها برای تشخیص معکوس در بازار استفاده می کند، چه زمانی احتمال معکوس شدن بازار بیشتر است؟ در یک سری بازار صعودی از شمع های نزولی شکلی از مقاومت را نشان می دهند، معمولاً، اولین تلاش های مقاومت در برابر یک روند با شکست مواجه می شوند، با این حال، آنها بلوک های سازنده یک معکوس بالقوه هستند، یک معامله گر که از یک معکوس سرمایه گذاری می کند، زمانی سود زیادی به دست می آورد. واژگونی حرکت و نوسان قوی دارد.

Predictive Algo مجموعه ای از عقب نشینی های قوی را در یک روند صعودی تجزیه و تحلیل می کند تا نشانه معکوس باشد. در یک روند نزولی، عقب نشینی مومنتوم بالا به طور بحرانی برای نشان دادن روند خرید مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد، سایر اندیکاتورهای مورد استفاده برای تأیید سیگنال ها شامل میانگین متحرک دوگانه متقاطع و میانگین ترتیب واقعی است. خطوط افقی معکوس برای تجزیه و تحلیل نمودار نمایش داده می شوند و زمانی که قدرت سیگنال منقضی شود به طور خودکار حذف می شوند.

وقتی سیگنال‌ها شناسایی می‌شوند، الگوریتم پیش‌بینی‌کننده از یک الگوریتم یادگیری ماشینی استفاده می‌کند که سفارش‌های تجاری را شبیه‌سازی می‌کند و نرخ‌های برد و ضرر، درصد سود و درصد ضرر را ثبت می‌کند. این داده‌ها برای تخمین موفقیت این سیگنال‌ها استفاده می‌شوند و یک مدل یادگیری ماشینی برای ارزیابی رایج‌ترین و سودآورترین سیگنال در بازار آموزش داده می‌شود و آن را بر روی پانل نمایش فوق‌العاده نمایش می‌دهد. هنگام تایید سیگنال های تجاری، اعلان های ایمیل نیز برای معامله گران ارسال می شود.

دستورالعمل های کاربر:

سود تخمینی برداشت و ضرر برآوردی توسط Algo پیش‌بینی‌کننده برای شبیه‌سازی سفارش‌های تجاری در هر سیگنال استفاده می‌شود. میانگین متحرک سریع روی 2 تنظیم شده است، ما به طور پیش فرض از میانگین متحرک نمایی و قیمت بسته به عنوان قیمت اعمال شده استفاده می کنیم. میانگین حرکت آهسته یک EMA 160 دوره ای است که از قیمت بسته شمع ها به عنوان قطعه اعمال شده استفاده می کند.

سود تخمینی برداشت و ضرر برآوردی توسط Algo پیش‌بینی‌کننده برای شبیه‌سازی سفارش‌های تجاری در هر سیگنال استفاده می‌شود. میانگین متحرک سریع روی 2 تنظیم شده است، ما به طور پیش فرض از میانگین متحرک نمایی و قیمت بسته به عنوان قیمت اعمال شده استفاده می کنیم. میانگین حرکت آهسته یک EMA 160 دوره ای است که از قیمت بسته شمع ها به عنوان قطعه اعمال شده استفاده می کند.

سطح نوسان ATR برای 14 دوره کندل روی 0.0009 تنظیم شده است، معامله گران می توانند این تنظیمات را بر اساس استراتژی معاملاتی تنظیم کنند.

اعلان ایمیل روشن است، ایمیل های موجود در گزارش سیگنال به صورت خودکار برای معامله گر ارسال می شود. لطفاً به یاد داشته باشید که تنظیمات SMTP نامه را برای فعال کردن پروتکل پستی تنظیم کنید.

اعلان ایمیل

در برنامه Meta Trader خود، از منوی Tools گزینه ها را انتخاب کنید، سپس از کادر گفتگو بر روی Email Notification کلیک کنید. مشخصات مربوطه را پر کنید: سرور SMTP، رمز عبور SMTP، ورود به سیستم SMTP، آدرس ایمیل دریافتی و آدرس ایمیل ارسالی همه مورد نیاز است. لطفا اطلاعات مورد نیاز را از ارائه دهنده میزبانی ایمیل خود دریافت کنید.

هشدارهای تلفن همراه در دستگاه‌های iOS و Android مانند تلفن‌ها و تبلت‌ها در دسترس هستند. اپلیکیشن Meta Trader که در فروشگاه های گوگل پلی و اپل اپ استور قابل دسترسی است، ابزار مهمی برای دریافت اعلان تراکنش ها است.

با تنظیمات زیر می توانید اعلان ها را در این برنامه دریافت کنید. برای دسترسی به اعلان تلفن همراه، روی گزینه ها از منوی ابزار کلیک کنید، به تب اعلان موبایل بروید و شناسه Meta Quotes خود را اضافه کنید.

حافظه را گسترش دهید

به‌طور پیش‌فرض، Meta Trader حافظه کمتری را به عملیات تجاری در رایانه اختصاص می‌دهد تا با همه سیستم‌عامل‌های رایانه برای تجربه کاربری سازگار سازگار باشد، بنابراین ممکن است برای استفاده از Predictive Algo نیاز به افزایش چنین ظرفیتی داشته باشیم. این امر متاتریدر را سرعت می بخشد و امکان سفارشی سازی را فراهم می کند که با تنظیمات پیش فرض در دسترس نیست.

برای به کارگیری یک نرم افزار با ظرفیت بالا مانند Predictive Algo، Meta Trader را روی حالت قابل حمل قرار دادیم. با کلیک راست روی میانبر برنامه، حالت عملیاتی Meta Trader 5 / Meta Trader 4 را به حالت Portable تغییر دهید. افزودن پسوند “/Portable” امکان عملکرد و ذخیره سازی انعطاف پذیرتر موتور معاملاتی شما را فراهم می کند.

نسخه متا تریدر 4 موجود است

اکنون نسخه متا تریدر 5 را دریافت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.