با افزایش ناامیدی در عرضه مواد غذایی، شانگهای آزمایش‌های کووید بیشتری را انجام می‌دهد

[ad_1] این چهارمین روز متوالی آزمایش در سطح شهر در شانگهای بود که رکورد 23600 مورد جدید انتقال محلی را گزارش کرد. در حالی که این تعداد موارد بر اساس استانداردهای جهانی کوچک است، این شهر به بستر آزمایشی برای استراتژی حذف این کشور تبدیل شده است، که به دنبال آزمایش، ردیابی و قرنطینه مرکزی

کد خبر : 190824
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
با افزایش ناامیدی در عرضه مواد غذایی، شانگهای آزمایش‌های کووید بیشتری را انجام می‌دهد

[ad_1]

این چهارمین روز متوالی آزمایش در سطح شهر در شانگهای بود که رکورد 23600 مورد جدید انتقال محلی را گزارش کرد.

در حالی که این تعداد موارد بر اساس استانداردهای جهانی کوچک است، این شهر به بستر آزمایشی برای استراتژی حذف این کشور تبدیل شده است، که به دنبال آزمایش، ردیابی و قرنطینه مرکزی همه موارد مثبت کووید است.

پکن پس از شکست تلاش های اولیه شانگهای برای ایزوله کردن ویروس با قفل کردن در مراحل مداخله کرد و اصرار داشت که این کشور به سیاست تحمل صفر خود پایبند باشد تا از تحت الشعاع قرار گرفتن سیستم پزشکی خود جلوگیری کند.

اما محدودیت ها به شدت باعث کاهش عرضه مواد غذایی و سایر کالاهای ضروری برای این شهر 26 میلیونی شده است، زیرا بسیاری از سوپرمارکت ها بسته شده اند و هزاران پیک در آن قفل شده اند. دسترسی به مراقبت های پزشکی نیز یک نگرانی بوده است.

از ساکنان شهر خواسته شد تا روز شنبه آزمایش آنتی ژن را انجام دهند، گاهی اوقات حتی دو آزمایش، و سپس در انتهای روز در صف ترکیبات خود برای آزمایش PCR قرار گیرند.

در همین حال، ناامیدی عمومی در مورد اختلالات در عرضه مواد غذایی افزایش یافته است.

فیلم‌های ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی چین، افرادی را نشان می‌دهد که با لباس‌های هزمت با ساکنان یک مجتمع مسکونی در شانگهای درگیر می‌شوند. برخی از ساکنان فریاد زدند: “آذوقه بفرستید.” رویترز قادر به تایید مستقل این فیلم نبود.

دولت شهر گفته است که در تلاش است تا پیک های بیشتری را به خیابان ها بازگرداند و سوپرمارکت ها را بازگشایی کند. شرکت تجارت الکترونیک JD.com Inc گفت که مجوزی را برای تحویل کالا به شانگهای دریافت کرده است که باعث هجوم خریداران به پلت فرم آن شده است.

زونگ مینگ، معاون شهردار شهر شانگهای در یک کنفرانس خبری اذعان کرد که مقامات در رسیدگی به این وضعیت انتظارات مردم را برآورده نکرده اند.

او گفت: «ما در مورد مشکلاتی که همه مطرح کرده و ابراز کرده اند، همین احساس را داریم. بسیاری از کارهای ما کافی نبوده است و هنوز فاصله زیادی از انتظارات همه وجود دارد. ما تمام تلاش خود را برای پیشرفت انجام خواهیم داد.»

تست گوانگژو

روز جمعه، وزارت امور خارجه ایالات متحده در یک توصیه سفر اعلام کرد که به کارکنان غیر اضطراری و خانواده هایشان اجازه می دهد تا کنسولگری شانگهای را به دلیل افزایش موارد و تأثیر محدودیت ها ترک کنند.

این سازمان همچنین به شهروندان آمریکایی توصیه کرد که در سفر به چین «به دلیل اجرای خودسرانه قوانین محلی و محدودیت‌های COVID-19» تجدید نظر کنند.

روز شنبه در جای دیگر، کلان شهر جنوبی گوانگژو – محل زندگی بیش از 18 میلیون نفر – اعلام کرد که پس از گزارش موارد ابتلا در روز جمعه، آزمایشات خود را در 11 منطقه خود آغاز خواهد کرد.

پانگ شینگهو، معاون مرکز پیشگیری و کنترل بیماری پکن، به خبرنگاران گفت: در پکن، پس از هشت مورد تایید شده کووید در دو هفته گذشته، دولت شهری منطقه پرخطر را تحت قرنطینه قرار داد.

قرنطینه در شانگهای و سایر بخش‌های چین نیز زنجیره‌های تامین را متزلزل کرده است.

شرکت چینی خودروهای برقی Nio اعلام کرد که تولید خود را پس از ایجاد اختلال در فعالیت های ناشی از کووید در تامین کنندگان خود در شانگهای و استان های جیلین و جیانگ سو متوقف کرده است.

(این داستان برای رفع ایراد در تیتر مجدداً ثبت شده است)

(گزارش توسط دیوید کرتون و زوئی ژانگ؛ ویرایش توسط ریچارد پولین، مایک هریسون و الکس ریچاردسون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.